Matujeme s Bourjois

12/15/2016 12:30:00 AM


Možno si spomínate ako som Vám nedávno písala o tom, ako som chcela vyskúšať nejaké novinky v oblasti makeupov a mala som veľmi nešťastnú ruku. Vtedy som Vám napísala o veľkom nešťastí z dielne Gabriella Salvete. Dnes Vám napíšem o menšom nešťastí z dielne Bourjois. Vo všeobecnosti mám produkty tejto francúzskej značky rada, ale makeupu Air Mat sa nabudúce radšej vyhnem. 



Podľa výrobcu je Air Mat makeup pre svieži a ľahučký matný efekt až 24 hodín. Zloženie ľahké ako vzduch priľne k pleti, zakryje nedokonalosti a vytvorí bezchybný vzhľad. Obohatený o matujúce mikro púdre, ktoré minimalizujú lesk bez efektu masky. Pleť môže dýchať a nevysušuje sa. Neupcháva póry. Makeup má SPF 10. 

Čo ma na tomto makeupe ako prvé zaujalo, je veľmi príjemný vzhľad v nude farbičke so strieborným vrchnákom. Balenie je tubičkové, vyrobené z dosť mäkkého plastu. Vytláča sa cez malý otvor vnútri balenia. 


Samotný podklad má krémovú konzistenciu a sviežu parfumáciu. Najlepšie sa mi na pleť nanáša pomocou Real Techniques Expert Face Brush, ale v oblasti lícnych kostí zvykne šmuhovať, takže tam si trochu pomáham pri zapracovaní do pleti Beauty Blenderom. Makeup pomerne rýchlo zasychá, oplatí sa s ním pracovať rýchlejšie. Po nanesení vytvorí na pleti peknú jednotliatu vrstvu, dobre ju zmatní a všeobecne vyzerá na pleti veľmi prirodzene. Krytie je slabšie stredné, ja väčšinou potrebujem aj korektor. Matovacia schopnosť je priemerná. Pleť vydrží matná cca 4-5 hodín. Väčšinou už okolo obeda sa mi leskne t-zóna a je potrebné použiť zmatňovacie papieriky a púder. 


Odtieň ktorý som si vybrala je 01 Rose Ivory. Nie je úplne najsvetlejší a bleduľkám ho neodporúčam. Pre mňa je fajn, lebo je skoro totožný s odtieňom mojej pleti na krku a tým pádom nevidno prechody. Podtón mi príde žltý, hoci slovo rose v názve hovorí, že by mal byť ružový (aj Lučiak píše o ružovom, hmmm). A tu nastáva najväčší problém tohto makeupu. On totiž dosť výrazne oxiduje. Spočiatku cez deň je odtieň naozaj prijateľný a zladený s pleťou. Ale ku večeru, a najmä pod umelým osvetlením (veď kde sa večer dostaneme pod prirodzené svetlo, že?) pôsobí moja pleť doslova žlto. Prvýkrát keď som sa videla ma napadli Simpsonovci. Pre mňa je teda na "dlhé" dni nepoužiteľný. 


Mňa teda Air Mat nepresvedčil, skôr odradil. Ak Vás napriek tomu zaujal, prečítajte si recenziu u Lučiak. Mala z neho lepšie pocity ako ja. Balenie v objeme 30 ml je dostupné v 5 odtieňoch za cenu zhruba 10e. 

Aký makeup aktuálne používate? Máte skúsenosti s makeupmi od Bourjois? Ktorý je Váš obľúbený makeup? 

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Odpovede
    1. A to je ten najsvetlejší :/ na mojej ruke síce vyzerá divne, ale na tvári pekne splynie...

      Odstrániť
  2. Vyzerá naozaj skvelo :) Od tejto značky som mejkapy ešte neskúšala :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Simpsonovci :D to ma pobavilo...neznášam keď makeup zožltne..našťastie sa mi to už dlhšie nestalo, pretože som dlhú dobu verná Loréal True Match makeupu, a ten mi vyhovuje na 100% :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa to nepobavilo, keď som sa tak videla v reštike na wecku v zrkadle :D

      Odstrániť
  4. To mne překvapuje, většinou je vše od značky super, ale je fakt, že na ruce vypadá odstín hodně žlutě...
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Schválne som ho nechala aj chvíľku "na vzduchu", aby to bolo vidno. A áno, aj ja mám Bourjois rada. Väčšina ich výrobkov mi vyhovuje. Škoda...

      Odstrániť
  5. Jej! Vypadá docela nažloutle. Já se vždycky ptám asistentek, aby mi pomohly vybrat odstín. Pro jistotu a od té doby, co tak činim, jsou me zkušenosti s make up na vyšší úrovni :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017