12.27.2016

Orientálne korenie proti lupinám


Ako sa máte po Vianociach? Dúfam, že ste ich mali krásne :). Sviatky sú za nami a blíži sa koniec roka. Ja som pôvodne na dnes mala naplánovanú inú recenziu, ale na piatok chystám prehľad TOP produktov za rok 2016 a tento tam proste nesmie chýbať. Opäť som totiž objavila jeden výborný šampón proti lupinám a to konkrétne šampúch Ponio Orient Chai.


Nejaký šampúch (ako nazývajú tuhé šampóny) som od Ponio už v minulosti mala. Bol to myslím žihľavový, ktorý bol fajn na mastné vlasy ale nezbavil ma lupín. Potom sa Ponio začalo na blogoch objavovať častejšie a zaujali ma pozitívne reakcie na verziu Orient Chai. Šampúch obsahuje pyritión zinku ako hlavnú zložku boja proti lupinám. Okrem toho obsahuje rozmarínový extrakt, pantenol, panenský olivový olej a olej crambe. Je určený na normálne a rýchlo sa mastiace vlasy, pretože jedným z účinkov by malo byť aj minimalizovanie mastenia. 


Šampúch je tuhý šampón, ktorý obsahuje všetky účinné zložky v tuhej forme, neobsahuje vodu a tým pádom je omnoho skladnejší. Podľa výrobcu sa 30g balenie vyrovná 200ml bežného šampónu a 60g balenie 400ml bežného šampónu. Šampúch má tvar disku, je bielej farby s hnedou časťou v strede. Vôňa je príjemne korenistá, pripomína mi práve čajovú koreniacu zmes Chai, po ktorej nesie meno. Vo vôni sa miešajú badián, škorica, ylang ylang a vetiver. 

Použitie je veľmi jednoduché. Klasicky si navlhčíte vlasy a niekoľkokrát po nich šampúchom prejdete. Potom už len prstami vytvárate a roznášate penu na celú vlasovú pokožku a po dĺžkach. Zmyjete a zopakujete. 


Šampúch vlasy perfektne odmastí, až "vŕzgajú pod rukami". Po vysušení sú vlasy jemné a lesklé, zbavené lupín. Vôňa sa tiež na vlasoch zopár hodín udrží. Čo je však úplne najviac super, je protilupinový efekt. Ja vlasy umývam obdeň a pri bežných šampónoch ma  už druhý deň doobedu začína svrbieť vlasová pokožka a lupiny sa začínajú tvoriť. Po použití šampúchu ma pokožka svrbí minimálne a lupiny a objavujú v úplne maličkom množstve. Na druhú stranu nejaké minimalizovanie mastenia neregistrujem, to ostalo rovnaké. 


Šampúch teda považujem za výborný objav! Áno, sú šampóny, ktoré mi poskytovali podobný efekt. Ale takým šampónom je buď Bioderma Nodé DS+, ktorý nepatrí medzi tie lacné (cca 13e) a zložením ani medzi prirodzené. Druhou alternatívou je prírodná Annemarie Borlind Active Shampoo, tu je však opäť nevýhodou cena (cca 11e) a blbá dostupnosť. V tomto vychádza Ponio Orient Chai najlepšie - cena za 60 g balenie je necelých 8e a dá sa kúpiť skoro vo všetkých predajniach a eshopoch s prírodnou kozmetikou. Ponio šampúchy sú vegan, neobsahujú parabény, silikóny, sulfáty, SLS a SLES. Navyše, vďaka baleniu v papierovom vrecúšku nevytvára ani žiadny zbytočný odpad. 

Skúšali ste niekedy šampúch od Ponio? Alebo iný tuhý šampón? Aké sú Vaše skúsenosti? 

10 komentárov:

  1. Pouzivala som ho a urcite suhlasim, ze je fajn. Este lepsia je vsak jeho ichtamolova verzia.
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Šampuků jsem pár vyzkoušela a moc nadšená nebyla, ale od Ponia ještě nic. Na tento Orient Chai už čtu několikátou pozitivní recenzi, tak ho asi taky budu muset vyzkoušet. Díky za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno toto bude ten pravý :) ak by si chcela proti lupinám, tak Mačka odporúča od Ponio aj Ichtamol :)

      Odstrániť
  3. Tuhý šampon jsem zkoušela od Soaphorie a byla jsem spokojená, ale od Ponia ještě ne, tak budu muset vyzkoušet.
    Beauty by K. + u mě na blogu najdeš soutěž o parfém

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tuhý šampón od Soaphorie ešte nemala, ale plánujem skúsiť skôr od Navia :)

      Odstrániť
  4. Takyto šampon som teda ešte nevidela nepoznám to ale celkom ma to zaujalo mne by sa zišlo niečo na suchu a svrbivu pokožku hlavy:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Treba skúsiť, možno Ťa efekt prekvapí :)

      Odstrániť
  5. Už by som nejaký tuhý šampón chcela vyskúšať :) Sú ozaj zaujímavé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite treba :) na trochu je ich kopu - Lush, Ponio, Soaphoria, Navia :) len si treba vybrať :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017