"Small talk" o vlasoch

12/18/2016 12:30:00 AM


Poďme sa trošku rozprávať o vlasoch. Na mojom blogu sa väčšinou stretávate snáď len s recenziami šampónov a snáď recenziu na nejaký stylinogový prípravok sme tu ešte asi ani nemali. Je pravda, že aj napriek mojej fascinácií rôznymi prípravkami to väčšinou skončí tak, že si niečo kúpim, zopárkrát to použijem a potom to ostane stáť na poličke. Väčšinou tie vecičky nakupujem v zime, pretože práve v chladnom počasí si zvyknú moje vlasy robiť doslova čo chcú - elektrizujú, lietajú okolo tváre a je takmer nemožné vytvoriť z nich hladký účes. Tak som a opäť začala obzerať po nejakom výrobku na ich skrotenie a voľba padla na Small Talk od značky TIGI





S touto značkou som doteraz nemala žiadne skúsenosti, ale veľmi sa mi páčia ich hravé, farebné a vtipné obaly. Produkt Small Talk má 3 funkcie: v prvom rade by mal dodávať vlasom objem, mal by oživovať jemné vlasy a pomáhať pri ich uhladení a úprave. 


Obal produktu má tvar gule a z balenia sa aplikuje pomocou pumpičky. Balenie je v divokej farebnej kombinácií fialovej a neónovej zelenej. Je dosť ťažké, ale dobre sa s ním manipuluje. Pomocou pumpičky si viete regulovať množstvo vytlačeného výrobku. Mne na vlasy po lopatky stačí cca množstvo vo veľkosti mandle. 


Obsah balenia je krémovej konzistencie a bielej farby. Vôňa je parádna, geniálna a úžasná žuvačková. Neviem síce prečo, ale žuvačkovú vôňu zbožňujem, takže toto zistenie ma veľmi potešilo. A čo je ešte lepšie? Že tá vôňa na vlasoch drží! Dokonca druhý deň po nanesení ju stále cítim a to je teda niečo :). Samotný prípravok aplikujem na vlhké vlasy po umytí, nenanášam hneď ku korienkom, snažím sa skôr do dĺžok. Ak nanesiem od korienkov, tak si vlastne spravím medvediu službu a vlasy mi veľmi rýchlo zmastnejú. Ak nanášam na dĺžky tak mastenie vlasov produkt trošku urýchli, takže ho nepoužívam po každom umytí.


Čo sa týka účinkov, tak v prvom rade sa mi vlasy lepšie rozčesávajú a sú menej zauzlené. Na dotyk sú jemnejšie a hladké. Na pohľad sú lesklé a uhladené, žiadne trčiace či lietajúce vlasy, všetko tam kde má byť. Pomáha aj s udržiavaním tvaru. Je jasné, že nespraví službu ako lak či tužidlo, ale napríklad vyfúkané končeky vlasov s ním držia lepšie. 

V tomto prípade ide o veľmi zaujímavý a príjemný produkt, ktorý si našiel miesto na mojej poličke. Balenie má objem 200 ml a jeho cena je cca 8e.

Ako sa správajú Vaše vlasy v chladnom počasí? Máte skúsenosti s produktmi od TIGI

Za možnosť testovať tento produkt ďakujem eshopu ElNino

You Might Also Like

2 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017