Spotrebované 11/2016

12/03/2016 12:30:00 AM


Vítam Vás pri prvom článku v decembri - ako býva zvykom je to prehľad spotrebovaných produktov za predošlý mesiac. Tento mesiac tu máme 11 plných balení, z toho 3 z kategórie dekoratívky. Mimochodom, nezabúdajte na súťaž o Notino voucher v hodnote 20e!


Bourjois Wake me! sprchové želé - želé so sviežou sladúčko-ovocnou vôňou a geniálnou želé konzistenciou. Veľmi dobre penilo, pokožku nevysušovalo a celkovo som ho používala veľmi rada. H 5/5

Yves Rocher Jardins du Monde Carambole sprchový gél - sprchové produkty od YR mám všeobecne veľmi rada. Majú pekné parfumácie a vlastnosťami mi vyhovujú. Tento gélik so mnou chodil na plaváreň ešte začiatkom roka. Potom ju kvôli rekonštrukcii v lete zavreli a doteraz nie je hotovo. Keďže ho už v balení veľa neostávalo, rozhodla som sa ho minúť. H 5/5

Nuxe Metling telový peeling - tento peeling ma veľmi bavil. Obsahoval dosť hrubé zrniečka, ktoré pokožku veľmi pekne obrúsili, ale zároveň nepodráždili ani nepresušili. Jeho použitie sa mi veľmi osvedčilo na chodidlá. Vôňa sa dosť odlišovala od toho čo si zvyknem štandardne kupovať a napriek tomu mi tiež lahodila, hoci spočiatku som sa nevedela rozhodnúť. H 5/5

Yves Rocher Nutrition sprchový olej s ovsom - milovaný ♥ vonia ako sladučké krowky. Pokožku hydratuje a náááááááádherne prevonia. A tá vôňa drží a drží. Must have! H 10/5


Bioderma Sébium H2O micelárna voda - klasika.  H 5/5

Ziaja micelárny gel uhorka, mäta, PHA kyseliny - micelárny gélik bol taký impulzívny nákup, ktorý v konečnom dôsledku vypálil veľmi dobre. Používala som ho veľmi rada počas večerného sprchovania. Pleť po odlíčení dočistil a osviežil, bez lepkavého pocitu. H 5/5

Lavera Deodorant organická limetka a verbena - tento deodorant som recenzovala pomerne nedávno a stále sa vlastne neviem rozhodnúť. Ako samotný výrobok ma svojou funkčnosťou nepresvedčil natoľko, aby som si ho kúpila opäť. Vôňa bola super, ale tá bohužiaľ nestačila. Zrejme by viac fajn v kombinácií s nejakým tuhým deodorantom. H 3/5

Nonique Intensive očný krém - dosť výživný a pomerne mastný očný krém z oblasti prírodnej kozmetiky. Mňa si značka Nonique získala najmä produktmi telovej starostlivosti, ktoré úžasne voňajú ale aj tento krémik bol fajn. Vzhľadom na to, že ja mám sama o sebe dosť mastné viečka, používala som ho len večer a na ráno som mala iný. H 4/5


Gabriella Salvete Matte tekutý makeup - pre mňa katastrofa. Makeup síce bezprostredne po nanesení pleť krásne vyhladí a zmatní, tento efekt však dlho nevydrží. Pleť sa pomerne rýchlo začína lesknúť a makeup sa zhlukuje, tvorí mapy a cestuje po pleti. Najhoršie je, že či sa rozhodne použiť zmatňovací papierik alebo púder, ani jedno Vám nepomôže a budete vyzerať ešte horšie ako predtým. H 1/5

MAC Paint Pot báza/očný tieň - oficiálne ide o očný tieň, ktorý som však používala ako bázu pod práškové očné tiene. Keďže sú moje viečka mastnejšie, bez takéhoto produktu sa nezaobídem. Väčšina báz sa mi zdá práve mastná, čo mi nevyhovuje, tento skôr krémovo-suchý. Ku koncu používania aj on už strácal svoju funkčnosť, ale zatiaľ ho považujem za top. H 5/5

Jordana mono očný tieň Sand - posledným produktom je práškový očný tieň od Jordana. Zdedila som ho po mamine, ktorá ho nepoužívala a ja len minimálne. Tieň je dosť prášivý, málo pigmentovaný a vlastne, taký nijaký. H 1/5 

Ako ste na tom so spotrebovaným Vy? Poznáte niektorý z týchto produktov?

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Želé Wake me! od Bourjois jsem kdysi měla a úplně se mi to teď připomnělo, že si ho snad půjdu koupit:)
    Sim in the Bubblegum
    VÁNOČNÍ GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super! Ja keby som nemala asi zo 6 litrov sprcháčov doma, určite by som si ho kúpila zase :D

      Odstrániť
  2. Mám ráda sprcháče od Yves Rocher, hlavně kávový nebo makadamový oříšek :-) a pokud ráda soutěžíš, zvu tě :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám radšej ovocné vône, ale na kávový sa niekedy chystám :)

      Odstrániť
  3. Najviac ma zaujal produkt od Bourjois a všetci si ho chvália, tak ho vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite, tieto sprcháče sú obľúbené a majú byť prečo :)

      Odstrániť
  4. Tie sprchaže yves rocher su fakt skvelé a ta vôňa mňam, a ten carambole mám ale kávový a krásne vonia a to balenie je fakt dobre na cestovanie šikovné:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne na tu plaváreň brutálne vyhovovalo :) to balenie je skvelé :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017