12.09.2016

Trochu šťastia v sprche


Šťastie - jedna z najkrajších emócií, ktoré môžeme zažiť. Väčšina z náš zažíva šťastie počas nejakých príjemných okamihov, ak dosiahneme niečo, po čom sme dlho túžili. Rovnako šťastie môžeme zažívať aj pri rôznych aktivitách. Zamysleli ste sa nad tým, ako šťastie chutí ci vonia? Podľa mňa určite chutí ako čokoláda. A ako vonia šťastie? Možno ako sprchová pena Šťastie od slovenskej značky Soaphoria.


Výrobca uvádza, že sprchová pena s inovatívnou konzistenciou je veľmi šetrná k pokožke a pritom účinne odstráni nečistoty z jej povrchu. Pri každodennom sprchovaní vytvára neopísateľný a jedinečný zážitok a premení kúpeľ na luxusné kúzlo. Zloženie je obohatené o hroznový, brutákový, kokosový a marhuľový olej, ktoré zabraňujú vysušeniu pokožky.


Sprchová pena je výrobok, ktorý si ma získal už len svojím názvom. Sprchovanie gélom je predsa nuda a mydlám som stále veľmi na chuť neprišla. Ale taká pena! Už len to slovné spojenie - sprchová pena mi znie luxusne. A luxusné je aj samotné balenie, ktoré na Soaphoria výrobkoch milujem. Masívna sklenená dózička, ktorú môžete vrátiť alebo inak prakticky využiť. Nálepka na vrchnáku sa celá nesie v jemne ružových farbách, ktoré môjmu oku veľmi lahodia.


Po otvorení Vás už čaká samotná sprchová pena. Tak na pohľad vyzerá ľahúčko, našľahane a je nádherne ružová ♥. Môj prvý pocit bol, že jej tam je hrozne málo. Totiž, keď si ja predstavím penu, napadne ma v prvom momente šľahačka alebo pena na holenie. A tá sa fakt spotrebúva rýchlo, pretože jej treba veľké množstvo. Stačilo však nabrať kúsok výrobku do rúk a všetky obavy boli zbytočné. Pena je síce nádherne našľahaná, ale jej konzistencia  je hustá až krémová, takže na jedno sprchovanie netreba veľa. Aplikácia je jednoduchá - naberiete trochu produktu a nanesiete na vlhkú pokožku, kde pomocou krúživých pohybov vytvoríte jemnú penu. Následne opláchnete. Sprchová pena pokožku očistí, zjemní a primerane hydratuje. Či sa po použití natierať alebo nie záleží od Vás, ja sa niekedy natriem a niekedy nenatriem. Dôležité je, že pokožku nepresušuje.


Čo sa týka vône, tak je hrozne špecifická a ja ju snáď ani nedokážem popísať. Je jemná, no zároveň výrazná. Je svieža, trochu ovocná a trochu bylinková. V každom prípade mne sa veľmi, veľmi páči a na pokožke sa aj hodnú chvíľku udrží. Myslím si, že šťastie by mohlo voňať práve takto. Fotky ako vidíte boli robené vonku, ešte keď bolo teplo. Ja si túto penu trochu strážim a používam ju na výnimočné príležitosti, takže aby som ju poriadne otestovala, potrebovala som viac času :).


Sprchovú penu od Soaphoria môžete použiť nielen do sprchy, ale aj do kúpeľa. Výrobok je ručne robený, nebol testovaný na zvieratkách, je prírodný a vegánsky. Neobsahuje palmový olej. Balenie s obsahom 255 ml stojí 8e. S rovnakou vôňou je k dispozícií aj telové suflé.

Ako podľa Vás vonia a chutí šťastie? Máte skúsenosti s týmto produktom? Skúšali ste niekedy už sprchovú penu?

2 komentáre:

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017