Vianočná atmosféra

12/24/2016 12:30:00 AM

Z tých trblietavých guliek som úplne nadšená. Najradšej by som ich mala všade! Tento košíček máme v kuchyni.

Tak a je to tu: konečne sú Vianoce! Keďže si myslím, že Vianoce sú ideálnou príležitosťou stráviť čas s rodinou a blízkymi, zamyslieť sa nad zmyslom tohto sviatku a nesedieť len pred počítačom či telkou, tak Vám chcem len popriať pokojné sviatky plné pohody a radosti. Strávte ich s ľuďmi ktorí sú Vám blízki a vôbec nevadí, že ste nestihli ozdobiť medovníky (ehm, nechcelo sa mi), alebo sa Vám pri balení darčekov potrhal papier (aj Vám sa zdali tento rok také tenké?). Radšej si užívajte sviatočnú atmosféru :)


Pri pečení som si tento rok mega oddýchla. Piekla som medovníky, vanilkové rožky a čokoládové crinkles. 

A hneď po upečení šla vzorka na výlet do Košíc.

Zas tie trblietavé guľôčky! Tentokrát na adventnom venci. Mala som geniálne sviečky z Tesca, ktoré voňali ako perníčky. Horšie bolo, že sa hrozne roztekali. 

Darčeky vrámci spoluprác, za ktoré veľmi ďakujem :)

Náš hrozne nefotogenický stromček. Kvôli miestu ho musíme mať na chodbe a jediná možnosť ako ho zasvietiť je natiahnuť kábel hore :/

Darčeky zabalené v krásnom ale veľmi tenkom vločkovom papieri. 

Tešili ste sa na Vianoce? Ako si ich užívate? Ako vyzerá Váš typický Štedrý deň?

You Might Also Like

8 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017