1.26.2017

Clinique očný krém


Zhruba pred 2-3 rokmi som začala používať krémy na oči pretože sa mi zdalo, že na to už mám vek a patrilo by sa začať nejak starať o očné okolie. Ako prevencia vrások atď., veď viete. Čo sa ukázalo ako najväčší problém je to, že som nevedela čo od krému na oči chcieť. Totiž, ja nemám suchú pleť, práve naopak. Mám mastnú a tým pádom mám aj dosť mastné viečka. Extra hydratáciu teda nepotrebujem. Kruhy pod očami mám vtedy keď celú noc nespím a to sa stáva výnimočne. Takže tomu tiež veľa nedám. Vrásky v očnom okolí síce už sú, ale mimické. Takže väčšinou som pri očnom kréme siahla po produkte, ktorý mal byť chladivý a mal by zvládnuť prípadne nejaké opuchy alebo pri zlej noci aj kruhy pod očami. 



Od sesternice som potom dostala niekoľko vecičiek od Clinique a bol medzi nimi aj očný krém All about eyes. Krém podľa popisu sľubuje redukovať tmavé kruhy pod očami a opuchy. Mal by potláčať a vyhladzovať jemné linky a vrásky, upokojovať očné okolie, jemne a hĺbkovo hydratovať a prežiariť pokožku v okolí oči. Môžu ho používať majiteľky citlivých očí a nositeľky kontaktných šošoviek. Vhodný je pre všetky typy pokožky. 

Krém sa Vám na fotke možno zdá maličký a máte pravdu. Doma mám len cestovné balenie, ktoré má obsah 5 ml. Napriek tomu mám pocit, že to bude trvať večnosť kým ho miniem. Balenie nie je tubičkové, ako býva u očných krémov zvykom ale kalíškové. Mne tubičky vyhovujú kvôli presnejšiemu dávkovaniu a hygiene trochu viac. Ale tak prežijeme. 


Očný krém je žltkastej farby a nie je parfumovaný. Textúru má krémovú až krémovo-gélovú a veľmi ľahkú. Dobre sa rozotiera na pokožku a expresne sa do nej vpíja. Po chvíľke už po ňom na viečku nie je ani stopa, nezanecháva vôbec mastný film a po aplikácií nemám ani lepkavý pocit. U mňa to je veľké plus, pretože mám mastné viečka a nepotrebujem ich premasťovať ešte viac (to by mi tam tie tiene nedržali už vôbec). Veľmi fajn mi krém robí keď som unavená. Najmä vtedy keď očné okolie po dlhom dni pôsobí mdlým dojmom, tak po nanesení krému sa mi zdá oveľa krajšie a sviežejšie. Efektivitu proti kruhom pod očami veľmi posúdiť neviem, keďže kruhy sú u mňa naozaj výnimočnou záležitosťou. 

V každom prípade mi očný krém All about eyes robí dobre a úplne pokojne by som siahla aj po plnom balení. Nemám voči nemu žiadne výhrady, snáď len to balenie by mohlo byť v tube. Plné balenie 15 ml kúpite za 28,40E.

Používate očné krémy? Aký používate aktuálne? Ste spokojné?

8 komentárov:

  1. Oční krémy nepoužívám, protože jako ty mám pleť mastnější a víčka taky nepotřebují extra hydrataci.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to je super, že sa staráš aj o očné okolie :) veľa žien na to zabúda a zanedbáva :) ja momentálne používam Niveu, ale kombinujem niekedy aj s Mary Kay takým roll-on sérom :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Snáď to nerobím márne a bude to mať nejaký efekt :)

      Odstrániť
  3. Já a oční krém, to je kapitola sama pro sebe. Začala jsem je používat teprve před pár lety, vlastně by se to dala datovat, že až z blogem. Jenže já jsem na nějaké to pravidelné mazání občas lenoch a docela často oční krém vynechám. Proto jsem se rozhhodla, že začnu s nějakou levnější variantou, abych se to naučila a pak že sáhnu po něčem dražším. No zatím mi to nejde podle představ, ale možná kdybych si pořídila nějaký dražší krém, asi by mi mě to donutilo mnohem více. Tenhle vypadá skvěle a značku Clinique mám v plánu vyzkoušet už delší dobu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak verím, že sa Ti podarí dostať krémovanie očného okolia do dennej rutiny :) a ak nepotrebuješ od krému na oči nič špeciálne, toto môže byť dobrá voľba :)

      Odstrániť
  4. Ja si vždy vravím, že si nejaký očný krém konečne zaobstarám ale nikdy sa mi to nepodarí :D Tento vyzerá ozaj dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dnes som sa dozvedela, že kým nemáš 30, vraj si nemáš robiť starosti :D

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017