Dezodorant Ranná rosa

1/05/2017 12:30:00 AM


Z času na čas sa Vám zvyknem posťažovať, ako je pre mňa úplne nemožné nájsť funkčný prírodný dezodorant. Niekedy sa teším, že už už som to našla, už to mám a nakoniec sa sklamem. Práve nedávno som objavila produkty slovenskej kozmetiky Navia. S ich sortimentom zatiaľ veľa skúseností nemám, ale prvý vyskúšaný - tuhý dezodorant Ranná Rosa ma veľmi zaujal.


Popis na obale je vcelku stručný. Len toľko, že ide o tuhý dezodorant s kvetinovo- citrusovou vôňou. Výrobca odporúča po osprchovaní natrieť jemnú vrstvu dezodorantu do podpazušia. Zároveň je vhodné veľmi netlačiť ale radšej natierať jemne a viackrát. 

Keď prišla domov objednávka s týmto produktom, bola som spočiatku úplne šokovaná, aké maličké je jeho balenie. Prenášam ho úplne bežne v kabelke a zaberá minimum priestoru a to aj napriek tomu, že má objem 30 ml. Balenie je veľmi pekné, elegantné a ženské. Je z bieleho plastu a vŕšok je na šrubovanie, čo je ďalšie plus - v kabelke sa neotvorí. Zdobí ho pekná nálepka s kvietkovaným vzorom.


Vnútri sa už nachádza samotný tuhý dezodorant. Pohodlne sa vysúva pomocou otáčavej spodnej časti obalu. Obsah je bielej farby a konzistenciou mi pripomína klasické konvenčné tuhé dezodoranty a antiperspiranty. Vôňa je kvetinovo-citrusová. Cítim v nej dosť výrazne citrón, prípadne bergamot a  nejaký sladký kvetinový tón, ktorý pôsobí až tak medovo. V prvom momente mi to veľmi pripomenulo také pastilky s medom a citrónom na boľavé hrdlo Priznám sa, že na vôňu som si musela chvíľku zvykať, lebo mi spočiatku nebola najpríjemnejšia.

Nanášanie dezodorantu je jednoduché a celkom príjemné. Ako uvádza výrobca na obale, vôbec nie je potrebné tyčinkou tlačiť. Stačí naozaj niekoľkokrát jemne prejsť po pokožke a vytvoriť jednoliatu vrstvu produktu. Nemá tendenciu sa drobiť. Dezodorant nelepí a nenecháva biele fľaky na oblečení. Jeho funkčnosť je veľmi dobrá. Aj pri náročnejších a stresujúcejších situáciách sa vôbec necítim spotená a jediné čo vnímam je vôňa samotného produktu. Zároveň však vôňa nie je natoľko výrazná, aby potlačila vôňu parfému. Výdrž rovnako dobrá, v podstate celodenná.


Zdá sa, že som z tohto dezodorantu nadšená. A áno, ja vlastne aj som. Hoci ma trochu zarazilo zloženie. Vedľa typických zložiek pre prírodnú kozmetiku ako včelí vosk, kokosový olej, vonné oleje a podobne, obsahuje produkt aj zložku Potassium Alum, čo je vlastne kamenec - hliníková soľ. A v tomto prípade neviem. Eshop uvádza, že kamenec sťahuje póry a tým pádom reguluje potenie, avšak nezabraňuje mu. No predsa len, stále je to hliník.  Produkt má objem 30ml a v predaji je za cca 6e. Okrem verzie Ranná rosa je sú dostupné aj verzie Lesná tôňa a Chladivý Vánok.

Používate dezodoranty alebo antiperspiranty? Riešite zloženie? Aký používate aktuálne? 

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Já aktuálně dodělávám Borotalco sprej :).
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A spokojná? Ja veľmi na spreje nie som :)

      Odstrániť
  2. Vyzera dobre a mne sa taketo maličke veci pačia, davam si pozor aj na zloženie ale niekedy ani nie ked ma niečo zaujme tak si kupim. Veľa krat som si všimla že hlinik sa napriklad nachadza aj v nejakych kremoch buď na telo alebo na tvar a nechapem prečo asi nam chcú fakt urobiť zle... ja rada používam cez leto klasický modrý dove v spreji ten cítim celý deň ako pekne vonia:)ale na zimu radšej tuhe alebo v guličke

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hm... Ja netuším, načo sa používa v inej kozmetike. V deodorantoch či antiperspirantoch je to jasné, ale inde neviem. Ja spreje veľmi nie, nevyhovuje mi tá aplikácia, pretože potom je sprej všade a ja sa dusím. Začalo mi to vadiť na intráku, keď sa spolubývajúca sprejovala tak, že som sa aj ja dusila... Takže ja preferujem jednoznačne guličky a tuhé formy :)

      Odstrániť
  3. That is a new brand for me - thank you for sharing!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som si na vianocnych trhoch kupila Rannu rosu v kremovej podobe. Tá potassium alum neobsahuje. Este som ho neskusala, takze k ucinkom sa neviem vyjadrit. Potassoum alum, cize kamenec vsak teraz pouzivam v gulockovom deodorante/antiperspirante od znacky Alva. Kamenec obmedzuje potenie, takze vlastne ide o prirodny/prirodnejsi antiperspirant. Zrejme nebude taky ako ako antiperspiranty s hlikom/hlikovymi solmi, ktore sposobuju upchavanie potnych zliaz, resp. uvadza sa ze sa podielaju aj na vzniku rakoviny, ale celkom nevinny tiez nie je. Ja to beriem tak, ze je to nieco medzi a nepouzivam ho na pokozku po holeni, tak ako sa na tuto pokozku nemaju pouzivat ani antiperspiranty.
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ružové deodoranty mám veľmi rada, momentálne používam jeden od Biorythme :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017