Domáca masáž

1/20/2017 12:30:00 AM


Milujem masáže a to akékoľvek. Vyskúšala som už mnoho druhov, od klasickej masáže cez lávové kamene (tie sú best) až po masáž medom (tá bola najhoršia). Často sa stáva, že doma poprosím o masáž aj drahého, pretože mávam dosť veľké problémy s bolesťami krku a krčnej chrbtice a také jemné masírovanie mi celkom pomáha tieto svaly uvoľniť. Keďže môj drahý nie je veľkým fanúšikom telových mliek či olejov, zadovážila som pre tieto účely masážnu kocku Cukrová pivonka od slovenskej značky Ponio (nech to masírovanie je príjemnejšie aj pre ňho).



Podľa popisu by sa masážna kocka mala začať roztápať pri dotyku s pokožkou, stačí ňou jednoducho niekoľkokrát prejsť po pokožke, alebo ju rozohriať v rukách. Masážna kocka je vhodná na masáže alebo na intenzívne ošetrenie suchej pokožky po umytí namiesto telového mlieka.


Kocku kúpite vo veľmi peknom krabičkovom balení. Konkrétne táto verzia má krabičku červenú. Vnútri je vystlaná papierovými pásikmi a na nich tróni samotná masážna kocka, v tomto prípade okrúhleho tvaru. Vďaka tvaru sa dobre drží v ruke, najmä pri aplikácií. Vôňu cukrová pivonka výrobca opisuje ako kvetinovú a romantickú zmes esenciálnych olejov pre všetky slečny, ženy aj dámy. Zmyselný ylang s citrusmi a klinčekom sme zamiešali do tejto masážnej kocky z kakového a bambuckého masla pre Vaše potešenie. Vôňu by som zaradila do tej zvláštnej kvetinovo-citrusovej kategórie, pri ktorej sa neviem rozhodnúť, či ju mám rada alebo nie. Zo samotnej kocky ju necítiť tak výrazne, rozvinie sa až pri dotyku s pokožkou, na ktorej sa udrží dlhšiu dobu. 


Ako píše výrobca, kockou stačí zopárkrát prejsť po pokožke, prípadne ju trochu nahriať v rukách a pomaly sa začne roztápať. Samozrejme, netopí sa ako zmrzlina. Hmota skôr začne postupne mäknúť a na pokožke vytvorí jemný olejový film. Ten sa do pokožky vpíja pomalšie a je teda úplne ideálny pre masážne účely. Uľahčuje kĺzanie rúk po pokožke a tým spríjemňuje masáž ako masérovi, tak aj masírovanému. 


Okrem uľahčenia masírovania je možné masážnu kocku naniesť aj namiesto telového mlieka. Vďaka zloženiu, ktoré obsahuje kakaové a bambucké maslo je pokožka po použití výborne hydratovná, jemná a vláčna. Určite odporúčam kocku vyskúšať majiteľkám suchej pokožky tela. 


Masážna kocka je podľa mňa veľmi zaujímavý produkt, ktorý samozrejme nepatrí do našej dennej rutiny ale určite sa oplatí o ňom vedieť a prípadne ho aj vyskúšať. Ja som s jej účinkami veľmi spokojná a snáď ako bonus je aj to, že sa míňa ozaj veľmi pomaly, keďže na jednú masáž stačí úplne mikroskopické množstvo produktu. Kocka má hmotnosť 50 g a stojí cca 8e. 

Počuli ste už o masážnej kocke? Poznáte tento produkt? Obľubujete masáže?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Já mám tuto kostičku vanilkovou už druhé balení a naprosto si užívám její používání :D.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To musí byť ako natierať sa vanilkovým krémom :)

      Odstrániť
  2. Ja som o masážnej kocke doteraz ani len nepočula, no musí to byť skvelý produkt :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017