1.11.2017

Kozmetický wishlist na rok 2017 s notino

 

Spomínala som Vám niekedy, že si veľmi rada vytváram wishlisty? Väčšinou ich mávam uložené v telefóne v poznámkovej aplikácií, aby som ich mala vždy po ruke ak náhodou trafím svoju nákupnú mániu. Do appky píšem prevažne dekoratívku a drahšie produkty, ktoré by som chcela vyskúšať, často aj na základe recenzií z iných blogov. Takže, čo ma láka tento rok?



Začneme tou dekoratívkou. Už dlhšie mám svoje 2 obľúbené makeupy - Revlon Colorstay a Clinique Anti-Blemish Solutions. Hoci mám doma ešte nejaké kúsky pripravené na testovanie, veľmi by som chcela vyskúšať aj nejakí drahší, high-end makeup. Vo výhľade mám 3: legendárny Estée Lauder Double Wear, Clarins Ever Matte a MAC Studio Fix Fluid. Zatiaľ sa najviac asi prikláňam ku Clarins. Máte s týmito makeupmi skúsenosť? Ktorý je podľa Vás najvhodnejší na mastnú pleť? 


Samozrejme, neplánujem len nákupy drahšej kozmetiky, ale aj tej cenovo prístupnejšej. Vo výhľade mám dva cenovo prístupnejšie púdre a áno, ďalší makeup. Vďaka recenziám sa na zoznam dostal HD Studio púder od NYX a Smooth Skin púder od NYC. Jeden trochu drahší a druhý až smiešne lacný. Tak uvidíme, čo sa z nich vykľuje. A aby tých makeupov nebolo dosť, rada by som vyskúšala ešte aj zmatňujúci makeup od L´Oreal Infallible


Presuňme sa k líčeniu očí. Tu som sa teda držala len tej vyššej cenovej kategórie. Veľmi ma potešilo, že notino už ponúka aj značku Urban Decay, čiže som si samozrejme dala do wishlistu aj niečo od nich. Je jasné, že nemôže chýbať niektorá z legendárnych Naked paletiek. Keďže doma mám snáď už všetky klasické (1, 2, 3) v dupe verziách, rozhodla som sa pre Naked Smokey. K tieňom treba aj dobrú bázu, tu by som tiež rada siahla po Complex Primer Potion, rovnako od Urban Decay. A mojou vášňou sú riasenky, na wishliste mám stále Lancome Hypnose Doll Eyes. Okrem toho by som rada skúsila nejakú zo sortimentu Dior, najviac ma zaujala Dior Diorshow Extase


Prvýkrát si na svoj wishlist dávam aj vlasové produkty! To je prosím pekne historický moment :D. Chcem si zadovážiť suchý šampón od Batiste. Vyskúšala som verziu Blush ktorá bola výborná (to potvrdila aj kamoška ktorá vyskúšala už snáď všetky suché šampóny v ponuke), ale ostávali mi po nej trochu svetlejšie miesta vo vlasoch. Tak si chcem kúpiť verziu pre hnedé vlasy Hint of colour Beautiful Brunette. Potom ma zaujali aj produkty z línie Elseve Extraordinary Clay určenej na mastné vlasy. Uvažujem nad balzamom alebo maskou. A bodol by mi aj nový Tangle Teezer, ideálne tá pekná skladná verzia do kabelky. 


Z telovej starostlivosti ma aktuálne celkom zaujala značka Roger & Gallet. Ide o francúzsku kozmetickú značku, ktorá sa zaoberá vplyvom vôní na ľudské správanie. Výrobky by mali obsahovať prírodné éterické oleje. Nedopátrala som sa zloženia produktov, ale z popisov to vyzerá, že by nemali obsahovať veľa škodlivín. Otázku či ide o prírodnú značku alebo nie si zodpoviem až keď budem reálne držať v ruke nejaký z produktov. Z ich sortimentu ma zaujali najmä telové mlieka, brala by som napríklad verziu Cédrat s citrónovým extraktom a aloe vera. V poslednom čase som si obľúbila aj telové oleje a tu ma zaujal výživný olej Fleur de Figuier s ovocnými olejmi. Určite by som siahla aj po kréme na ruky s bambuckým maslom a marhuľovým olejom Fleur d´Osmanthus


A na záver ešte nejaký parfémik. Doma ich teraz mám akosi veľa a nejak sa mi slabo míňajú. Najčastejšie asi používam svoju milovanú Chloé Chloé EdT (2015), takže z nej by som určite chcela nové balenie. Nedávno som vyskúšala Chanel Chance eau Vive, ktorá ma zaujala svojou úžasnou sviežosťou a okamžite si ma získala. A do tretice tu mám klasiku Gucci Gucci Premiére, ktorú používa moja mamina. Je to skôr výraznejšia vôňa, ale s brutálne dlho výdržou. Takže tá by sa tiež mohla objaviť na mojej poličke. 

Čo máte vo svojom wishliste Vy? Poznáte niektorý z produktov, ktoré by som chcela vyskúšať? Aké máte s nimi skúsenosti?

Zdroj fotiek - notino.sk

6 komentárov:

  1. Elseve šampon mám a jsem s ním spokojená, ale ještě lepší je ho kombinovat s tou maskou ze stejné řady. Maska je podle mě nejlepší.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja musím používať nejaký šampón proti lupinám, takže som si nakoniec vybrala balzam :) ale aj maska vyzerala veľmi dobre. Myslím, že kúpim aj tú :)

      Odstrániť
  2. Taky ráda tvořím wishlisty :-) Ten pro letošek ještě nemám vytvořený, teprve se chystám na shrnutí toho minulého a jestli jsem si podle něj nakoupila, plánuji článek.
    S High-end kosmetikou nemám vůbec zkušenosti, zatím nemám stálou práci abych si to mohla dovolit, ještě mi zbývá pár měsíců studia. Z těch lepších značek mám doma BB cream od Skin 79 a je vážně super, až mi dojde určitě sáhnu opět po nějakým od této značky. UD bázi pod oč.stíny mám a je průměrná, možná za ty peníze se dá pořídit lepší. Miluji Tangle Teezery mám doma tři a nečeču se ničím jiným. Krásně rozčeše zacuchané vlasy, při česání netahá tak že by to bolelo, myslím si že krásně masíruje pokožku hlavy a miluje ho i naše kočka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som zvedavá, čo sa u Teba objaví vo wishliste :)
      Ja BBčka veľmi nepoužívam, pretože preferujem aspoň stredné krytie. Takže báza za to nestojí? Dobré vedieť, siahnem teda po inej a ušetrím! Vďaka.

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017