Najlepšie vonia The Body Shop!

1/08/2017 12:30:00 AM


The Body Shop považujem za kozmetickú značku, ktorá má fakt premakanú parfemáciu svojich produktov. Všetky, ktoré som doteraz mala možnosť ovoňať boli dosť prirodzené a hodnoverné. Vďaka spolupráci s eshopom ElNino som dostala možnosť vyskúšať ďalšie produkty z ich sortimentu. Vybrala som si teda extra voňavé duo oleja s mangom a kokosového krému na ruky





Prvým produktom je suchý olej vo verzií mango. Má prívlastok skrášľujúci a okrem tela je vhodný na použitie aj na tvár a vlasy. Sľubuje hydratáciu, zjemnenie a rozjasnenie. Podľa popisu na obale ide o suchý olej, ktorý obsahuje olej zo semien manga z indie a 3 vzácne orechové oleje: kukul, mandľa a marula. Je vhodné aplikovať ho na vlhkú alebo suchú pokožku a na suché vlasy. Balenie oleja je obyčajná plastová tuba s celkom príjemným dizajnom. Samotný olej je zlatej farby, má dosť tekutú konzistenciu a vonia výrazne po mangu. Ako som spomínala v úvode, parfemácia je dosť prirodzená a príjemná. Páčila sa dokonca aj mojej mamke, ktorá vôňu manga doslova neznáša. Používala som ho len na telo a aplikovala vždy po sprche na ešte mierne vlhkú pokožku. Olej sa veľmi dobre na pokožku rozotiera a poskytuje jej dostatočnú hydratáciu. Veľmi rýchlo sa vsakuje a pokožka neostáva vôbec mastná. Ostáva naopak zjemnená, hydratovaná a úžasne vonia po mangu. Pri používaní oleja ani nie je potrebné natierať sa každý deň, bohato stačí obdeň. Olej je dostupný v rôznych verziách, napríklad oliva, ružový grep, bambucké maslo, čokoláda, kokos či mnoho ďalších. Balenie má objem 100ml a kúpite ho za 3,41e.




Ako druhý som skúšala kokosový krém na ruky, ktorý obsahuje fair trade kokosový olej z ostrova Samoa. Okrem kokosového oleja nájdete v zložení aj mandľový, sójový a babassu olej, či bambucké maslo. Bližší popis na obale produktu nie je, ale krém je určený na hydratáciu pokožky. Krém na ruky má moju obľúbenú formu balenia, ktorá sa čiastočne podobá na temperovú farbu. Z tohto typu balenia sa produkt dobre vytláča. Tuba je síce mäkká, ale stále dobre drží tvar. Krém je bielej farby a má dosť ľahkú konzistenciu. Rozotieranie je bezproblémové. Vpíjanie do pokožky trvá dlhšie, spočiatku je na rukách ľahký lepkavý film, ale postupne ako sa krém vpíja sa stráca aj lepkavosť pokožky. Pokožka po nanesení vonia sladko kokosovo a je skôr priemerne hydratovaná. Nie je to žiadny zázrak na veľmi suchú pokožku rúk alebo na mrazivé počasie. Krém sa skôr hodí na také bežné denné krémovanie a starostlivosť o pokožku rúk. Rovnako ako olej, aj krém je dostupný vo viacerých verziách, napríklad ružový grep, med, moringa či jahoda. Mňa celkom zaujala verzia Absint. Krém má objem 30ml a stojí 3,52e. 


Poznáte výrobky značky The Body Shop? Aké s nimi máte skúsenosti? Čo z ich sortimentu by ste mi odporúčali vyskúšať?

Ďakujem eshopu ElNino za poskytnutie produktov na testovanie! 

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Odpovede
    1. Ak si potrpíš na pekné vône, určite treba :)

      Odstrániť
  2. Od Bodyshop som este nic neskusala, ale uz priblizne 4 roky ma tato znacka velmi laka :) hlavne kvoli tym krasnym obalom a podla toho, ake recenzie na tuto znacku citam, tak aj kvoli skvelym vonam :) celkom sa mi pozdava tento krem na ruky, vonu kokosu mam velmi rada a pocas dna to moze byt super na premazanie sa :) aj ked na noc to samozrejme bude chciet nejaky hutnejsi a vyzivnejsi krem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, obaly majú parádne :) oni majú také celkom legendárne telové maslá, tie som ešte neskúsila ale chystám sa :) a na ruky majú aj taký iný, výživnejší rad. Ten by bol určite super na noc!

      Odstrániť
  3. Body Shop u nás ve městě nemáme a tak mám k němu horší přístup. Nic jsem od této značky ještě nezkusila. Díky za tip, ten krém na ruce by se mi líbil a sprchový gel také ale ve větším balení.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám tuším najbližší TBS v Maďarsku :) zháňam ho teda len cez internet :)

      Odstrániť
  4. ten olej vyzerá dobre :) ešte som nič z tejto značky neskúsila
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017