1.29.2017

Prvýkrát makeup od Inglot


Zdá sa, že moja smola na makeupy a pomaly ale isto chýli ku koncu. Po katastrofách od Gabrielly Sallvete a Bourjois sa zdá, že som konečne našla produkt, ktorý by sa dal označiť za vyhovujúci. Nie za top samozrejme (tieto miesta sú už obsadené), ale za niečo, čo si viem predstaviť, že si možno aj kúpim v budúcnosti - Inglot Cream Foundation.



Cca mesiac pred Vianocami som bola s kamoškou a drahým na nákupy v Poľsku a keďže Inglot je poľská značka, v žiadnom nákupnom centre nemôže chýbať ich stánok. Ja som sa pristavila len zo zvedavosti a opýtala sa na vhodný makeup na mastnú pleť. Dostala som odporúčanie na tento kúsok. Cream Foundation je dlhotrvácny tekutý makeup, ktorý by sa mal výborne nanášať bez upchávania pórov. Pokožku chráni a hydratuje. Má strednú kryciu schopnosť, ktorá sa dá podľa potreby navrstviť.


Makeup ma teda svojím balením veľmi neohúril, je balený v jednoduchej bielo-čiernej tube, ktorá vyzerá trochu aj lacno a v tom stánočku mali teda aj krajšie balenia. Ale dôležitejší je samotný produkt, že? Makeup nie je parfumovaný a konzistencia je krémová. Na jeho nanášanie sa mi najviac osvedčili ploché štetce, či už Hakuro H50 (flat top) alebo MUR oválny štetec na tvár. Na vrstvenie je zas najlepšie použiť hubku, ideálne Beauty Blender. Naopak, vôbec sa mi neosvedčil Expert Face Brush od Real Techniques, ktorý nedokázal makeup pekne vpracovať do pleti a vytvoril skôr len šmuhy.


Makeup nie je parfémovaný a textúra je hustejšia tekutá. Musím Inglot pochváliť, lebo majú naozaj veľkú škálu odtieňov. Cream Foundation je dostupný v 12. Ja mám doma 26ku, čo je béžová so žltým podtónom. Na mojej pleti vyzerá dosť prirodzene a najmä pekne splynie s odtieňom pokožky na krku.


Makeup sľubuje stredné krytie. Podľa mňa je to krytie skôr stredné až nízke. Nejak sa mi zdá, že aj najmenšie nedokonalosti proste potrebujú korektor. Aktuálne moja pleť veľmi netrpí neduhmi, takže mi to až tak nevadí, ale keď prídu, budem musieť vytiahnuť niečo viac krycie. Efekt na pleti po nanesení je dosť prirodzený. Až som bola sama prekvapená, lebo to sa mi až tak často nestáva. Makeup nie je matujúci, takže ho jednoznačne treba zapúdrovať. Zaujímavé je, že aj napriek tomu, že nemá matujúcu schopnosť ostáva pleť po jeho nanesení niekoľko hodín pekne matná. Ak sa nalíčim ráno pred prácou, tak cca okolo obeda potrebujem odsať a prepúdrovať. To považujem za veľmi dobrý výkon.


Na pleti dobre drží, neoxiduje ani netvorí mapy. Všimla som si, že mi niekedy zalezie do jazvičiek po akné a trochu ich zvýrazní, a niekedy nezalezie a nezvýrazní. Netuším ale, čím by to mohlo byť spôsobené.


Cream Foundation je teda veľmi zaujímavý produkt a celkom ma prekvapil. Balenie 30 ml stálo v prepočte myslím okolo 13e. Inglot ponúka vo svojom sortimente pre mňa ešte minimálne 2 zaujímavé kúsky, ktoré veľmi rada skúsim (napr. YSM makeup).

Máte skúsenosti s makeupom od Inglot? Aký makeup aktuálne používate? Máte jazvičky po akné? Ako sa ich zbavujete?

4 komentáre:

  1. Inglot miluju, hlavně jejich pigmenty na oči a pudry :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zatiaľ okrem tohto makeupu skúšala len lak na nechty :)

      Odstrániť
  2. Mne veľmi pripomína obal jedného produktu od Chanel :D Vyzerá suprovo :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017