Púder 2v1

1/14/2017 12:30:00 AM


Nedávno som si robila poriadok a prehľad v kozmetickej skrinke a zistila som, že mám doma šialene veľa kompaktných púdrov. Osobne ich preferujem a používam radšej ako sypké, pretože mi prídu praktickejšie na prenášanie. Na druhú stranu, ja vlastne púder so sebou nikdy nenosím, jedine ak sa z práce niekam chystám a dopredu viem, že sa nestihnem zastaviť doma. Keďže som nedávno mala veľmi dobrú skúsenosť so sypkým púdrom z Dermacolu (ktorý ste mohli vidieť aj v poste Best of 2016), rozhodla som sa viac preskúmať túto oblasť a kúpila som si sypký púder Prime´n´Set od GOSH



Ako uvádza výrobca, Prime´n´Set je podkladový a fixačný púder v jednom. Jeho hodvábna a sypká textúra vytvára perfektný, bezchybný a matný povrch pleti. Púder je možné použiť ako podklad na čistú pleť alebo po nanesení hydratačného prípravku. Zároveň je možné ho použiť aj klasický fixačný púder po nanesení makeupu. Mal by sa postarať o bezchybný a matný vzhľad pleti po celý deň. 


Balenie je jednoduché plastové. Spodná časť v ktorej sa nachádza púder je priehľadná, takže máte prehľad koľko produktu ešte ostáva. vŕšok je čierny s bielymi a ružovými popiskami. Na balení púdru ma veľmi baví, ako je riešená vnútorná časť. Väčšinou sú sypké púdre proti vysýpaniu sa do viečka chránené nejakou nálepkou alebo zátkou. V tomto prípade sa vnútri nachádza otáčací mechanizmus, ktorý umožňuje bezpečne uzavrieť sitko. 


Poďme ale k samotnému púdru. Má úžasne jemnú textúru, vďaka ktorej sa úplne jednoducho aplikuje na pleť v rovnomernej vrstve. Na dosiahnutie zamatového, krásne matného finišu na pleti ho stačí úplne malé množstvo. Púder je dostupný len v jednom odtieni, ktorý je transparentný a vytvára na pleti neviditeľnú vrstvu. Vďaka tomu je použiteľný na akýkoľvek odtieň makeupu. Pri sypkých púdroch treba brať do úvahy to, že trochu prášia a môžu sa vyskytnúť všade okolo Vás (na tričku, vlasoch a podobne). Preto sa fakt oplatí naberať na štetec menšie množstvá a radšej sa líčiť pred obliekaním. Pozor na množstvo, ktoré naberáte na štetec, lebo ak to preženie a vytvoríte okolo seba oblak púdru, môže trochu podráždiť dýchanie. Aby som nezabudla, púder má aj slabšiu parfumáciu. 


Základom zloženia púdru je ryžový prášok, čo mi je dosť sympatické. Celkovo aj jeho zloženie je až na obsah 1 silikónu celkom v poriadku. Z púdru som veľmi prekvapená a dosť ma v poslednom čase baví. Balenie obsahuje 7g produktu a predáva sa zhruba 13e. 

Máte skúsenosti s týmto púdrom? Aký typ púdru preferujete? Sypký alebo kompaktný? Aký púder používate teraz?

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Paci sa mi. Najblizie po nom siahnem. Gosh mam rada.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že s ním budeš spokojná :)

      Odstrániť
    2. Zatial mi vsetko od Gosh vyhovovalo (ocne tiene, make-up, riasenky), takze by to mohlo byt fajn.

      Odstrániť
  2. Nič od Gosh som doteraz nemala, ale veľmi by som niečo chcela skúsiť, tak snáď sa mi v najbližšej dobe podarí.. :) Dosť ma zaujal aj tento púder, akurát že ja púdre spotrebovávam asi 100 rokov.. :D Mala som aj kompaktný, aj sypký, momentálne používam sypký od Catrice a som spokojná :) A tie sypké majú čosi viac do seba podľa mňa, prídu mi na tvári prirodzenejšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak! Súhlasím! Možno je to preto, že sú jemnejšie mleté :)

      Odstrániť
  3. Gosh je moc fajn, a pudr vypadá super. Já mám s pudry věčný problém, jelikož mám v zimě hodně suchou pleť, tak je ani nepoužívám.
    http://svetobezci.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V tom prípade je pre Teba asi ťažké nájsť dobrý púder, že?

      Odstrániť
  4. Momentálne mi púder došiel, čiže určite siahnem po tomto :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že budeš tiež nadšená ako ja :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017