Šialenstvo menom Colourpop

1/23/2017 12:30:00 AM


Colourpop je značka, ktorá ma celkom zaujala, odkedy sa ich produkty začali objavovať na blogoch. Už dlhšie som chcela čosi od nich vyskúšať, no odrádzalo ma najmä objednávanie z USA. Nechcelo sa mi riešiť colnicu, poplatky atď. No a potom zrazu prišla akcia poštovné zadarmo a riešenie colnice sa mi už nezdalo také hrozné. A keďže som chcela Colourpop chcela tak veľmi veľmi vyskúšať, tak pár dni na to som u Aďky na blogu vyhrala jeden tieň. Dostal sa ku mne trochu neskôr, takže na fotkách je osobitne. 



Pri prezeraní webu značky Colourpop som mala pocit, že chcem a potrebujem všetko. Nakoniec môj zdravý rozum zvíťazil a rozhodla som sa pre sadu očných tieňov Super Shock Shadow Collection Zingara a matný rúž Ultra Matte Lip v odtieni More Better. Od Aďky som dostala očný tieň Super Shock Shadow v odtieni Glitterati. Objednávka dorazila samozrejme až po zaplatí poplatkov na colnici, ale doručenie bolo dosť rýchle. Krabica vyzerala nenápadne, až kým som ju neotvorila. Vnútri mala veľmi peknú farebnú potlač s kvietkami. 



Poďme k samotným produktom a začnime tieňmi Super Shock Shadow. V prvom rade chválim pekné balenie tieňov v malých bielych kalíškoch s priehľadným vŕškom a ligotavým nápisom Colourpop (ktorý sa nanešťastie zošúchava). Na spodnej strane sa nachádzajú nálepky s uvedeným názvom odtieňa a radom, z ktorého pochádza. Sada Zingara bola ešte zabalená v krabičke s krásnym orientálnym dizajnom, ktorú som si nechala a kochám sa ňou :D. Ak by ste tiene kúpili osobitne, tak prídu zabalené v malej bielej krabičke. No a čo ich privádza k dokonalosti je aj reliéf vtlačený do povrchu. 

hore - Jinxie, Paradox, dole - Elixir, Seeker

Glitterati

Za najzaujímavejšiu považujem konzistenciu tieňov. Na pohľad pôsobí ako prášková, ale je skôr krémovo-gélová. S tým súvisí aj nanášanie. Klasickým "mäkkým" štetcom dosiahnete len veľmi slabú pigmentáciu. Mne sa najlepšie nanášajú barbarsky prstom alebo pomocou štetca so zlisovanými štetinami (ako na korektor), vďaka čomu dosiahnem veľmi intenzívnu pigmentáciu. Po nanesení sa ale dajú dobre rozotierať už aj pomocou klasického blendovacieho štetca. Tiene nie sú parfumované. 

hore - Jinxie, Paradox, dole - Elixir, Seeker

Glitterati

Vzhľadom na ich konzistenciu majú na mojich mastných viečkach omnoho lepšiu výdrž ako práškové tiene. Dôležité je pre mňa mať dobrú bázu a spokojne u mňa dajú tak 5-7 hodín vo veľmi dobrom stave. Potom sa samozrejme začínajú zlievať do linky. Odličovanie micelárkou je úplne bez problémov. Jednotlivé tiene majú veľkosť 2,1g a stoja 5 dolárov. Sada 4 tieňov Zingara stála 18 dolárov. 

zdola Jinxie, Paradox, Elixir, Seeker

Glitterati

Sada Zingra obsahuje tieto odtiene
- Jinxie (perleťový) - jemná perleťová zlatá
- Paradox (saténový) - teplá saténová burgundy 
- Elixir (matný) - matná terracotta 
- Seeker (matný) - matná teplá červeno-hnedá 
+ u Aďky som vyhrala odtieň Glitterati (metalický) - metalická strieborná so zlatými glitrami



Druhým produktom, ktorý som si objednala bol matný rúž na pery Ultra Matte Lip v odtieni More Better. Rúž tiež prišiel zabalený v jednoduchej bielej krabičke. Samotné balenie je štandardné "leskové". Je vyrobené z priehľadného a strieborného plastu, rovnako je na ňom trblietavý nápis Colourpop, ktorý sa tiež už začína vytrácať. Vnútri sa nachádza bežný penový aplikátor, ktorý je veľmi hebký, ale na môj vkus naberá dosť veľké množstvo farby. Čím viac je na ňom farby, tým ťažšie je precízne nanášanie na pery, preto treba pred nanášaním vždy poriadne otrieť. 


More Better

Jeho veľkou výhodou je to, že sa pri nanášaní nerozteká. Má tekutú konzistenciu, ktorá tesne po nanesení na pery pôsobí lesklo. Pomerne rýchlo však zaschne a krásne zmatnie. Pigmentácia je neskutočná. Stačí naniesť úplne malé množstvo a pery sú pokryté krásnou jednoliatou matnou farbičkou, ktorá nezalieza do vrások na perách. More Better je nádherná tmavá vínová farba, možno pre mňa až trochu mimo komfortnú zónu, ale môjmu drahému sa dosť páči a kamaráti si na mňa už zvykli (teda snáď). Po nanesení na pery nemám pocit nejakého extra vysúšania, ten sa objaví cca až po hodinke, ale je úplne v pohode zvládnuteľný a nemám potrebu nanášať na pery balzam alebo rúž odličovať. Výdrž je výborná. Zvládne nápoje aj menšie jedlo úplne bez problémov. Po väčšom jedle sa už začína vytrácať smerom od stredu. Nerozmazáva sa, pokiaľ vyslovene neidem prstom z pier smerom na pokožku. Odličovať odporúčam micelárkou. Balenie má 3,2 g a kúpite ho za 6 dolárov. 

Ja teda dávam výrobkom Colourpop áno. Nie sú to samozrejme najlepšie produkty z dekoratívky aké som kedy vyskúšala, ale svojím balením, odtieňmi a pigmentáciou ma veľmi bavia. Škoda len toho objednávania z USA a následných opletačiek s colnicou. 

Máte skúsenosti s dekoratívkou Colourpop? Čo by ste mi z ich sortimentu ešte odporučili? 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Značka a aj jej produkty vyzerajú super, možno niečo objednám aj ja, pretože ma veľmi láka :D :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Must-have to síce nie je, ale sú to kúsky, ktoré potešia :)

      Odstrániť
  2. Mňa táto značka celkom zaujala, už dávnejšie :) Ešte od amerických Youtuberiek :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyskúšala si už niečo? :)

      Odstrániť
    2. Zatiaľ nie, ale verím že čoskoro niečo uchmatnem :D

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017