Spotrebované 12/2016

1/02/2017 12:30:00 AM


Vítam Vás na blogu v roku 2017! Ako ste prežili silvestrovské oslavy? Pochváľte sa! My sme s drahým boli na návšteve u kamarátov. Ako už býva zvykom, dnes si dáme prehľad spotrebovanej kozmetiky za posledný mesiac - december 2017. Dohromady sa mi podarilo minúť 16 produktov. 


Sprchový gél Palmolive Mediterranean Moments -  s týmto gélom som sa sprchovala celkom rada. Mal skôr krémovú ako gélovú konzistenciu a vytváral jemnú penu. Vôňa bola sladká ovocná, podľa popisu kombinácia marhúľ a jahôd. H 5/5

Gél na holenie Balea Frische Kick - gély na holenie Balea mám ja osobne dosť rada, pretože sú relatívne lacné a vytvárajú hojnú penu. Tento mal voňať ako citrónová zmrzlina, vôňa však bola viac sladká ako citrusová. Ale stále bola príjemná. H 5/5

Telové mlieko Naturalium Raspberry - na to, ako som sa na toto mliečko tešila, som z neho bola skôr sklamaná. Hydratáciou a konzistenciou bolo fajn, ale vôňa vôbec nepripomínala maliny, ale skôr marshmallow. Navyše, myslela som si, že ide o výrobok prírodnej kozmetiky ale bohužiaľ nie. H 3/5


Krém na ruky Balea Fruity Harmony - tento krémik nádherne voňal a hydratoval tak akurát. Nosila som ho dlho v kabelke, kde ho ale bola škoda. Potom som ho vyložila na nočný stolík a používala pred spaním. H 4/5

Krém na nohy Avon Foot Works Cracked Heel Treatment - som rada, že som tento krém už spotrebovala, pretože mi vôbec nevyhovoval. Pokožku hydratoval úplne minimálne a na popraskané päty ako ho výrobca odporúča by mi teda určite nestačil. H 1/5

Telový peeling Vianek - tento som ani nerecenzovala, lebo som ho zabudla odfotiť. Veľké plus tohto peelingu bolo, že bol cukrový a peelingovanie s ním bolo príjemné. Bol však modrý a ostávala z neho zababraná vaňa. Vôňu neviem identifikovať, ale bola sladká. H 3/5


Gél proti celulitíde Alverde s rozmarínom a citrónom - skôr priemerný produkt proti celulitíde, ktorý pokožku trochu spevnil a vyhladil. Nič svetoborné. H 2/5

Čistiaci gél Bioderma Sébium Gel Moussant - taká už moja klasika a stálica. Dobre pení, dobre umýva a dlho vydrží. H 5/5

Micelárna voda Yves Rocher Sebo Végétal - celkom príjemná micelárna voda, ktorá pleť dobre odlíči a vyčistí, trošku slabšia je na riasenku a linku. V recenzii som písala, že mi dráždila oči, ale to prešlo. Trochu rýchlejšie sa míňa.  H 4/5

Pleťová maska Oriflame Swedish Spa Purifying Face Mask - táto maska na mojej pleti nič neurobila. H 0/5


Šampón Klorane s myrtou proti lupinám - veľmi dobrý šampón proti lupinám a na svrbenie pokožky. Bohužiaľ opäť som myslela, že ide o prírodný produkt a neide. Škoda. H 4/5

Tuhý šampón Ponio Orient Chai - na tento asi budem spievať samé ódy. Prírodný, účinný proti lupinám aj svrbeniu, skladný a slovenský. Výborne vyzerá a ešte lepšie vonia. H 5/5

Mydlo na štetce Koren Zander Ananás - jedno z najlepších výrobkov na čistenie kozmetických štetcov. Skvelá bola "drátenková" strana mydla, ktorá urýchlila a zefektívnila ich čistenie. H 5/5


Očný gél Dermacol Gold Gel - konečne som ho spotrebovala. Trvalo mi to dosť dlho, našťastie konzistenciu nezmenil. Gél bol fajn najmä na ráno, kedy oči osviežil a pomohol "rozjasniť" pohľad. Nabudúce však skúsim iný. H 3/5

Púder Rimmel Stay Matte - môj najobľúbenejší kompaktný púder s pekným svetlým odtieňom a veľmi dobrou zmatňujúcou schopnosťou. H 5/5

Riasenka L´Oreal False Lash Wings Intenza - spočiatku som jej nevedela prísť na chuť, zdala sa mi príliš prirodzená. Keď trochu preschla používala sa omnoho lepšie a aj jej efekt bol lepší. V každom prípade mi príde skôr priemerná a určite poznám mnoho lepších. H 3/5

Poznáte niektorý z týchto produktov? Skúšali ste ich? 

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Pouzivala som gel Bioderma. Bol fajn, no nabuduce urcite budem vyberat mensie balenie. Sampuch bol tiez dobry. Puder od Rimmelu mi vobec nevyhovoval. Zvysok som neskusala.
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, toto veľké balenie je dosť fuška spotrebovať :)

      Odstrániť
  2. Pudr od Rimmel jsem také používala a byla jsem s nim poměrně spokojená. :) Ostatní věci jsem zatím v rukou neměla.

    lifestyle and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Malinové mléko Naturalium mě též zklamalo, vůně nepříjemná.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pudr od Rimmelu jsem kdysi měla a byla s ním celkem spokojená, teď používám od Dermacolu a ten se mi zdá srovnatelný. Naturalium jsem vyzkoušela zatím jen sprchové gely ale to víš. přírodní kosmetika to není ač se to tváří.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. A ten od Dermacolu máš sypký, alebo kompaktný? Lebo sypký majú výborný :)
    Jo, ale som z toho sklamaná. Našťastie, ďalšie mlieko som si nekúpila, len melónový gél...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám kompaktní ale vidíš, sypký jsem nikdy neměla a tak si říkám že bych ho mohla zkusit.

      Odstrániť
    2. Odporúčam ten Invisible Fixing - je výborný :)

      Odstrániť
  6. Krém na ruky Balea mám aj ja doma, čerstvý vianočný darček :). Zatiaľ sú moje ruky pekne hebké a navyše voňavé, tak dúfam, že to tak aj ostane. Ten tuhý šampón proti lupinám ma veľmi zaujal, potrebovala by som ho, ak je taký dobrý! :) Kde si ho zohnala?
    Kristin

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takže krém sa dá ešte kúpiť? Super! Šampón som ja kupovala v obchodíku s prírodnou kozmetikou u nás doma, ale Ponio predáva cez sashe, aj cez vlastný eshop na svojej stránke :)

      Odstrániť
  7. Micelárna voda Yves Rocher Sebo Végétal je aj v mojej kozmetickej výbave.. tiež mi príde o čosi slabšia ako ostatné micelárky, ale nesťažujem sa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne viac menej na makeup stačí, trochu pri tých očiach bojujem, ale tak mám stále doma po ruke aj Biodermu :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017