Voňavé duo od Balea

1/17/2017 12:30:00 AM


Ešte niekedy pred Vianocami som v schránke objavila typický žltý lístok. Naša pani poštárka píše odosielateľov dosť nepredvídateľne, v tomto prípade tam bolo len Bratislava. Predpokladala som, že ide o niektorý z objednaných vianočných darčekov. Viete si teda predstaviť moje prekvapenie, keď mi na pošte podali celkom veľkú a ťažkú krabičku. Z tej sa nakoniec vykľul špeciálny DM boxík pre bloggerky. ktoré spolupracujú s DMkou. 


V boxíku sa nachádzali dve geniálne DM Bio čokoládky, set vykrajovačiek na vianočné pečivo a dva voňavé kozmetické kúsky od značky Balea - telová emulzia Kvetinový sen a sprchový gél Marshmallow. Oba produkty už nejaký čas používam a tak nastala chvíľa na ich recenziu :). 



Ako na prvú sa pozrime na telovú emulziu Kvetinový sen. Podľa výrobcu je to ľahká hydratačná emulzia s vôňou fialky a kosatca určená pre normálnu pleť. Pokožku hydratuje a chráni pred vysúšaním. Obsahuje alantoín. Emulzia a ľahko rozotiera a rýchlo vstrebáva. 

Emulziu kúpite v plastovej tube v bielo-ružovej kombinácií s krásnou kvetinovou nálepkou. Má plochý vrchnák, čo bude super najmä keď sa už produkt začne míňať. Ja to nebudem môcť urobiť, lebo už druhýkrát sa mi stalo, že mi domov došiel poškodený produkt. Mám taký pocit, že naša pošta sa so zásielkami fakt nemazná. V tomto prípade je na emulzii odlomený vrchnák, takže všetky ostatne vecičky v boxe sa v emulzii trochu kúpali :(. Ale späť k recenzii. Konzistencia emulzie je dosť tekutá a tým pádom sa veľmi dobre rozotiera bez toho, aby zanechávala biele šmuhy. Vpíjanie do pokožky je ozaj expresné. Po použití je pokožka vláčna a jemná. Hydratácia je z môjho pohľadu skôr priemerná ale ja nemám suchú pokožku, takže mi vyhovuje. Ak tento blog čítate dlhšie, iste viete, že preferujem skôr ovocné a svieže vône, no nevadia mi ani tie trochu sladšie. V tomto prípade o kvetinovú vôňu, ktorá je výrazná ale nie je nepríjemná. Ak by som si mlieko kupovala sama, pravdepodobne by som po ňom kvôli vôni nesiahla. Na pokožke sa však nejak extra dlho neudrží a tým pádom mi to až tak nevadí. Balenie má objem 400 ml.



Druhým produktom je sprchový gél Marshmallow. Podľa popisu na obale ide o sprchovací gél, ktorý rozmaznáva cukrovo-sladkou vôňou "Marshmallow". Hydratačné zloženie chráni pokožku pred vysúšaním. 

Sprchový gél ma rozkošné ružové balenie s kresleným obrázkom marshmallow. Tuba je okrúhla, vyrobená z mäkkého plastu. Opäť je produkt vybavený plochým vrchnákom, ktorý sa neotvára klasicky ale zatlačením jednej strany dovnútra sa objaví otvor na druhej strane. Gél má typickú konzistenciu a úžasnú svetloružovú farbu. Vonia výrazne sladko a cukrovo. Nepovedala by som, že je to doslova marshmallow, ale určite niečo veľmi fajne sladké. Vôňa je výrazná tak akurát a na pokožke po sprche ju už necítiť. Gél dobre pení a pohodlne sa z pokožky zmýva. Po použití nie je pokožka presušená, lepkavá či mastná. Balenie má objem 250 ml. 

hore telová emulzia Kvetinový sen, dole sprchový gél Marshmallow

Poznáte tieto produkty? Aké vône preferujete u sprchových gélov a telových mliek? 

Ďakujem DMke za zaslanie produktov. 

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Ten Marshmallow som mala a bol perfektný krásne voňal ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. BAlea má úžasné vůně :-) Já si ted zamilovala brusinku a makadamiový ořech a nemůžu si ji vynachválit.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som ešte neskúšala, ale znie to ako výborný nápad na vôňu :)

      Odstrániť
  3. Poznáme, máme také isté :D
    Zatiaľ som skúšala len to telové mlieko, vonia úžasne! Ale ten efekt, no, skôr na leto...
    TOP mazadlo na pery – giveaway!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, ale tak ja nie som sušienka, takže som s ním ok :)

      Odstrániť
  4. Mňa vôňa sprcháča nezaujala, za to to telové mlieko je skvelé ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak aspoň telové mlieko :) mne vyhovuje hydratáciou ale vôňou to už je mimo môjho spektra :)

      Odstrániť
  5. Poslední dobou mě produkty značky Balea velmi zklamaly. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je škoda že sa ti to takto rozlialo v boxe už sa aj mne niečo podobne stalo ale našťastie tam bol jeden produkt tak ine nepoškodil, vyzera že si to tam dosť pohadzovali

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa to teraz stalo už druhýkrát :/ no ale, našťastie sa balenie dá stále zavrieť :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017