2.28.2017

A ako sa máte Vy? :)

Výhľad z okna v práci v jeden pekný zimný deň

Ahojte! Keď som uvažovala nad dnešným postom, tak ma napadlo, že som Vám už veľmi dlho neukázala fotky z mojich bežných dní, nepovedala čo mám nové a nedala nejaké tipy na filmy, hudbu či knihy. Takže dnes to tu bude trochu oddychové :). Mimochodom, giveaway stále trvá! 


V mojom osobnom živote sa za tie dva mesiace veľmi nič prevratné neudialo. V pracovnej oblasti toho ale bolo trochu viac. Január aj február boli pomerne hektické, pretože bolo omnoho viac ľudí a v januári som kvôli špecializácií bola aj na praxi na neurológií. To bol trochu zabiják. lebo som stále mala aj svoju prácu, ktorú som musela stíhať. Na prelome januára a februára som sa bola 3 dni školiť v Bratislave. Šla som tentokrát so spolužiačkou z výšky, aj sme spolu boli na intráku, tak som si trochu zaspomínala na školské časy. Podarilo sa mi aj vybehnúť na pár hodín do Auparku ale zároveň aj šetriť. Takže so mnou domov prišlo len zopár kúskov z NYX. Domov som sa vrátila vo štvrtok v noci, tak som si na piatok vzala voľno a šla som s drahým a jeho kolegami na obed. To bola osudová chyba, lebo sme sa niečim priotrávili. Celý víkend som striedavo trávila v posteli s horúčkou alebo v objatí so záchodovou misou :/. 

The Split (youtube.com)

Aby Wolf - Permission (youtube.com)

Ale aby to nebolo len o práci a zdraví,  absolvovala som aj trochu kultúry. Boli sme v kine na Split a podarilo sa mi prekonať moje zábrany a sama som sa vybrala na druhý Trainspotting. Oba filmy Vám určite odporúčam. V marci sa chystáme na Logana a Únos. Dopozerali sme fantastický seriál The Young Pope a pustili sa do American Crime Story. Okrem toho sme boli aj na koncerte mojich obľúbených Modrých Hôr, ktorí koncertovali spolu s americkou speváčkou Aby Wolf. Zamilovala som si nový album od The XX. A uplynulý víkend sme s drahým absolvovali prešovský Pegascon

Rodená modelka

Modelka spí

Zamilovala som si malé komiksové stripy Heart&Brain od the Awkward Yeti. Vyhľadajte si ich na nete, sú parádne. Ku mne už mieri aj tlačená forma (theawkwardyeti.com)

Fantastická polievka s palacinkami miesto rezancov 

Obed na školení. Na jedáleň celkom dobré, že? 

Najlepšie domáce pečené buchty so slivkovým lekvárom

Karamelový cheesecake u Štúra

Orechový cheesecake z kaviarne Tvoj deň

Pobavilo :) 

Drahý dostal mydielko v tvare R2D2, to bolo radosti :) 

Kozmetické prírastky od decembra. Postupne budú recenzie. O čom by ste si chceli prečítať najskôr?
Zopár nových kúskov - náhrdelník s betónovými príveskami (sashe), náušnice s kamienkami (ebay), dvojité strieborné (pepco), porcelánové misky (sashe)


V našom kultúrno-komunitnom centre Bašta sa upratuje a chystá na jar. Točili sme crowdfundingovú kampaň

U nás doma sa objavuje jar aj prostredníctvom kvietkov :) 

No a na záver zopár fotiek z uplynulých dní. Ako ste sa mali Vy? Čo máte nové a čo dobré ste v poslednom čase videli/počúvali/čítali či zažili? 

4 komentáre:

  1. Som zvedavá na recenzie máš tam zaujímave produkty:), Unos by som chcela aj ja vidieť no ale uvidíme,. niečo vam muselo zaškodiť alebo vyroza hlavne že je už všetko v pohode, kraaasna cica skoro ako naša ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa neskutočne teším na skúšanie tých vecičiek, niektoré ešte čakajú :) zrejme niečo bolo v jedle, lebo sme všetci 5 svorne zvracali :/

      Odstrániť
  2. Aha super. Je večer a já koukám na takové mňamky! :D to jídlo vypadá famozne! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že som Ťa veľmi nezlákala na nočné maškrtenie :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017