2.01.2017

Spotrebované 1/2017


Január je za nami a to prináša prvé bilancovanie spotrebovancov. Dnes tu mám 12 plných balení a 1 miniatúru. 



Ziaja Pomarančové maslo sprchový peeling - peeling som už mala pred 5 rokmi (preklik na takú starú recenziu!), keď bol taký veľký Ziaja boom na blogoch a veľmi mi vtedy voňal. Teraz bol pre mňa už trochu sklamaním. Vôňa sa mi zdala viac chemická ako predtým a vadil mi aj obsah plastových peelingových častíc, ktoré proste nie sú ani trochu ekologické. Ostávam radšej pri cukrových peelingoch. H 2/5

Balea Marshmallow sprchový gél - gél fakt parádne voňal, solídne penil a ja som ho používala ozaj rada. Ak by ste ho chceli kúpiť (ak obľubujete sladké vône musíte) v predajniach ho hľadajte v trochu inom balení. H 5/5

The Body Shop Mango telový olej - hoci u nás doma sa vôňa manga veľmi neteší popularite, ja ju stále považujem za jednu z mojich najobľúbenejších. A keď za mangom vonia univerzálny olej, tak neexituje snáď ani nič lepšie, čím by sa dalo večer natrieť. Za mangom mi voňala pokožka, pyžamo a dokonca aj perinka. H 5/5


Avon Foot Works olej na chodidlá 3v1 s levanduľou - ďalší olej, ktorý ma teda ale veľmi nepotešil. Vôňa s levanduľou veľa spoločného nemala, ale to mi vadilo asi najmenej. Okrem toho, že balenie bolo pomerne nepraktické, tak olej vlastne nič nerobil. Naniesla som ho pred spaním na chodidlá a on sa pekne rýchlo vpil. Chodidlá boli ráno však totálne presušené. H 1/5

Navia Ranná Rosa tuhý dezodorant - toto bol veľký objav. Síce obsahuje kamenec a tým pádom nie je úplne 100% zdravý, ale účinok má výborný. Určite skúsim aj iné varianty. H 5/5

Oriflame Brazil Nuts krém na ruky - pochádza zo sady 3 krémov na ruky, ktoré boli v ponuke minulé Vianoce. Ja som si ich kúpila hlavne do kabelky. Tento som mala v práci na stole, nedávno som ho vymenila za kokosový od The Body Shop a tento som dopoužívala pred spaním. Pekne voňal a hydratoval skôr priemerne. Na také denné ošetrenie rúk bol ale fajn. H 4/5


Revlon Colorstay tekutý makeup - jedna z mojich stálic. Stále ho považujem za jeden z najlepších makeupov, aké som kedy vyskúšala. H 5/5

Bourjois Air Mat tekutý makeup - ani som ho nespotrebovala, ale letí do koša. Oxiduje a na pleti tvorí neskutočné mapy. Bola som na dentálnu hygienu a po skončení mi hygienička dala zrkadlo, aby som sa pozrela. Tak namiesto na zuby som sa dívala na svoju bradu a nos a na tie hrozné fľaky. Toto už viac nie. H 1/5

OPI Ridge Filler podkladový lak na nechty - veľmi dobrý podkladový lak na nechty. Používala som najmä pod tmavšie farby lakov. Ridge Filler by mal vyplniť drobné nedokonalosti v povrchu nechtov a tým pádom pomôcť s vytvorením jednoliatej farebnej vrstvy. Po nanesení zmatnie a farebný lak na ňom veľmi dobre drží. H 5/5


NYX Lip rúže Chic & Gardenia - jedny z prvých rúžov, ktoré som si kúpila a častejšie používala. Oba mali veľmi peknú farbu ale tak neboli top z topov. Už ich mám doma dosť dlho a do koša putujú preto, že zmenili konzistenciu aj vôňu. H 3/5

Max Factor Vibrant Curve Effect lesk na pery Majeste - mini balenie lesku som vyhrala ešte na nejakom školskom plese. Mal veľmi peknú nude farbičku a obsahoval jemné trblietky. Ja som nikdy na lesky veľmi nebola, takže ho tiež vyhadzujem spotrebovaný asi z polovice. H 4/5

EOS Lemon Drop balzam na pery - balzam na pery, ktorý snáď ani netreba predstavovať. Citrónová verzia má veľmi príjemnú vôňu a je veľmi vhodná na letné obdobie pretože obsahuje aj SPF. Mala som ho otvorený už dlhšie a spotrebovala som asi 90% obsahu. Zmenil vôňu, takže radšej putuje do koša. 

Čo Vaša spotreba tento mesiac? Poznáte tieto produkty? Máte s nimi skúsenosť? 

12 komentárov:

  1. Olej od Avonu ma teda prekvapil. :D NYX rúž mám aj ja, a páči sa mi ten pocit na perách, ktorý zanecháva.

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten olej ma tiež prekvapil, ale v tom zlom slova zmysle :/ :D

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Revlon je jedným z top! Určite odporúčam :)

      Odstrániť
  3. ten sprcháč od balei som mala a veľmi pekne voňal ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Revlom musím vyskúšať, len s najsvetlejším odtieňom je to vždy také, že keď robim objednávku ,nikdy nie je :D Ale rada by som ho vyskúšala :)

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fakt? Ten najsvetlejší je brutálne svetlý, to som si myslela, že až tak veľa ľudí nekupuje :D

      Odstrániť
  5. Makeup colorstay mam na wishlistu dlouho. Ale s nakupem ďalsiho makeupu musim jeste chvili pickat, nez spotrebuji aspon pet z mych momentalne otevrenych adi 20..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Telový olej od The Body Shopu musí byť skvelý ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je! Ak budeš mať možnosť, určite vyskúšaj ♥

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017