Trblietanie s L´Occitane

2/13/2017 12:30:00 AM


Plesovú sezónu máme v plnom prúde. Príprava na ples však nevyžaduje len vybrať šaty, topánky, kabelku a v deň D sa pekne nalíčiť. Ak chceme byť tip-top, je potrebné sa aj postarať o pokožku, ktorú na plese budeme ukazovať. Či už máme pripravené šaty s menším či väčším výstrihom, zahaleným či odhaleným chrbtom, mali by sme sa vyhnúť suchej pokožke. Keďže ples je aj príležitosťou trochu sa odviazať a zažiariť, fajn voľbou môže byť napríklad aj jemné trblietanie pokožky, s ktorým Vám môže pomôcť napríklad jemne trblietavé telové mlieko s vôňou čerešňových kvetov od L´Occitane, ktoré som vyskúšala aj ja.




Informácií na balení nie je veľa, ale výrobca uvádza, že ide o telové mlieko, ktoré je obohatené o bambucké maslo, rýchlo sa do pokožky absorbuje a zanecháva na nej žiarivý závoj. Pokožka je hydratovaná a prevoňaná jemnou a sviežou kvetinovou vôňou. Telové mlieko má v prvom rade fakt krásny dizajn. Balené je v priehľadnej platovej tube s nádherným reliéfom kvietkov na vrchu. Ako ste si isto všimli, že moje balenie je tester, ale predajné balenie je úplne identické. Nálepka sa na ňom nachádza v spodnej časti a je naozaj decentná. Kameňom úrazu je pre mňa otváranie balenia, ktoré ide dosť ťažko a treba si dávať pozor na nechty. Dávkuje sa klasicky vytláčaním z tuby. 



Obsah má konzistenciu trochu hutnejšieho telového mlieka a je jemne ružový. Tie trblietky sú v obsahu zastúpené celkom hojne, ale sú zároveň aj dosť maličké, takže na pokožke vytvoria naozaj len jemne žiarivý film. Nemusíte sa teda obávať toho, žeby ste sa leskli ako diskoguľa. Proste sem tam sa nejaká trblietka zaligoce, ale efekt je ozaj decentný. Čo musím ešte pochváliť je parfumácia produktu. Vôňu čerešňových kvetov ja všeobecne dosť môžem a táto nie je výnimkou. Je dostatočne výrazná a krásne pokožku prevonia a dokonca na nej aj dobre drží. Akurát som sa dnes po sprche natierala keď môj manžel došiel domov, a opýtal sa ma, či mám nový parfém. Že vonia celá chodba. 



Čo sa týka hydratácie, tak tá je veľmi dobrá. Pokožka je po použití jemná a hydratovaná. Myslím, že zásluhu na tom má najmä bambucké maslo, vďaka ktorému sa samotné mlieko do pokožky absorbuje skôr pomalšie. V tomto prípade až tak s výrobcom nesúhlasím, keďže ten uvádza rýchle absorbovanie. Nezanecháva mastný film ani lepkavý pocit. Tester mlieka kúpite v eshope za 13,21e v objeme 250ml. 

Chodievate na plesy? Ako sa zvyknete pripravovať? Aké sú Vaše skúsenosti so značkou L´Occitane?

Za mliečko ďakujem eshopu ElNino

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Zatiaľ som skúšala mlieko s verbenou, a bolo skvelé. Verím, že aj toto je fajn. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To s verbenou by som rada vyskúšala. Láka ma jeho vôňa :)

      Odstrániť
  2. Zatím jsem od této značky vyzkoušela pouze nějaké vzorečky, ale obecně nemám moc ráda třpytky v kosmetice :-) ale ta třešňová vůně může být příjemná.
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, ani ja nie som veľmi na trblietky ale do tohto mlieka sa mi hodia :) výhodou je, že ich tam fakt nie je veľa :)

      Odstrániť
  3. Jej já bych toto mléko ráda vyzkoušela! Mrknu na něj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Toto mliečko musí krásne voňať. L'occitane má všeobecne nádherné vône, ja som sa zamilovala do vône Arlesienne a mandľa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú nepoznám, musím ísť vyskúšať :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017