Za málo peňazí veľa mu...

2/04/2017 12:30:00 AM


... lícenky. Poznáte ten pocit, keď Vás niečo neskutočne lacné tak veľmi prekvapí svojou funkčnosťou? Presne ten pocit som zažila, keď som vyskúšala svoj prvý výrobok od teraz celkom "in" značky E Style, na ktorú som sa predtým dívala trochu skepticky (zdala sa mi príliš lacná). Lícenka Blusher Finish Touch ma však naozaj prekvapila.


Produkt má na sebe pomerne strohý popis. Ide o kompaktnú lícenku s hodvábnou textúrou, ktorá sľubuje prejasnenie a omladenie pleti. Ukrýva sa v malom okrúhlom plastovom obale s priehľadnou vrchnou časťou. Do samotnej lícenky je vyrazený veľmi pekný reliéf pripomínajúci ohňostroj. Veľkosťou je balenie také akurát do ruky a zároveň sa lícenka dá pohodlne nabrať štetcom.


Lícenka je veľmi jemne namletá a je neskutočne dobre pigmentovaná. Na swatchi sa to možno až tak nezdá, ale stačí len ľahko prejsť štetcom po lícenke a na tvár si prenesiete dostatočné množstvo produktu. Ja som si spočiatku neuvedomila, ako veľmi je pigmentovaná a zo zvyku prešla štetcom po lícenke viackrát. No, nechceli by ste ma vtedy vidieť. Mimochodom, ako to korigujete, keď nanesiete na pleť príliš veľa lícenky? Môj záchranný plán je snáď jemne sa snažiť pomocou vreckovky zmazať to čo je naviac s jemne prepúdrovať. Ale nejak veľmi to nepomáha...


Doma mám lícenku v odtieni 03 Raspberry, čo je veľmi pekná a prirodzená matná ružová farbička, skôr so studeným podtónom. Výdrž lícenky na tvári je taká štandardná, počas dňa sa prirodzene trochu vytráca, ale pri večernom odličovaní ju stále na pleti registrujem. Skvelé na nej je ešte aj to, že úplne minimálne práši. Nie je parfumovaná.

Odomňa dostáva Blusher Finish Touch prst hore a určite ju vyskúšajte. Zoženiete na nete za cenu okolo 2,3e v 4 odtieňoch: Peach, Chocolate, Raspberry a Apricot. Balenie obsahuje 3,6 g produktu. PS: Ak Vás lícenka zaujala, tak sledujte blog v piatok - bude sa dať vyhrať v giveaway :)

Používate lícenky? Ktorá je Vaša obľúbená? Máte skúsenosti so značkou E Style?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Od E-style mám velice ráda paletky. Pigmentace, výdrž je perfektní. A výběr odstínů také velký.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja zatiaľ len objavujem, ale paletku si určite kúpim :)

      Odstrániť
  2. Ja mám momentálne lícenku od Alverde, a zbožňujem ju :) Super recenzia!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka :) a akú od Alverde? Od nich som ešte nemala :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017