Základný dezodorant od Lavera

2/07/2017 12:30:00 AM


Neviem ako moje ostatné kolegyne beauty bloggerky, ale ja mám doma pomerne dosť kozmetiky a váľa sa skoro všade (lebo moja skrinka už akosi, ehm... nestačí). Najhoršie je, keď sa raz za čas rozhodnem spraviť inventúru tej inkriminovanej skrinky... Na to, že mám doma zo 20 sprcháčov a možno aj 50 rúžov som vždy psychicky pripravená. Ale napočítať doma 10 neotvorených dezodorantov? 

Dezodorant značky Lavera som ešte neskúšala. Matne si spomínam, že som vyberala z viacerých verzií a nepáčili sa mi vône, tak som siahla po verzii Basis Sensitive, že to bude taký nejaký príjemný neutrál. Podľa obalu ide o deo roll-on s obsahom bio nechtíka a bio aloe vera. Sľubuje prírodnú a účinnú ochranu. Neobsahuje alkohol, alumíniové soli ani ftaláty. Vďaka svojej jemnej receptúre je bio roll-on ideálny pre veľmi citlivú pokožku. 


Obal dezodorantu je úplne bežný a funkčný. Spodná časť je vyrobená z priehľadného skla a uzatváranie je biele plastové. Ide o tekutý dezodorant ktorý sa aplikuje pomocou guľôčky. Tá je dostatočne ohybná a nanáša primerané množstvo produktu.

Samotný obsah je tekutej konzistencie a mliečnej farby. Po nanesení vytvára na pokožke jemný mliečny film, ktorý po zaschnutí spriehľadnie. Čo vidím ako veľký problém, je ozaj dlhé zasychanie. Takže fakt si treba dať na čas, naniesť dezodorant a povedzme dokončiť si líčenie a až potom sa obliekať. Ak sa oblečiete hneď, tak dezodorant zotriete, čiže si nielen zašpiníte oblečenie, ale aj eliminujete akúkoľvek funkčnosť. Bezprostredne po zaschnutí trochu lepí, ale to potom prestane. Vôňa dezodorantu je dosť špecifická a musím povedať, že mi vôbec nesadla a nepáči sa mi. Neviem úplne dobre popísať čo v nej najviac cítim, ale ide o pre mňa nepríjemnú kombináciu zrejme bylinných vôni. Vôňa po nanesení napočudovanie dosť dobre drží na pokožke, ale nejak sa s ňou potom už po nanesení zžijem a vadí mi menej ako tesne po aplikovaní. 


Čo sa týka účinnosti, tak je samozrejme blbosť očakávať od prírodného dezodorantu funkčnosť akú majú bežne konvenčné dezodoranty.  A rovnako som si už zopárkrát overila, že funkčnosť tekutých dezodorantov je v porovnaní s ich tuhými kolegami nižšia. Pri tomto dezodorant je potrebné cez deň zopárkrát aplikáciu opakovať. Ja štandardne nanášam ráno, keď sa v práci prezliekam pred obedom a pred odchodom domov. Tie pohodové dni si s tým vystačím, na tie stresové a aktívnejšie dni mám pre každý prípad pripravený aj antiperspirant. Vtedy by som s týmto prírodným nepochodila. 

Ak mám povedať nejaké celkové hodnotenie, tak považujem tento dezodorant za skôr priemerný, nepríde mi výrazne lepší alebo horší ako napríklad dezodorant od Alverde, ktorý je ale na druhú stranu lacnejší. Lavera Basis Sensitive Deo Roll-on kúpite v balení 50 ml za cca 6e. 

Máte skúsenosť s týmto dezodorantom? Používate prírodné dezodoranty alebo sa spoliehate na tie konvenčné? 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Deodoranty od Lavery jsem ještě nezkoušela a ty tekuté mě vůbec nelákají. Máš pravdu, že je hloupost čekat stejný účinek od přírodních deo jako od konvenčních. Upřímně se teď raďsi trochu zapotím, než zas léčit bolavý zánět potních žláz... ale alespoň trochu nějaký efekt mám ráda. Zatím se dokonalý deoš z přírody nenašla.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím s tebou :) inak, za mňa zatiaľ vedú tuhé od Ponio :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017