Chytľavé oči

3/06/2017 12:30:00 AM


GIVEAWAY končí v piatok :) 
Vítam Vás pri dnešnej recenzii. Neskutočné je, že poslednú recenziu na riasenku sme tu mali v septembri! Dnes Vám chcem predstaviť Catchy Eyes od značky GOSH. Riasenku som chcela vyskúšať už dlhšiu dobu, pretože som na ňu čítala niekoľko pozitívnych recenzií. Bola som samozrejme zvedavá čo dokáže a natrafila som ešte aj na zľavu, takže nebolo čo riešiť a letela do košíka :). 



Výrobca sľubuje vytočenie a efektné vytvarovanie rias. Riasenka jemne riasy oddeľuje, intenzívne ich zvýrazňuje a nádherne tvaruje už pri prvom ťahu kefky, takže si skvele vystačíte s jednou vrstvou produktu. Je to maskara pre hladkú aplikáciu, ktorá riasy nezlepí a zaručí efekt mačacích očí. V riasenkovom GOSH letáku je uvedená ako viac-menej univerzálna. 


Catchy Eyes sa predáva vo veľmi peknom a elegantnom ružovo-čiernom balení. Vrchnák je takej akurát veľkosti, tým pádom sa dobre drží v ruke a pohodlne používa. Pre mňa je jedným z dôležitých faktorov pri kúpe riasenky jej kefka. Catchy Eyes má gumenú kefku vejárovitého tvaru. Štetinky na zahnutej strane sú na bokoch kratšie a smerom do stredu sa predlžujú, vďaka čomu dokáže kefka zachytiť aj tie najkratšie mihalnice. Na opačnej strane sú štetinky rovnako veľké a dobre sa používa na líčenie spodných mihalníc. 


Spočiatku som mala s kefkou štandardný problém - naberala dosť veľa farby a bola pomerne mokrá. Samozrejme, trochu preschla a aj nejaké množstvo som spotrebovala a tento problém sa vyriešil. Čo sa týka jej účinkov, tak maskara obalí mihalnice akurátnym množstvom farby, ktorý riasy zvýrazní a predĺži. Zároveň ich v prvej ani druhej vrstve nezlepuje, skôr pekne oddelí. Mne u nej chýba trochu silnejší objemový efekt, ale pre tie z Vás ktoré hľadáte predĺženie, vytočenie a zvýraznenie bude skvelá. 

Výdrž riasenky je veľmi fajn. Počas dňa som si nevšimla, žeby opadala alebo sa otlačila. Riasy počas celého dňa vyzerajú veľmi dobre. Nie je vodeodolná, čo sa mi raz v daždi pekne potvrdilo. Ale  tak bola to moja chyba, že som si nevzdala dáždnik. 


GOSH Catchy Eyes je fajn riasenka, ktorú určite vyskúšajte. Ak hľadáte predĺženie, zvýraznenie a jemné vytočenie ale zároveň chcete prirodzený look, určite to bude vhodná riasenka pre Vás. Ak preferujete maximálny objem a efekt umelých rias, pozrite sa radšej po inom kúsku. Dostupná je len v čiernej farbe a bežná cena za 8 ml produktu je 9e. 

Máte skúsenosti s touto riasenkou? Alebo s inou riasenkou od GOSH? Akú riasenku používate aktuálne? 

You Might Also Like

10 komentářů

  1. riasenka vyzerá fakt super, ešte som ju neskúšala ale asi to napravím:)

    http://lifebyvan.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teda řasenka ti udělala opravdu krásné řasy!
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný efekt ♥ asi ji budu muset taky vyzkoušet

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vyčarila ti naozaj krásny pohľad :) ja mám niekedy náladu na takéto "prirodzenejšie" nezlepené riasy,a niekedy na poriadne zahustené, takže by som brala aj túto riasenku :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiez som ju kupila v akcii. Za mna taky priemer. Gosh riasenka na rast rias sa mi pacila viac.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja preferujem skôr výraznejšie riasy, až taký bábikovský efekt. Touto ho samozrejme nedosiahnem, ale sama o sebe je veľmi dobrá :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017