3.18.2017

Každodenný makeup


Vitajte pri dnešnom článku! Po dlhom čase sa mi opäť zažiadalo urobiť update mojej každodennej makeupovej rutiny. Poslednýkrát som Vám takýto súhrnný článok napísala pred cca rokom a pol, takže už aj bolo na čase :)




Ja som ten typ, ktorý pri líčení začína vždy pleťou a oči si nechávam až na koniec. Skúšala som už aj opačný postup, ale stále ma potom iritovalo to, že som si pri nanášaní makeupu štetcom rozmazala líčenie očí. Tak som si povedala, že ostanem pri svojom starom dobrom postupe. Vrámci líčenia tváre vždy začínam korektorom. Ešte stále používam Makeup Cover od Dermacolu, keďže to balenie je v podstate akoby nespotrebovateľné. Vyhovuje mi jeho krémová konzistencia, ktorá nielenže dobre prekryje nedostatky, ale aj sa dá pekne zapracovať do makeupu a pôsobí doslova neviditeľne. Pomaly ale isto sa už blížim k jeho posledným zbytkom a konečne skúsim aj niečo iné. Vrámci makeupu ostávam verná makeupu Colorstay od Revlonu, ktorý mi vyhovuje odtieňom (150 Buff), krytím a konzistenciou. Výborný je najmä v chladnejšom počasí, pretože na leto sa mi zdá už príliš hutný. Nasleduje fixovanie púdrom, teraz používam Astor Mattitude, ktorý ma však nejak extra nezaujal. Finiš na pleti robí pekný zamatový, ale dosť práši, rýchlo sa míňa a nematuje tak dlho, akoby som potrebovala a chcela. 


Druhú fázu vrámci líčenia tváre tvorí trio bronzer-lícenka-rozjasňovač. Kým niekedy som používala iba lícenku, za posledné 2 roky som do rutiny pridala aj tieto produkty. Keďže nám pomaly končí zima a ja som pekne vybledla, používam aj menej pigmentovaný a menej výrazný bronzer. Najlepšie sa mi na tento účel osvedčili bronzujúce guličky Face Pearls z Avonu. Opäť sa tu podľa mňa jedná o produkt, ktorý sa reálne nedá spotrebovať, ale pravidelne nejakú guličku počas líčenia stratím a následne pozametám, takže aj ich čas príde! Nasleduje rozjasňovač, osobne najradšej používam dva svetlé rozjasňujúce odtiene zo "srdiečkovej" lícenky Blushing Hearts od I♥Makeup. Voči rozjasňovačom mám zatiaľ rešpekt (hoci ten dúhový by som spotrebovala za deň ♥), takže používam fakt len decentné množstvo na vrchol lícnych kostí a nad hornú peru. Líčenie tváre zakončujem použitím lícenky. Niekedy ak sa ponáhľam, tak použijem ten tretí zo spomínanej srdiečkovej lícenky, ale väčšinou siaham po matných, ružových lícenkách, ktoré sa mi zdajú na pleti najprirodzenejšie. Aktuálne v mojej ruke najčastejšie skončí lícenka Blusher Finish Touch od E Style v odtieni Raspberry.



Líčenie očí mám tiež rozdelené do dvoch fáz. Prvou fázou sú viečka a tu začínam použitím bázy pod očné tiene. Som majiteľka nielen mastnej pleti, ale aj mastných očných viečok a bez použitia bázy nemajú tiene na mojom oku šancu. Tu svoju obľúbenú bázu síce už mám od MAC, ale dostali sa mi do rúk aj iné, tak teraz skúšam. Zatiaľ sa mi z dvojice skúšaných viac osvedčila Prime&Fine od Catrice. Prekvapila ma jej pomerne ľahká a tekutá konzistencia, ktorá jej na funkčnosti vôbec neuberá. Po jej zaschnutí aplikujem na pohyblivé viečko ešte nejaký krémový očný tieň, ktorý tvorí ešte akoby druhú bázu a práškové tiene vďaka nemu lepšie vydržia. Tie krémové tiene striedam, aktuálne používam Maybelline Color Tattoo v odtieni Permanent Taupe, pretože túto farbu inak využiť neviem. Radili ste mi síce, že ho mám skúsiť na obočie, ale mne tam tá krémová konzistencia vadí :/. A zaujímavé je, že samotný CT tiene na mojom oku nedržia, ale ako báza pod práškové tiene sú perfektné. No a na záver na krémový tieň nanášam ešte práškový. Spoločnosť mi teraz najčastejšie robí znovu-objavená paletka Unprotected od Vivo, ktorá je vlastne dupe produktom paletky Naked od Urban Decay. Väčšinou sa ráno nejakému extra tieňovaniu nevenujem. Nanesiem jeden odtieň na celé viečko, svetlým zvýrazním oblasť pod obočím a hotovo. Paletka sama o sebe už vyzerá strašne, niekoľkokrát mi spadla na zem ale stále ju mám veľmi rada.


Na záver líčenia ešte dokončujem oči. Ak mám trochu viac času ráno (= podarilo sa mi vstať na budík), tak použijem aj linku. Aktuálne je mojim obľúbeným kúskom fixková čierna linka Liner Feutre od Bourjois. Má pekne tenký hrot, s ktorým sa pohodlne nanáša, rýchlo schne, nebledne a nerozmazáva sa. Obočie rýchlo upravím pomocou mini paletky The One od Oriflame, ktorej už pomaly ale isto driem dno. Táto paletka má výborný tmavý odtieň, ktorý dokonale sedí môjmu obočiu. Čo ma trochu štve je, že tieto paletky obsahujú vždy jeden tmavý a jeden svetlý odtieň. Ja reálne vždy spotrebujem len 1 z nich. Ako to riešite Vy? Vyhadzujete tie paletky, alebo ich niekomu potom dávate? No a záverečnú bodku za líčením dáva samozrejme riasenka. Aktuálne používam fajnovú riasenku od GOSH Catchy Eyes, ktorá riasy jemne predĺži a zvýrazní. Je veľmi vhodná na docielenie prirodzeného efektu rias, nečakajte od nej žiadny efekt umelých či bábikovských rias. 

A hotovo! Určite sa teraz v duchu pýtate, že som nespomenula ani jeden produkt na pery. Aktuálne totiž nemám v tejto oblasti žiadneho každodenne používaného obľúbenca a nevedela som si vybrať. Ale zároveň som sem nemohla tresnúť všetky, že? Jediným dennodenne používaným produktom na pery je balzam Reve de Miel od Nuxe, ktorý som zabudla odfotiť. Rúž/lesk je potom už len na mojej aktuálnej nálade, prípadne na tom, čo mi prvé padne pod ruku. 

Ako vyzerá Vaše bežné denné líčenie? Poznáte niektorý z týchto produktov? Máte s nimi skúsenosti? 

10 komentárov:

  1. Super článek, já už si musím pořídit nějaké to srdíčko :). Jinak z těchto produktů jsem zatí žádný nezkoušela :(.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tiež musím povedať, že skvelý článok :) nepoznala som väčšinu produktov, ktoré používaš a som rada, že si o nich aj takto trošku napísala :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) pokojne si pozri aj recenzie produktov a možno niečo zaujme :)

      Odstrániť
  3. Máme to líčení hodně podobné. Také já oči líčím až na konec, teda až na řasenku, tu si dávám jako první. Asi to dělám jinak než všichni ostatní, ale občas se mi řasenka obtiskne a musím ji pak vatovou tyčinkou odstranit a smázla bych ji pak i s make-upem a stíny a to by byla škoda. proto prvně řasenka, pak make-up a nakonec stíny :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne to mi hovorila nedávno aj kamoška. Že aj ona to takto robí. Nuž, každý máme svoj spôsob :)

      Odstrániť
  4. tatoo taupe som skúšala na obočie tiež.nebolo to zlé,len to nebol dobrý odtieň pre mňa.ja som posledný mesiac prišla na chuť hnedej linke pupa.naučila som sa tvar ktorý mi pristane,tak je to lahšie ako capkať tiene.a kúpila som si lesk navzdory trendom sa mi stále páči trblietavý jemne ružový.riasy si lepím maybeline lash sensational.bola v teta drogerii za 5e v akcii.je hrozne ospevovaná,no tá moja je zatial velmi mokrá,tak uvidím,ked obschne.a makeup alverde cover niečo,je hutnejší a zakryje aj ďobky ked si dám niečo s mliekom..
    za chvílu bude leto,treba vymyslieť niečo lahšie,kludne sa nechám inšpirovať

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je super, že sa ti darí s ceruzkou. ja som vždy pri použití ceruzky mala pocit, že to moje obočie kričí do diaľky, preto som si viac obľúbila tiene a ceruzku používam len máličko. O tom makeupe mi hovorila už aj kamoška, že je s ním celkom spokojná. Ja sa tých prírodných trochu bojím, lebo väčšina obsahuje oleje, čo na mojej mastnej pleti asi nebude vyzerať dobre :/

      Odstrániť
  5. Tak guličky je fakt ťažké spotrebovať, ale zase mne to nevadí, lebo sú perfektné. Dajú sa použiť aj ako očné tiene, viem si sama namiešať, akú intenzitu chcem a tie moje sa mi zdá, že sa fakt používaním zmenšujú. Avšak presne ako píšeš, skôr ich nájdem na zemi ako ich reálne všetky miniem.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, sú perfektné, to súhlasím :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017