Medový sen...

3/09/2017 12:30:00 AM


... presne takto by sme mohli preložiť názov radu, z ktorého pochádzajú dva produkty, ktoré Vám chcem v dnešnej recenzii predstaviť. Ide o krém na ruky a balzam na pery z radu Reve de Miel od značky Nuxe. Táto značka sa v poslednom čase zaradila medzi pomerne obľúbené na blogoch a podľa mňa určite právom. Všetky produkty, ktoré som doteraz vyskúšala boli z môjho pohľadu veľmi kvalitné a vyhovovali mi. Tak sa poďme spolu bližšie pozrieť na dnešné dva kúsky. 



Keď som si vyberala produkty na testovanie, rozhodovala som sa medzi tým legendárnym multifunkčným Nuxe olejom, ale zároveň mi dochádzal aj denný krém, ktorý som používala a okrem toho som chcela vyskúšať aj nejaký nový balzam na pery. Vybrala som si nakoniec krém a Veronika ma upozornila na túto sadu, ktorá je vlastne akýmsi testovacím balíčkom produktov z radu Reve de miel. Obsahuje krém na ruky a balzam na pery, ktoré majú dokonca aj ladiace obaly, čo na mojom nočnom stolíku pôsobí veľmi príjemne. 




Začnime teda krémom na ruky a nechty, ktorý obsahuje med, vzácne oleje a vitamín E. Podľa popisu by malo ísť o jedinečný krém, ktorý pokožku intenzívne vyživuje a hydratuje. Má nemastné zloženie, ktoré sa ihneď vstrebáva a nezanecháva mastný pocit. Mal by bojovať proti starnutiu pokožky. Krémik je zabalený v klasickej tube, z ktorej sa vytláča. Samotný obsah má krémovo-gélovú konzistenciu a je bielej farby. Pozastavila by som sa pri vôni, lebo tá ma pri prvom použití úplne šokovala. Keď som si tak prezrela obal a zloženie a všetko nafotila, očakávala som nejakú jemnú, nezaujímavú vôňu. To mám tak zafixované, že pokiaľ to na obale nie je uvedené, tá vôňa nebude nič extra. A tak som otvorila balenie a vytlačila si krém na ruku. Skoro som odpadla. Krém úžasne kvetinovo vonia. Mne najviac pripomína kvety orgovánu. Vôňa je dosť výrazná, ale nejedná sa o žiadny bolehlav. Pekne sa však na pokožke udrží a užívam si ju vždy ešte niekoľko hodín po nanesení. Krém sa veľmi ľahko rozotiera a aplikuje na pokožku rúk, pričom na ich dostatočnú hydratáciu postačuje pomerne malé množstvo. Do pokožky vsiakne ozaj rýchlo, ale na rukách zanecháva jemný film. Nie je to vyslovene mastný pocit, skôr taký hydratovaný? Že keď sa pokožky dotknete, tú hydratáciu na nej hmatom cítite. Neviem, či to správne opisujem, ale snáď áno. Ten pocit ale nie je ani mastný, ani lepkavý. Hydratačná schopnosť je parádna. Pre moje ruky v tomto období je úplne ideálny a zo všetkých krémov na ruky čo mám doma hydratuje určite najlepšie. Používam ho prevažne pred spaním, aby sa o pokožku rúk poriadne v noci postaral a aby boli ráno krásne jemné. Balenie má obsah 30 ml. 



Druhým produktom je tyčinkový balzam na pery s medom a slnečnicou. Podľa popisu by sa mal balzam vďaka jemnému zloženiu ľahko nanášať a ihneď by mal priľnúť k perám. Sľubuje hlbokú hydratáciu a ochranu pier, najmä suchých a popraskaných. Balzam má štandardné tyčinkové balenie, ktorá sa pomocou otočného mechanizmu vytáča smerom hore. Samotná tyčinka je jemne žltkavej farby a pri dotyku s perami akoby jemne zmäkne, vďaka čomu je nanášanie úplne jednoduché. Na perách zostáva po použití jednoliaty mastnejší film a pery sú trošku lesklé. A opäť vôňa. Akú by ste čakali? Ja zas len takú nijakú, jemnú a nevýraznú. A zas som bola zaskočená, lebo balzam vonia po citrusoch. Vôňa je v tomto prípade menej intenzívna ako pri kréme, ale jednoznačne ju cítiť a ja ako milovník citrusových vôní som proste vo vytržení. Účinku nemám čo vytknúť. Pery sú dobre hydratované, ošetrené a jemné. Moje pery sú momentálne v dobrom stave, takže neviem posúdiť efekt na veľmi suchých či popraskaných. Ak ste Vy mali takúto skúsenosť, určite sa s ňou podeľte v komentároch. Na záver ešte jedna pre mňa veľmi dôležitá informácia - balzam nevytvára "závislosť". Čiže po jeho použití nemám potrebu si neustále obnovovať vrstvu na perách. Balenie obsahuje 4 g produktu a samostatne ho kúpite za 4,51e.

Nuxe si ma teda získava svojimi produktmi čím ďalej, tým viac. Túto sadu kúpite za 6,89e. Onedlho sa môžete tešiť na recenziu už spomínaného denného krému, tá ale potrebuje trochu viac času na testovanie. 

Máte skúsenosti s produktmi Nuxe? Čo ste vyskúšali? Ako Vám to sedelo? Aký je Váš obľúbený produkt od tejto značky? 

Za zaslanie produktov ďakujem eshopu ElNino :) 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Odpovede
    1. Cena je naozaj výborná. A nielen cena :)

      Odstrániť
  2. S Nuxe nemám zatím zkušenost. Cena je za oba produkty je velmi dobrá. Mě by větší službu udělal krém na ruce protože spotřeba balzámů u mě není nijak velká.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V tom prípade určite vyskúšaj tento krémik :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017