S Frais Monde vo vani

3/12/2017 12:30:00 AM


Vítam Vás pri dnešnej recenzii. Pre tento blog ide o dosť netypickú recenziu, pretože sa budeme venovať kúpaniu. Bohužiaľ, ja sa kúpem omnoho menej ako by som chcela, keďže väčšinou večer mám chuť dať si len rýchlu sprchu a zaliezť do postele. Výnimočne sa mi však podarí uchmatnúť si chvíľku pre seba a dostanem sa aj do vane. Hoci mám doma teraz viac kúpeľových produktov, najradšej siaham po pene do kúpeľa značky Frais Monde vo verzii Fiori del Ciliegio, teda čerešňové kvety, ktorú som dostala pred Vianocami ako darček od eshopu ElNino


Balenie tejto peny je ozaj ozdobou našej kúpeľne, je fakt nádherné. Je to úplne klasická tuba, ktorá stojí na vŕšku ale s nádhernou celoplošnou potlačou čerešňových kvetov. Trošku ma mrzí, že sa  na tube nenachádza vypísané zloženie, ale tak výrobca sľubuje zloženie bez parabénov, pegov a niklu. 

Samotná pena je priehľadnej farby a dosť tekutej konzistencie, čo ma osobne teda nepotešilo, keďže prvýkrát som balenie otvorila kvôli fotkám nad posteľou. Samozrejme, že som penou oliala seba aj posteľ. Nuž nič, treba si dávať pozor, že? Vôňa čerešňových kvetov je v poslednom čase jednou z mojich obľúbených a pena vonia ozaj vierohodne. Je to výrazná a veľmi príjemná, relaxačná vôňa. Na pokožke ju síce po kúpeli cítiť veľmi krátko, ale počas kúpeľa si ju ozaj užijete do sýtosti. 


Pena má dobrú penivú schopnosť, vo vani vytvorí bohatú penu, ktorá sa aj nejaký čas udrží. Ja som väčšinou preferovala do kúpeľa šumivé produkty, pretože keď som použila niečo penivé, tá pena buď bola veľmi slabučká alebo sa pomerne rýchlo vytratila. V tomto prípade sa pena aj udrží a môžete sa z nej tešiť dlhší čas. 


Samotné použitie peny pokožku nevysušuje, ale aj napriek tomu odporúčam po kúpeli použiť telové mlieko alebo krém. Telo je predsa dlhšie vo vode, ktorá častokrát býva aj dosť horúca. Doplnenie hydratácie určite nebude na škodu. Pena v objeme 200 ml stojí 7,37e a je v ponuke aj vo verzii Kvety granátového jablka. 

Zvyknete sa kúpať? Aký prípravok najradšej používate do kúpeľa? Skúšali ste túto penu od Frais Monde?

Za penu ďakujem eshopu ElNIno.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Ja som mala verziu s vonou granatoveho jablka a myslim, ze je to jedna z najlepsich pien do kupela. Rozhodne vydrzala napenena najdlhsie a pena bola najbohatsia. Na bezne pouzitie a bezny nakup je podla mna draha, ale je to skvely darcek pre niekoho kto ma doma vanu a rad sa kupe.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne súhlasím. Je to pomerne luxusná pena na také bežné použitie, ale ako darček by bola ideálna :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017