Spotrebované 2/2017

3/03/2017 12:30:00 AM


Vítam Vás pri prvom článku v marci. Ešte sa poohliadneme späť za februárom s prehľadom spotrebovanej a vyhodnej kozmetiky. Tentokrát tu dokopy máme 17 kúskov.


Ziaja sprchový gél Čokoláda & Pomaranč - tento sprchový gél bol asi zimnou/vianočnou limitkou v roku 2015. Mal fajn krémovú konzistenciu a dobre penil, bohužiaľ tá vôňa mi vôbec nesedela. Spočiatku sa mi páčila, ale postupne mi začala dosť vadiť. H 2/5

Bioderma šampón Nodé DS+ - jeden z najobľúbenejších šampónov proti lupinám vôbec. Keby tak ešte mal verziu pre mastné vlasy, vrnela by som blahom. Ale aj tak H 5/5

Beauty Formulas pleťový maska Glorious Mud - táto maska bola taký experiment, ktorý som objavila v jednej miestnej drogérií. Obsahovala íly a celkom príjemne fungovala proti nadmernému masteniu pleti a preliečila aj nejaké tie nedokonalosti. Navyše pekne voňala. H 4/5

Ziaja pleťový krém Manuka Tree - jeden z mojich obľúbených pleťových krémov. Pleť hydratuje, bojuje proti nedokonalostiam a pleť sa po jeho použití zbytočne nemastí. H 5/5


Alverde tekutý dezodorant Mäta & Bergamot - z tohto dezodorantového radu som skúsila asi už všetky verzie a víťazí jednoznačne tá s aloe a perlami (s ružovým vrchnákom). Respektíve, tá mne funguje v boji proti zápachu najviac. Táto verzia mi síce dosť voňala, ale funkčnosťou bola slabá. H 2/5

Lavera tekutý dezodorant Basis Sensitiv - vrámci prírodných dezodorantov ide o taký priemerný kúsok. Vadilo mi dlhé zasychanie a ani tá vôňa nebola pre mňa práve najvhodnejšia. H 2/5

Ponio tuhý dezodorant Čajovník & Lemongras - tento kúsok mám doma už brutálne dlho, v podstate som spotrebovala asi 2/3 balenia, potom zaschol a už sa nedalo. Mám ho doma už v novom balení a chystám recenziu, ale už teraz prezradím, že Ponio dezodoranty mi vyhovujú. Teraz však bez hodnotenia. 


GOSH sypký púder Prime´n´Set - objavujem čaro sypkých púdrov a tento kúsok je výborný. Dobre sa nanáša, zmatňuje a jeho hlavnou zložkou je ryža. H 5/5

Chloé Chloé EdT (2015) - jedna z mojich favoritov. Nádherná, jemná, svieža a ženská. Súrne potrebujem nové balenie ♥ H 5/5

Catrice riasenka Glam & Doll - moja prvý riasenka od Catrice. Chcela som Vám ju zrecenzovať, ale akosi sa mi ju nepodarilo pekne nafotiť, tak som sa na to vybodla. Malo by ísť o riasenku s efektom umelých rias. Nelepila a pekne mihalnice predĺžila. Mne však chýbalo aspoň trochu objemového efektu. H 3/5

La Chanton očná maka Mladé oči - po dátume spotreby, takže vyhadzujem. Okrem toho... maska na oči? Nie, nič pre mňa. 


Catrice laky na nechty Snow Motion & Run Forest Run - laky od Catrice mám rada, pretože majú dobrý štetec, kryjú v dvoch vrstvách a dobre schnú. Z tejto dvojky som častejšie používala ten biely, pretože bol super ako podklad pod neónky. Zelený bol najmä na nail arty. Sú už dosť staré a zhustli, takže putujú do koša. H 5/5

Avon lak na nechty Sunshine - lakov od Avonu mám doma veľmi veľa, keďže mamka bola niekedy Avon lady. Používam ich stále celkom rada. Tento žltý vyhadzujem, lebo okrem ombre nailartu som ho nelakovala a tiež už zhustol. H 5/5

Essence magnetický lak na nechty Miracle Shine - magneticým lakom som nikdy neprišla na chuť. Ich aplikácia bola zbytočne zdĺhavá a ten magnetický efekt nikdy nebol taký podarený, ako by som chcela. Navyše sa mi nalakovaný len tak nepáčil. H 1/5

Maybelline Colorama lak na nechty 103 - mne popravde viac vyhovovali staré verzie Colorama lakov. Mali menší objem a skôr sa mi ich podarilo vypoužívať ako tieto veľké a zdá sa mi, že mali aj lepšiu výdrž. Tento tmavomodrý obsahoval drobný shimmer a na nechtoch bol veľmi pekný. Tiež zhustol a pri poslednom lakovaní sa mi obil už po necelých dvoch dňoch. H 3/5

Pupa lak na nechty 518 - tieto laky patria medzi moje obľúbené. Majú malé fľaštičky, ideálne široké štetce na nanášanie, dobrú výdrž a perfektnú paletu odtieňov. Tento odtieň bol jeden z mojich najobľúbenejších vôbec. Dúfam, že ho ešte zoženiem. H 5/5

Aká bola Vaša spotreba za mesiac február? Máte skúsenosť s niektorým z týchto produktov? Zapojili ste sa už do giveaway?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Asi najviac sa mi páči púder od Gosh, mám rada sypké zmatňujúce púdre. Pre mňa je zatiaľ najlepší púder Manhattan, no ten sa na Slovensku kúpiť nedá, čerpám ešte zásoby z nákupov v Rakúsku.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od Manhattan som ešte asi nikdy nič neskúšala, ale rada by som :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017