Spotrebované 3/2017

3/30/2017 12:30:00 AM


Ahojte! Ja tomu už fakt neverím, opäť ďalší mesiac za nami :) marec bol celkom pokojný mesiac, veľa sa okolo mňa nedialo. Apríl už bude zaujímavejší. O pár dní sa chystám do BA na koncert Korn, potom bude trochu voľno cez Veľkú Noc a potom ma opäť čaká Bratislava a trojdňové školenie. Koncom mesiaca sa ešte chystám na jednú blogerskú akciu, tak dúfam, že sa nič nezmení a budem sa môcť zúčastniť. Dnes sa však venujme ešte marcu a spotrebovaným (a vyhodeným) produktom za tento mesiac. Máme tu dohromady 14 plných balení a 6 minibalení/vzoriek. 


Balea Blutentraum telová emulzia - telovú emulziu som dostala ako darček od DMky na Vianoce. Dobre sa rozotierala, priemerne hydratovala a napočudovanie mala kvetinovú vôňu, ktorá mi nejak veľmi nevadila. Napriek tomu, kvôli vôni by som po nej opakovane nesiahla. H 3/5

Oriflame Exfoliating sprchový gél mäta&malina - tento sprchový gél patrí medzi moje najobľúbenejšie. Spokojne supluje aj peeling a vonia úplne najgeniálnejšie na svete. Doma mám vždy aspoň 2 balenia v zásobe. H 5/5

Soaphoria Šťastie sprchová pena - v prípade tejto sprchovej peny som veľmi smutná, že som ju vypoužívala. V kúpeľni som ju mala už dosť dlho, ale trochu som si ju šetrila na špeciálne príležitosti. Mala úžasnú konzistenciu, ešte úžasnejšiu vôňu a keď som ju používala cítila som sa ako v luxusných kúpeľoch. Určite kúpim opäť. H 5/5

Ebelin odlakovač - tento odlakovač už považujem za svoj obľúbený, pretože tak nevysušuje nechty, ako tie ostatné. Navyše celkom príjemne vonia. H 5/5


Bioderma Sébium micelárna voda - tu je myslím zbytočné niečo viac hovoriť, moja najobľúbenejšia micelárka na svete. H 5/5

Clinique All about eyes očný krém - osobne nejak očné krémy neriešim, ale tento ma prekvapil. Pekne fungoval proti opuchom a mal príjemnú chladiacu schopnosť. Skvele mi vyhovoval najmä pred líčením, lebo sa pekne rýchlo vpil. Určite by som po ňom siahla opäť. H 5/5

ELF Zit Zapper lokálna starostlivosť - túto vecičku si kupujem opakovane. Veľmi dobre funguje lokálne na tvoriace sa vyrážky. Rýchlo ich vysuší a omnoho rýchlejšie zmiznú. Navyše, cena je veľmi prijateľná. H 5/5

Da Vinci mydlo na čistenie štetcov - z tohto mydielka mi ostala len spodná časť balenia, ozaj netuším kde je ten vrch. V každom prípade fungovalo veľmi dobre. Čistilo rýchlo, príjemne voňalo, netrebalo použiť nejak extra veľa. Bolo aj pomerne lacné. Určite odporúčam. H 5/5


Oriflame Feet up krém na nohy - môj druhý najobľúbenejší krém na nohy. Obsahuje ureu a veľmi dobre hydratuje aj suchšiu pokožku na nohách. H 5/5

Alverde DeoCreme deodorant - ani neviem, prečo som Vám nenapísala recenziu na tento deodorant. Veľmi ma prekvapil svojou funkčnosťou. Zrejme je pravda, že krémové a tuhé prírodné deodoranty fungujú lepšie. Bohužiaľ, na bielom oblečení zanechával žlté škvrny, takže nabudúce už nie. H 3/5

Ponio Orient Chai šampúch - v poslednom čase som si veľmi obľúbila tuhé šampóny a tento považujem za svoj najobľúbenejší. Skvele vlasy umyje, navyše je perfektný proti lupinám. H 5/5

I love Mango Cheesecake bomba do kúpeľa - osobne netrávim veľa času vo vani, ale keď už tak s niečim príjemným. Táto kúpeľová bomba nádherne voňala, úplne tak ovocne a sladúčko. Škoda len, že nevytvorila aj penu, to by ten kúpeľ bol ešte príjemnejší. H 4/5


Max Factor Facefinity make up - tento makeup som si za posledné mesiace veľmi obľúbila, dokonca by som ho dala na úroveň môjho všeobecne najobľúbenejšieho Colorstay od Revlonu. Krémová konzistencia, ktorá dobre kryje, pekne splynie s pleťou a počas dňa ostáva na svojom mieste. H5/5

Essence Pro white bieliaci lak na nechty - keďže si pravidelne lakujem nechty a používam aj tmavšie farby, majú moje nechty tendenciu chytať žltý nádych. Dokonca ja napriek tomu. že vždy používam podkladový lak. Tento bieliaci sa mi ale veľmi neosvedčil. Áno, farbu nechtov síce vyrovnal, ale pri používaní ako podklad proste neskutočne znižoval trvácnosť laku. Niekedy som už po pár hodinách mala oťukané končeky. H 2/5

Sally Hansen Insta-dri topcoat - jeden z najlepších topcoatov na nechty aké som kedy mala. Schne expresne, predlžuje životnosť laku a dodáva extra lesk. Bohužiaľ veľmi rýchlo hustne a podarilo sa mi spotrebovať tak 2/3 balenia. H 5/5

theBalm Stainiac stain na pery a líčka - túto vecičku som dostala ako darček k nejakej objednávke. Ako lícenku som to nikdy nepoužila a ako stain na pery mi to tiež nebolo príjemné. Veľmi pery vysušoval, po nanesení som cítila nepríjemné pnutie a dosť smrdel. H 1/5


Eucerin & Guenerve telové mlieka - tieto vzorky som našla pri upratovaní, sú preexpirované, takže vyhadzujem. 

Poznáte niečo z týchto produktov? Máte s nimi skúsenosť? Ako vyzerá Vaša spotreba za marec? 

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Super, tyto články mám moc ráda, vždy se v nich objeví spousta produktů, které ještě neznám :).
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To aj ja, len potom mám veľkú chuť nakupovať nové veci a to je nebezpečné :)

      Odstrániť
  2. Biodermu jsem edávno chtěla také zkusit. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Najviac ma zaujala tá lokálna starostlivosť :) musí to byť fajn produkt. :)
    juu a šumivé gule sú top, dávno som už nemala takýto kúpeľ. :) musím si už nejaký dopriať. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zit Zapper je skvelý, ja len neviem, či sa dá ešte kúpiť :O a bombu by som pokojne brala ďalšiu! :)

      Odstrániť
  4. Tiež mám veľmi rada práve túto zelenú micelárku od Biodermy.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017