Tuhý šampón s čajovníkom od Navie

3/24/2017 12:30:00 AM


Tuhé šampóny sa v poslednom období stali mojim obľúbeným a bežným spoločníkom v kúpeľni a používam ich veľmi rada. Vyhovuje mi najmä skladnosť ich balenia, nepotrebujú zbytočné plastové obaly a bývajú väčšinou prírodné. Aktuálne používam tuhý šampón od slovenskej značky Navia vo verzii Čajovník, ktorý je určený na mastné vlasy a dnes by som Vám ho chcela predstaviť. 

Na svojej stránke výrobca uvádza, že ide o koncentrovaný tuhý šampón s čajovníkovým olejom určený pre všetky typy vlasov, najmä však na mastné vlasy. Vďaka obsahu čajovníkového oleja, chlorely a ajurvédskeho neem prášku účinne bojuje proti mastnote pokožky a vlasov. Šampón som dostala na Vianoce od kamošky, sama by som si ho asi nekúpila, pretože sa nikde nevraví o protilupinovom účinku a ten ja teda potrebujem :/.


Tuhé šampóny od značky Navia kúpite vo veľmi pekných krabičkách a samotné produkty sú ešte zabalené do jemného farebného papiera. Keď som šampón prvýkrát otvorila, moje srdiečko veru zaplesalo. Čajovníkový tuhý šampón má tvar disku, je zelenej farby a vonia pomerne výrazne charakteristickou čajovníkovou vôňou. Použitie je jednoduché, párkrát ním prejdete po vlhkých vlasov, vytvoríte penu a tú rovnomerne nanesiete na celé vlasy. Necháte chvíľku pôsobiť a zmyjete vodou. V prípade potreby opakujete. 


Pri používaní tuhých šampónov ma vždy fascinuje to, akú nádherne bohatú penu dokážu vytvoriť. Fakt stačia 3-4 prejdenia po vlasoch a tou penou sa pokojne môžete aj osprchovať a nebudete potrebovať ani sprchový gél. Z vlasov sa vymýva dobre a rýchlo, vlasy vyčistí a odmastí. Vďaka čajovníku mám (som mala) vždy po umytí taký svieži pocit na hlave a vlasy sa dobre rozčesávali. Efekt sviežich a čistých vlasov vydržal veľmi dlho. Ja si zvyknem vlasy umývať obdeň, pričom druhý deň sú niekedy už dosť mastné a musím si pomáhať suchým šampón. Pri používaní tohoto tuhého šampónu som to nemusela robiť, lebo vlasy počas celého druhého dňa vyzerali úplne v pohode. Bohužiaľ, ja tento produkt nemôžem používať... Ako som spomínala, nemá efekt proti lupinám a tým pádom sa mi opäť začali tvoriť v hojnom množstve a aby toho nebolo málo, začala ma opäť svrbieť vlasová pokožka. Myslím, že ten skvelý odmasťujúci účinok bol na moju suchšiu vlasovú pokožku "too much" a tá to nezvládla. 


Šampón teda dopoužíva môj drahý, ktorý si ho za ten čas dosť obľúbil. Ak máte problém s rýchlo sa mastiacimi vlasmi a netrpíte na lupiny, určite vyskúšajte. Je k dispozícií v dvoch veľkostiach balenia, menšie 25 g sa predáva za 4,60e a väčšie 50 g za 8,30e. 

Používate tuhé šampóny? Ktorý je Váš obľúbený? Skúšali ste niečo od značky Navia?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Taky mám tuhý šampon od Navia a používám ho často a super je na cesty už jsem s ním byla v Praze :)
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Stejně bych si na tu aplikaci musela nejdřív zvyknout, takhle mi to přecejenom přijde zvláštní :D značku neznám :)

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som si myslela a je to úplná pohodička :) dokonca mám pocit, že mi to trochu aj šetrí čas :)

      Odstrániť
  3. Ja som mala satanlové drevo a zdalo sa mi fajn, ale nejako som po ňom mala také spľasnuté vlasy bez objemu. Neboli mastné, ani lupiny sa mi netvorili, ale nedali sa veľmi upravovať. Asi skúsim inú verziu.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kamoška mala tuším verziu Maca, ale neviem ako bola spokojná. Musím sa opýtať. Ja mám bohužiaľ problém s vlasovou pokožkou a ak nemám šampón priamo určený na lupiny, tak je zle :/

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017