4.05.2017

Krém na nohy aj pre ľadové medvedíky


Vitajte pri dnešnej recenzii. V oblasti kozmetiky existuje niekoľko vecí, ktorých kúpe neviem odolať. Okrem iného sú to napríklad voňavé sprchové gély, riasenky, rúže a všetko, čo má rozkošný obal. To znamená, že ma zaujme všetko pekne farebné, alebo s obrázkom zvieratka. Tak to bolo aj s produktom, ktorý Vám dnes predstavím - Cien Med Rich Foot Cream.


Na obale tohto krému na nohy sa nachádza kresba milého ľadového medvedíka. Takže bolo jasné, že krém so mnou odíde z obchodu domov. Ide o krém na nohy, ktorý obsahuje hydro-active komplex a mal by byť vhodný pre suchú a stresovanú pokožku nôh. Viac sa o kréme z obalu nedočítame. 


Samotný produkt je bielej farby a hutnejšej krémovej konzistencie. Veľmi dobre sa na pokožku nôh aplikuje a jednoducho sa rozotiera. Vsakovanie do pokožky je expresné, po chvíľke neostáva na pokožke žiadna známka jeho prítomnosti. Do pokožky sa naozaj pekne vpije, bez mastného pocitu. Je jemne kvetinovo parfumovaný, ale vôňa je naozaj veľmi jemná a skoro ju necítiť.


Spokojná som aj s hydratačným efektom krému. Pokožka chodidiel je po použití zjemnená, hydratovaná a vyživená. Ja nemám problém s veľmi vysušenou pokožkou na chodidlách, ale najmä v chladnejšom počasí potrebujem niečo viac hydratačné. Tento krémik sa mi osvedčil aj vtedy, keď bola pokožka trochu viac vysušená.


Za mňa teda v tomto prípade spokojnosť. Rada po tomto kréme opäť siahnem aj v budúcnosti. Má objem 100 ml a ak dobre pamätám, jeho cena bola okolo 2e.

Používate krémy na chodidlá? Ktorý je Váš obľúbený? Skúšali ste tento krém? 

6 komentárov:

  1. Odpovede
    1. A ktorý? Ja som nejaké mala, ale veľmi ma neohúrili :)

      Odstrániť
  2. Aj mne sa páčia ja mám aj krém na ruky (teda už minuty)a je dosť podobný tomuto na nohy. Ja som snim tiež spokojná nemám vôbec suché nohy. Ale ja som taka že si nohy natieram pred spaním aj telovým kremom čo mam po ruke :-DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takže ty im dodávaš extra dávku hydratácie teda :)

      Odstrániť
  3. Ja krémy od AVONu celkovo veľmi nemusím, skôr je lepšia dekoratívka :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017