Levanduľový Saloos

4/26/2017 06:30:00 PM



Ahojte! Keď sa pred nejakým časom často na blogoch objavoval produkt, o ktorom Vám dnes napíšem, trochu som nerozumela jeho využitiu. Respektíve, nevedela som si predstaviť, načo by som ho použila ja. Prekvapivo, skončil nakoniec aj u mňa doma a veľmi som si ho obľúbila. Reč je o levanduľovom balzame bio Karité od značky Saloos



Levanduľa je rastlina dlhodobo vyhľadávaná a obľúbená najmä pre svoju relaxačnú a antistresovú vôňu. A presne taký je aj tento balzam. Na obale nám výrobca uvádza, že výnimočné a všestranné účinky unikátneho bio bambuckého masla prispievajú k regenerácií kože po zahojených kožných problémoch. Balzam s levanduľovou esenciou upokojuje namáhanú pokožku, prispieva k uvoľneniu napätia. Napomáha regenerácií kože po opaľovaní, zahojených popálenínách, podporuje správnu obnovu kože. Je vhodný na každodenné ošetrenie pokožky. Ide o čistý prírodný bioprodukt, vhodný na telo a tvár. 


Balzam je balený v plastovom kelímku s fialovou nálepkou na vrchnej časti a na potrebnými informáciami na spodnej. Po otvorení obalu nemáte pred sebou hneď samotný produkt, ale plastové viečko, pomocou ktorého produkt celý z obalu vytiahnete. Následne už môžete samotný balzam používať. Vôňa je úplne verná levanduľová a samotný balzam je priehľadný. 



Balzam je dosť tuhej konzistencie, ktorá sa pri kontakte s pokožkou pomaly roztápa a umožňuje produkt rozotrieť po pokožke. Vzhľadom na obsah bambuckého masla a olejov sa do pokožky vpíja skôr pomaly a dobre ju premasťuje. To je super, lebo produkt môžete použiť napríklad aj na masáž. Ja som tento balzam používala najmä keď som mala problémy s krokom a chodila som rehabilitovať. Po masážach ma vždy krk dosť bolel a masáž s levanduľovým balzamom mi ho umožnila dobre uvoľniť a tieto bolesti zmierniť. Tým pádom som sa vyhla používaniu mastí s obsahom analgetík. Rovnako fajn funguje aj na unavené svaly po športe alebo nejakej námahe.


Zloženie je priam lahôdkové: bambucké maslo, sezamový, slnečnicový jojobový, mandľový olej, vosky a vonné zložky. Balzam je dostupný v rôznych voňavých verziách, pričom každá ma trochu iné využitie. Balenie s objemom 50 ml kúpite za približne 5e. 

Poznáte Saloos bio Karité? Skúšali ste niektorý? Používate balzamy? 

You Might Also Like

0 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017