4.20.2017

Najlepší?


Prírodné dezodoranty sú u mňa témou sami o sebe. Veľmi túžim nájsť taký, ktorý by mi proste dobre fungoval a nemusela by som pri jeho popise použiť žiadne ale. Zatiaľ sa k tomu cieľu najbližšie priblížil dezodorant Ranná rosa od značky Navia. Hoci mi nelahodila jeho vôňa, bol funkčný a dobre sa používal. Len som nevedela čo si myslieť o zložke potassium alum. A tak som hľadala ďalej. Veľmi obľúbené sú už dlhšiu dobu dezodoranty, takzvané pazúchy od Ponio. Hoci som jedno balenie už dávno mala, nechala som ho bohužiaľ vyschnúť a nestihla som si vytvoriť názor. Potom som mala druhé, ktoré som však neodfotila pre recenziu. Je teda načase vyrovnať tento rest s verziou Tea Tree&Lemongrass.


Z obalu dezodorantu sa dozvieme len zopár informácií. A to, že prírodný dezodorant zabraňuje rozkladu potu a týmto aj vzniku zápachu. Neobsahuje syntetické vône, farbivá ani konzervanty. Čo ma na pazúchu v prvom rade veľmi baví je jeho premakaný obal. Pamätám si ešte staré plastové obaly Ponio produktov (fotky tu: najstarší a starý) a tie sa teda na tento kúsok ani zdaľeka nechytajú! Obal je vyrobený z tvrdého papiera a má veľmi svieži dizajn. Páči sa mi aj myšlienka, že obal nevyhodím, ale proste si kúpim ďalšiu náplň. Je to omnoho ekologickejšie. Veľký palec hore teda za obal pazúchu!

Samotný produkt má tuhú konzistenciu a ak ho dlho nepoužívate, tak na vrchu trochu stvrdne a je potom potrebné tú vrstvu zoškrabať. Ono aj keď je produkt čerstvý treba si na to nanášanie zvyknúť. Je to iné, ako 2x ľahko prejsť guličkou alebo nastriekať sprej. Produkt na pokožke vytvorí celkom jednoliatu vrstvu. Vonia sviežo, presne ako citrónová tráva s jemným závanom tea tree. Povedala by som, že ide o celkom unisex vôňu a spokojne si ju viem predstaviť aj u muža.

Čo sa týka svojej funkčnosti, tak by som povedala, že ide o top produkt. Vôňa perfektne prekryje zápach potu, napriek tomu nie je extrémne výrazná, takže sa "nebije" s parfémom. Efekt drží hodiny. U mňa s prehľadom zvláda ako bežné, tak aj tie viac stresujúcejšie a aktívnejšie dni. Dokonca som ho mala pri športe a ani tam nesklamal. Čakáte nejaké ale alebo negatívum? Bohužiaľ, áno máme aj také. Dezodorant zanecháva žlté fľaky na bielom oblečení. Ak svetlé nenosíte, tak Vám to môže byť srdečne jedno ale ja ako zdravotník som v práci v bielom vždy... Ešte tak uvažujem, že verzia Cukrová pivonka, ktorú som mala v minulosti mi oblečenie nefarbila. Minimálne si to nepamätám. Uvažujem teda ešte nad jej opakovanou kúpou.

Z mňa ale aj tak ide o top prírodný dezodorant. Škoda toho farbenia, ale uvidíme, ako pochodím s inou verziou. Balenie dezodorantu má 44 ml a jeho cena sa pohybuje okolo 8e. 

Skúšali ste dezodorant od Ponio? Používate prírodné dezodoranty alebo dávate prednosť konvenčným? Aký používate aktuálne? 

4 komentáre:

  1. Ako dobre, ze nenosim biele oblecenie :-) Ja som v poslednom case bola spokojna s deodorantom od Soaphorie - Benatska noc. Dnes sa mi minul, takze idem vysksat Naviu - ranna rosa, ktoru spominas.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som zvedavá na recenziu tej Navie. Mňa zaujala tá Benátska noc, takže ju plánujem skúsiť. Len najprv musím vypotrebovať ešte nejaké kúsky čo mám v zásobe :)

      Odstrániť
  2. Jejej tak tem mně velmi zaujal, já teď z přírodních používám deodorant od Weledy / Šalvěj a zatím fajný. Jistím to ale i antiperspiranty Dove.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Weledu som zatiaľ neskúšala, vďaka za tip. Jasné, niekedy treba mať v zásobe aj antiperspirant. Ja najradšej Rexonu :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017