4.11.2017

Porovnanie báz pod očné tiene: Catrice vs W7


Vitajte pri dnešnej porovnávacej recenzii báz pod očné tiene. Už zopár rokov (minimálne odkedy pracujem) sú očné tiene takou akoby stálou súčasťou môjho každodenného makeupu. Bohužiaľ, patrím medzi tie menej šťastné ženy s mastnou pleťou a mastnejšími očnými viečkami. Preto u mňa tiene nemajú nejakú extra životnosť. Našťastie, existujú bázy, ktoré mi pomáhajú životnosť líčenia aspoň trochu predĺžiť. Dnes by som Vám 2 z nich rada predstavila. Konkrétnejšie Catrice Prime&Fine a W7 Get Set







Začnime bázou od Prime&Fine od Catrice. Zoženiete ju bežne v drogérkach, pričom jej cena sa pohybuje niekde okolo 3e za 5 ml produktu. Výrobca na obale uvádza, že ide o posilňujúcu bázu pod očné tiene, ktorá by mala zlepšovať trvanlivosť očných tieňov. Báza sa predáva v tyčinkovom balení, ktoré je podobné riasenke a aplikuje sa na viečka pomocou penového aplikátora. Samozrejme, je potom potrebné samotný produkt po viečku rozotrieť dostratena prstom. Samotná báza ma krémovú ale veľmi ľahkú konzistenciu a po nanesení na viečku ju nie je ani vidieť ani cítiť. Aj jej farba je pomerne svetlá, takže pekne splynie s odtieňom viečka (aspoň u mňa teda). Nemá tendenciu zvýrazňovať a zintenzívňovať pigmentáciu očných tieňov a nie je parfúmovaná. Všimla som si, že sa nemá rada s makeupom a keď ju aplikujem až po nanesení makeupu, tak mi ho na niektorých miestach "zožerie". Odporúčam teda začínať bázou a pokračovať makeupom. Sprvu som si myslela, že vďaka tej mega ľahkej konzistencii tieňom nepomôže, ale veľmi som sa mýlila. Pomáha ich pekne držať na mieste. Moje obľúbené kombo je báza, krémový tieň (buď Maybelline Color Tatoo alebo Pupa Vamp) a práškový tieň. Pri tejto kombinácií mám zaručené, že domov z práce pôjdem ešte s nalíčenými viečkami. Báza mi pomáha udržať líčenie v bezchybnom stave zhruba 5 hodín a veľmi dobre minimalizuje ukladanie očných produktov do zhybu, s čím som mávala v minulosti veľký problém.





Druhým produktom je báza Get set od značky W7, ktorá je dostupná na internete. 7 ml balenie produktu kúpite tiež za zhruba 3e. Predáva sa v dvoch odtieňoch - white a natural. Ja som siahla po odtieni natural. Na obale sa dočítame, že bázu sa odporúča použiť pod očné tiene pre ich zafixovanie na mieste po celý deň. Predáva sa v kalíškovom plastovom balení a na viečko sa nanáša a rozotiera prstom. Jej odtieň by som popísala ako tmavšia béžová, pričom je na môj vkus už príliš tmavá. Určite nezodpovedá tomu, čo si ja predstavím pod slovom natural. Na viečku je bázu tým pádom dosť vidieť, ale zas oproti báze od Catrice dokáže podporiť  a zvýrazniť pigmentáciu očných tieňov, ktoré na ňu nanesiem. Konzistencia je krémová, až mierne mastná (základom v zložení je vazelína). A tu prichádzame k otázke. Ak potrebujem zlepšiť výdrž očných tieňov na mastných viečkach, je vhodné použiť mastnú bázu pod očné tiene? Asi nie, že? A presne tu je ten problém. Ona mi vlastne vôbec nepomáha. Aj pri mojom osvedčenom kombe s krémovým tieňom a práškovým tieňom mám líčenie za tri, maximálne štyri hodinky zalezené v očnom záhybe. Škoda... 

vľavo Catrice Prime&Fine, vpravo W7 Get Set


Z môjho porovnania vychádza ako víťaz Prime&Fine od Catrice, vďaka svojej ľahkej konzistencii, dobrej fixačnej schopnosti a prirodzenému odtieňu. Bázu Get Set od W7 asi niekomu podarujem. Verím, že žene so suchými či normálnymi očnými viečkami by mohla vyhovovať. 

Používate bázy pod očné tiene? Skúšali ste tieto produkty? Ktorá báza je Vaša najobľúbenejšia? 

12 komentárov:

  1. Ja som presne ten typ, ktorý bázu nepoužíva, pretože ja mám suchú až veľmi suchú pokožku a nepotrebujem to. Stačí mi na viečko naniesť korektor a tiene v pohode držia, vôbec sa nerozmazávajú. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, na jednu stranu máš v tomto veľkú výhodu :) hoci so suchou pokožkou musí byť tiež trápenie, že?

      Odstrániť
  2. Značku W7 poznám veľmi dobre.. mala som korektor, ten bol riadne na prd. Báza pod očné tiene taktiež, úplne s tebou súhlasím. Akurát som si obľubila ich bronzer Honolulu, ku ktorému je pribalený aj výborný štetec.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne Honolulu alebo Africu by som si chcela kúpiť v blízkej dobe. Vďaka za odporúčanie :)

      Odstrániť
  3. s týmito bázami nemám skúsenosť, ale viac sa mi páči Catrice :) ja používam momentálne bázu od Dermacolu, a som s ňou spokojná, i keď dlho som žiadnu bázu nepoužívala, a bola som tiež viacmenej spokojná :D
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dermacol má očnú bázu? To som ani nevedela :) ja som zatiaľ bola najviac spokojná s MAC Painty Pot, ale teraz som si kúpila aj Artdeco :)

      Odstrániť
  4. Používám, ale jsem špatný hodnotitel, jelikož nemám moc mastná víčka a drží mi celkem vše :) Mám teď bázi od Avonu a jsem s ní moc spokojená. Předtím jsem měla tuhle Catrice, je taky fajn.

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú od Avonu mala mamka a bola spokojná. Mne zatiaľ najviac fungovala MAC, ale som zvedavá na tú od Artdeco, či prekvapí :)

      Odstrániť
  5. W7 je fajn, ale z těchto dvou mám raději Catrice. A teď jsem narazila na skvělou bázi Jordana. Je na růžovělá, hutná v kalíšku, má perfektní krytí, ještě lepší výdrž a stojí asi 60 Kč :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tú od Jordana nepoznám. Ďakujem, vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mala som tiez tuto bazu od W7, davala som jej viac sanci, ale bohuzial, mam mastnejsie viecka, v zime vo velkych mrazoch to este bolo ok, ale pre bezne pouzitie mi urobi ovela lepsiu sluzbu baza od AVONU, na tu nedam dopustit, krasne drzi cely den

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne s tebou súhlasím. Tú od Avonu si asi musím kúpiť, keď ju toľko z Vás odporúča :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017