Riasenka od Frais Monde (a ako ju získať ako darček)

4/08/2017 06:30:00 PM

zdroj ElNino

Vitajte pri dnešnej recenzii. Riasenku, ktorú Vám chcem dnes predstaviť testujem síce len krátko, ale chcela som Vám dať vedieť o akcii, ktorá aktuálne prebieha a vďaka ktorej ju môžete získať k objednávke zadarmo. Ide o riasenku Frais Monde Black Intense Mascara. Zadarmo ju získate ak nakúpite v eshope ElNino produkty značky Frais Monde v minimálnej hodnote 22e (za seba odporúčam najmä parfémované oleje, recenziu na verziu Orange&Chilli Leaves nájdete TU).


Výrobca uvádza, že ide o objemovú a zvýrazňujúcu riasenku s krémovou konzistenciou a flexibilnou kefkou, ktorá sa jednoducho nanáša. Riasy by mali byť po použití krásne zosilnené, plné a dokonalo čierne. Dodáva ohromujúci objemový efekt už v prvej nanesenej vrstve. Oči po použití pôsobia väčšie a riasy plnšie, bez potreby nanášania ďalších vrstiev vďaka intenzite čiernej farby. Riasenka obsahuje rastlinné oleje, ktoré majú objemovú funkciu a ponúkajú riasam tvarovateľnosť a elastickosť. Pantenol ponúka zas hydratačný a obnovujúci účinok. 



Riasenka Vám domov dorazí v peknej čiernej popísanej krabičke, kde sa nachádzajú všetky podstatné informácie. Samotná riasenka už má klasický tyčinkový tvar. Balenie je plastové v matnej striebornej farbe. Po otvorení na Vás vykukne pomerne veľká štetinková kefka v klasickom tvare. Ja osobne preferujem tie plastové alebo gumené, ale zvládam to stále aj so štetinkovými. Kefka zo začiatku naberá trochu viac produktu, ale stačí ju jemne pootierať a hotovo. Super podľa mňa bude keď trochu preschne. Ja som pri manipulácií s ňou mala prvé dni trošku problém, lebo som v poslednom čase bola zvyknutá skôr na tie menšie kefky a trošku som si ňou narobila šarapatu okolo očí. Ale bolo to len otázkou zvyku a už som sa ju naučila používať. 



Riasenka sa kefkou dobre nanáša. Riasy obaľuje rovnomerne bez zlepovania, skôr by som povedala, že ich celkom dobre oddeľuje a nevytvára na nich zhluky farby. Neodporúčam ju nejak extra vrstviť, lebo potom ich už začne trochu zlepovať a riasy sa vďaka množstvu produktu vyrovnajú, nebudú pekne prirodzene vytočené. Celkovo riasenka patrí do mnou vyhľadávanej skupiny s objemových efektom a ten je príjemný, ale skôr prirodzenejší. Od tejto riasenky neočakávajte extra zahustenie alebo snáď efekt umelých rias. Riasy pôsobia objemnejšie, sú pekne zvýraznené a dostatočne čierne, stále však prirodzene. 



Výdrž má riasenka celodennú. Nerozmazáva sa, akurát večer po celom dni som sem tam objavila pod očami zopár odrobiniek. Odličuje sa bezproblémovo ideálne micelárkou.


V eshope ElNino stojí riasenka mimo akcie cca 11e. Objem riasenky je 7 ml. Frais Monde má v ponuke aj predlžujúcu a vodeodolnú verziu. Veľkú recenziu  a porovnanie všetkých 3 nájdete u Veroniky

Poznáte značku Frais Monde? Skúšali ste od nich dekoratívku? Akú špirálu aktuálne používate?

Ďakujem ElNino za zaslanie špirálky na testovanie. 

You Might Also Like

2 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017