Spotrebované 4/2017

4/29/2017 06:30:00 PM


Vitajte pri aprílovej rekapitulácií spotrebovaných a vyhodených produktov. Tento mesiac mi vďaka sviatkom celkom zletel. Pomaly sa už pripravujem na máj (a aj Vy by ste mali). V máji mám totiž narodeniny a to neznamená nič iné ako to, že na blogu sa čoskoro objaví giveaway. Ale nepredbiehajme a poďme sa venovať spotrebe. Tento mesiac padlo 14 produktov.



Dermacol Hrozno&Limetka sprchový gél - zo všetkých radov Aroma Rituals mám najradšej práve tento. Podľa mňa vonia jednoznačne najlepšie. Mieša sa v ňom sladká vôňa môjho obľúbeného muškátového hrozna so sviežosťou limetky. H 5/5

Balea Frische Kick gél na holenie - gély na holenie od Balea sú takou stálicou u nás doma. Táto parfumácia citrónovej zmrzliny bola celkom fajn. H 5/5

Alverde Garten Zauber krém na ruky - minula som už aj posledný kúsok z úžasnej letnej kozmetickej sady od Alverde. Fakt, toto bola najúžasnejšia vôňa celého roka - svieža, citrusová a bylinková. Škoda, že to bola limitka. H 5/5


Ziaja Cupuacu telový peeling - kúzelný cukrový peeling s vôňou, vďaka ktorej by som ho zjedla a obsahom ošetrujúcich olejov. Bol taký super, že po sprche s ním som sa nemusela vôbec natierať. Bohužiaľ, v zložení sa na druhom mieste objavil minerálny olej, takže opäť nekúpim. H 3/5

Navia Čajovník tuhý šampón - z tohoto kúsku som mala veľkú radosť spočiatku, lebo pekne umyl a odmastil moje mastné vlasy. Bohužiaľ, bol asi až príliš presušujúci a tým pádom sa mi opäť začali vo veľkom tvoriť lupiny. Dopoužíval manžel, ktorý mal rovnaký problém. H 2/5


Astor Mattitude púder - tento púder hodnotím ako celkom fajn, taký bežný štandard, nič extra. H 3/5

Hakuro H50 flat top štetec - môj najmilovanejší štetec na tekutý makeup už doslúžil. Štetinky už začali pomaly vypadávať a tvrdnúť. Nedal sa už ani veľmi dobre naposledy vyčistiť. Nuž, všetko má svoju životnosť. Ale už mám nový :) H 5/5

L.A.Girl Matte Flat Finish Pigment Gloss tekutý matný rúž - prudko zlepujúca katastrofa s nádhernou farbičkou. Veľké sklamanie. H 1/5


Gabriella Salvete Stars lak na nechty - laky Stars boli pred nejakým časom veľkým hitom, potom ich vytlačili tuším dvojkrokové laky s gelovým efektom. Ja som mala (mám) doma skoro všetky odtiene a z času na čas ich použijem. A mám ich rada. Robia pekný efekt a celkom dlho mi vydržia. Mimochodom, tento Mistero Grey je môj najobľúbenejší. H 5/5

Editt Thermo Color Change laky na nechty (2x) - laky s termo funkciou, podľa teploty menili farbu. Fialový sa v teple menil na ružový a tyrkysový na modrý. Najlepšie fungovali v zime kvôli tým veľkým zmenám v teplotách. Už vyschli. H 4/5


Butterfly Single laky na nechty (3x) - tieto laky som dostala. Všetky tri mali pekné farbičky ale bohužiaľ príliš slabú pigmentáciu. Na dosiahnutie rovnomerného nánosu farby bolo treba väčšinou aspoň 3 vrstvy. Rovnako ich výdrž nebola najlepšia. H 2/5

Aká je Vaša spotreba za apríl? Poznáte/používate niečo z týchto produktov?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Mám osobní zkušenost jen s tím sprchovým gelem od Dermacolu. Jsou fajn mám je také ráda, hlavně ty vůně jsou úžasné a kosmetiku od značky Balea mám ráda kvůli jejich vůním, za pár korun jsou super :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017