Vôňa ako stvorená na jar

4/23/2017 06:30:00 PM


Keď sa končí zima a pomaly začína jar, jednou z prvých vecí, ktoré vymieňam sú vône. Väčšinou sa po zime teším na svoje milované svieže a citrusové kúsky, ktoré sa mi k zime veľmi nehodia a preto ich mám odložené v skrinke. Samozrejmosťou je aj to, že na jar do zbierky pribudne aj nový voňavý kúsok. Tentokrát to bol parfumovaný olej značky Frais Monde vo verzii Caver.



Keďže som už dávnejšie jeden parfumovaný olej od Frais Monde skúšala (krémový pomaranč a chilli lístky) a bola som z neho nadšená, tešila som sa na testovanie. Tentokrát mi parfumovaný olej dorazil v krásnej krabičke v zeleno-žltých tónoch s potlačou žltých kvietkov. Samotné balenie oleja je úzke a dlhé, vyrobené zo skla. Na pokožku sa aplikuje roll-on guličkou. 


Olej som štandardne aplikovala do lakťových jamiek a za uši, ako to robím s klasickými vôňami. Čo sa týka vône samotnej, to bolo pre mňa trochu prekvapením. Vyberala som si na základe tipov od ElNino zástupkyne Veroniky a musím povedať, že sme sa trafili. Vôňa Caver je ovocno-kvetinová s krásnymi citrusovými tónmi. Zopár chvíľ po nanesení je to veľmi svieža citrusová vôňa, ktorá sa postupne rozvíja do príjemnej kvetinovej kompozície. Základ vône tvorí pačuli a santalové drevo. V srdci sa miešajú kvetinové tóny ruže, pivonky a osmanthu. Hlavu tvoria ovocné a citrusové tóny. Vôňa je výrazná tak akurát, nebolieva ma z nej hlava a myslím, že okolie tiež nevyrušuje.


Čo sa týka výdrže, zdá sa mi trochu slabšia ako výdrž už spomínaného oleja vo verzii krémový pomaranč a chilli lístky. V prípade vône Caver je to tak cca 5 hodín, potom je potrebné nanesenie na pokožku zopakovať. To ja však považujem aj tak za lepší výkon, ako zvládnu bežné vône, ktoré mám doma. Vzhľadom na to, že balenie je maličké a dobre skladné, nevidím žiadny problém v nosení oleja so sebou v kabelke. Parfumovaný olej Caver v objeme 15 ml kúpite za cenu 9,25e.


Máte skúsenosti s parfumovanými olejmi? Ktorý je Váš obľúbený? Akú vôňu aktuálne používa najradšej? 

Za zaslanie produktu ďakujem eshopu ElNino

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Zkušenost s parfémovanými oleji mám nulovou. :D Já jsem raději na klasické parfémy. <3 Momentálně používám toaletní vodu od Katy Perry Mad Potion, kterou naprosto MI LU JU! Voní po cukrové vatě a moc sladce a takové vůně já mám moc ráda! <3
    Super článek a skvělý fotky! :) <3
    -------------------------------------------------------------------
    Také mám blog a udělala by jsi mi největší radost, kdyby ses podívala! <3 Budu nejšťastnější člověk na světě! <3 Tvůj blog je úžasný a určitě se sem budu vracet! Hned tě jdu sledovat na všech sociálních sítích, liknout facebook stránku a přidat se mezi tvé pravidelné čtenáře! :D Jsi moc milá a sympatická! <3 Jen tak dál! <3
    Přeju ti mnoho štěstí, lásky a úspěchů! <3 :)
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sladké vône veľmi nemusím, radšej tie ovocné a sviežejšie :)
      ďakujem za pozvanie, pozriem sa! :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017