4.02.2017

Voňavý a plný cukru


Dnešná recenzia možno pre Vás nebude až takou novinkou, pretože tento produkt ste už mohli vidieť vo viacerých recenziách na iných blogoch. Konečne sa aj mne podarilo vyskúšať niečo z toľko ospevovaného radu Cupuacu od Ziaja, konkrétne som si vybrala cukrový peeling. Ako u mňa obstál sa už dozviete v recenzii :).



Peeling som si kúpila počas svojho výletu do Poľska, takže info z obalu som musela prekladať z poľštiny (ešteže tomu jazyku ako tak rozumiem). Ide o peeling s exfoliačno-vyhladzujúcim účinkom. Obsahuje v sebe bambucké maslo, olej z para a makadamiových orechov. Podľa výrobcu každodenné používanie zlepšuje hydratáciu, pevnosť a pružnosť pokožky. Pokožka vyzerá mladšie a zdravšie už od prvého použitia. 


Peeling kúpite v plastovom tégliku v hnedých farbách a so šrubovacím vrškom. Obal nie je extra pekný, ale tak je funkčný a produkt sa z neho pohodlne naberá. Úplne prvou vecou, ktorú po otvorení balenia zaregistrujete je vôňa. Tá je priam geniálna, mega sladká. Cítim v nej orechy, karamel, trošku vanilky. Bohužiaľ, na pokožke sa po sprchovaní nedrží. Samotný peeling je bielej farby a obsahuje v sebe drobné tmavé čiastočky. Hlavnou zložkou je kryštálový cukor, ktorého je tam teda hojne. 



Nanáša sa na vlhkú pokožku tela, ideálne vraj krúživými pohybmi, aby sa pokožka premasírovala. Cukor sa celkom rýchlo roztápa, ale na premasírovanie to stačí. Z pokožky sa zmýva pohodlne, neostáva po ňom lepkavý film, ako by sme možno od výrobku s cukrom očakávali. Po použití a umytí je pokožka premasírovaná, vyhladená, prekrvená a zbavená odumretých buniek. Avšak nielen to. Keďže produkt obsahuje aj bambucké maslo a oleje, tak je pokožka zároveň aj hydratovaná. Už v sprche väčšinou na dotyk cítim, že pokožka je akoby naolejovaná. Je to podobný pocit, aký mám pri použití sprchového oleja. Po peelingovaní väčšinou ani nemám nejakú extra potrebu natierať sa telovým krémom či mliekom. 


Ziaja Cupuacu telový peeling považujem teda za veľmi príjemný a funkčný produkt s úplne perfektnou parfemáciou. Bohužiaľ, v zložení sa hneď na druhom mieste (po cukre) nachádza minerálny olej, čo nie je zrovna zložka, ktorú by som v telovej starostlivosti vyhľadávala. Takže nabudúce po ňom asi nesiahnem, hoci rada by som skúsila telový olej z tejto rady. Balenie 200 ml peelingu sa predáva za cca 5e. 

Vyskúšali ste niečo z radu Cupuacu? Máte radi v kozmetike sladké parfumácie? Aký peeling aktuálne používate? 

8 komentárov:

  1. Z téhle řady ne, ale Ziaju mám velmi ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja, mám od nich niekoľko obľúbených produktov :)

      Odstrániť
  2. Já od Ziajy nemám nic, ale tenhle peeling vypadá skvěle! Hlavně ta vůně, to je něco pro mě :)

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ešte som túto radu nemala, čítam o nej prvýkrát :) ale takéto cukrové peelingy veľmi môžem, tak by som určite skúsila :) Ziaja je skvelá na tieto produkty :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017