Výrazné pery s Revlonom

4/14/2017 06:30:00 PM


Vítam Vás pri recenzii v dnešný sviatočný deň. Mnou preferované a používané produkty na pery sa časom dosť menili. Kým v dávnej minulosti som ulietavala hlavne na priesvitných leskoch na pery (načo farbu, hlavne, že sa leskne), potom som presedlala na rúže a v poslednom čase najmä na matné a polomatné rúže. Nedávno som ako darček pri nákupe v parfumérke dostala Revlon Colorstay Moisture Stain. Veľmi som sa potešila, lebo som si myslela, že ide o tekutý rúž, hoci v skutočnosti ide o krémový lesk na pery, resp. stain. 




Na obale sa o produkte veľa informácií nedozvieme.  Len toľko, že ide o krémový hydratačný lesk na pery s vitamínom E a aloe vera. Obal produktu sa mi zdá trošku retro. Je hranaté, vyrobené z kombinácie priehľadného a čierneho plastu. Otvára sa klasicky.  Vnútri sa nachádza pomerne veľký sploštený penový aplikátor so špicatým zakončením. Napočudovanie sa ním stain nanáša dosť pohodlne a umožňuje pekne vykresliť tvar pier. Samotný produkt má veľmi jemnú parfumáciu. 



Konzistencia lesku je krémová a taká akoby mazľavá. To je prvý taký pocit, ktorý mám na perách počas nanášania. Našťastie, nie je to nepríjemná a lepkavá mazľavosť. Vďaka svojej krémovej konzistencii sa pekne a rovnomerne rozotiera na pery a vytvára jednoliatu vrstvu. Nezalieza do vrások a nezvýrazňuje suchšie časti pier. Pigmentácia je veľmi slušná už v prvej vrstve. Produkt ani nezvyknem vrstviť.


Pani predavačka mi dala vybrať z viacerých odtieňov a mne najviac do oka padol odtieň 001 India Intrigue, čo je pekná tmavšia ružová, až  cyklaménová. Spočiatku som mala strach z toho lesku, či to nebude až moc. Našťastie, pery sa nelesknú ako ako diskoguľa, ale je to skôr taký decentný lesk. Nepovedala by som, že ide o dlhotrvajúci produkt na pery, pretože práve lesky to majú s výdržou na perách najhoršie. V podstate po takých 4 hodinách už na perách po lesku veľmi nie sú stopy, ale keďže ide o stain, tak farba tam ostáva. Nie je taká výrazne pigmentovaná ako spočiatku, ale je tam a nevyzerá vôbec zle. S tým súvisí aj hydratácia pier. Kým je na perách lesk, nepociťujem žiadne pnutie ani vysúšanie pier, potom keď už ostáva len ten zvyšok farby je potrebné pery pretrieť balzamom. 

po nanesení

po cca 5 hodinách

Pri odličovaní je stain už trochu oriešok pre micelárku, lebo fakt drží a drží. Na tie dlhotrvajúce rúže ste mi už minule odporúčali olejové odličovače, ktoré fungujú super aj na tento typ produktu. Balenie obsahuje 8 ml produktu a jeho predajná cena sa pohybuje okolo 10e.

Máte skúsenosti s týmto produktom? Používate lesky na pery? Aký produkt máte na perách dnes? 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Já lesky na rty osobně nevyhledávám. Nemám ráda když mám hodně vlhké rty a další blbá věc je výdrž u lesků. S dekorativkou od Revlonu nemám zkušenost ale něco málo jsem měla z pečující, kterou si kupuji v zahraničí a ta mi vždy vyhovovala. Tělové mléko a šampon byli fajn.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám od nich svoj obľúbený makeup Colorstay a skúšala som ešte HD rúž. Ten bol tiež fajn. Zatiaľ objavujem a zatiaľ ma produkty bavia :) starostlivosť som ešte neskúšala :)

      Odstrániť
  2. Taky si lesky nekupuji, ale vybrala sis moc pěkný odstín!
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeeej,ja mám dnes tiež na sebe Revlon :) ale matný Ultra HD :) mám radšej také matnejšie :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. A aký je ten Ultra HD v matnej verzii? Ja mám doma klasiku :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017