Cestovná záchrana

5/17/2017 06:30:00 PM


Vitajte pri dnešnej recenzii. Možno si spomínate, ako som pred časom trošku nakydala na kontúrovaciu paletku od Rimmel. Myslela som si, že sa v konečnom dôsledku vykašlem na kupovanie akejkoľvek paletky na kontúrovanie a budem so sebou vláčiť veľké balenia všetkých produktov, no cestovná potreba malých balení opäť raz zvíťazila a nakoniec som si predsalen kúpila ďalšiu. Tentokrát kontúrovaciu paletku od Gabrielly Salvete.



Na obale paletky nejaké rozsiahlejšie info okrem zloženia nenájdeme. Na oficiálnej stránke som našla len toľko: kontúrovacia paletka pre vymodelovanie rysov tváre sa stane integrálnou súčasťou Vášej beauty zbierky. Obsahuje bronzer, rozjasňovač a lícenku na kontúrovanie a rozjasnenie tváre. Správnym nanesením odtieňov na určité časti získa Vaša tvár opticky atraktívny výzor. 



Balenie kontúrovacej paletky je pomerne jednoduché. Je vyrobené z plastu, pričom vrchná časť je priehľadná. Vnútri sa nachádzajú jednotlivé odtiene v oddelených chlievikoch. Pre mňa osobne je to praktickejšie (ak si to porovnám s paletkou Rimmel), lebo sa mi takto lepšie naberajú na štetec. A teraz poďme k jednotlivým produktom.



Ako prvý sa v balení ukrýva bronzer. Odtieň je pre mňa dosť príjemný, povedala by som, že ide o takú dosť univerzálnu karamelovú farbičku. Čo oceňujem (opäť v  porovnaní s Rimmelom) je, že bronzer je matný. Neobsahuje žiadne trblietky a tak je to dobre. Je veľmi jemne namletý a minimálne práši. Pigmentácia je veľmi dobrá. Odkedy som si túto paletku kúpila, tak ho používam v podstate nonstop a úplne vyhovuje mojim potrebám. Z celej trojky má najlepšiu výdrž na pleti.



Druhy v paletke je rozjasňovač. Ide o decentnú béžovú s jemným ružovým podtónom. Rozjasňovač je krásne lesklý, veľmi dobre použiteľný napríklad na bežný deň, ak chcete rozjasniť decentne. Žiadny mega strobing efekt od neho ale nechcite. Obsahuje jemný shimmer a úplne pidi množstvo trblietok. Pigmentácia trochu slabšia ako u bronzeru, ale stále fajn. Ako hovorím, na bežný deň úplne super. Čo sa týka prášivosti, je to vyššia ako u bronzeru. Výdrž na pleti z celej paletky najslabšia, postupne sa vytráca.



A tretím odtieňom je lícenka v krásne žiarivej ružovo-zlatej farbičke, opäť s jemným shimmerom a troškou trblietok. Na pleti pôsobí veľmi prirodzene a príjemne a dosť som si ju za ten čas obľúbila. Pigmentácia je asi na úrovni bronzera, teda veľmi dobrá. Jej jediným problémom je mega prášivosť, väčšinou sa mi ňou podarí zasviniť skoro celý obal paletky. Jej odtieň je však taký nádherný, že jej to dokážem bez mihnutia oka prepáčiť.

Z paletky som teda úprimne prakvapená. Baví ma najmä bronzer a lícenka, ale aj rozjasňovač bude na rýchle líčenie na cestách postačovať. Paletka má obsah 15 g a jej cena sa pohybuje okolo 7e. 

Skúšali ste túto paletku? Aké skúsenosti máte s kontúrovacími paletkami? Máte nejakú doma?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Tuto paletku mám doma a moc ráda ji používám, za tu cenu je fajn :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kupovala jsem jí zhruba ve 40% slevě v Tetě, ale i kdyby za plnou cenu tak je fakt super. Taky nejvíc používám bronzer, ale všechny tři stíny jsou skvěle použitelné, což se u těhle paletek často neděje.

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne súhlasím, pokojne by som si ju kúpila opäť! A za plnú cenu :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017