Krémovanie s hroznom

5/20/2017 06:30:00 PM


Ahojte! Dnes mám pre Vás nachystaný taký rest ešte zo začiatku zimy - recenziu na skvelo voňajúci zvláčňujúci krém, ktorý sa dá použiť na telo aj na tvár. Vtedy som ho nafotila a chystala sa na recenziu, ale nakoniec som namiesto neho používala niečo iné, pravdepodobne zo spolupráce. Takže by som to rada teraz napravila. Predstavujem Vám Bodytip zvláčňujúci krém na tvár a telo Fresh Grapes.



Krémik som kúpila u nás v jednej miestnej sieti drogérií. Priznám sa, že ma celkom zaujal obalom. Páčil sa mi dizajn nálepky na vrchu a zaujal má nápis "pur vegetal 72%. Hoci neviem, neviem, keďže v zložení sa hneď na krásnom druhom mieste nachádza vazelína. Asi až taký prírodný produkt to teda nebude... Na obale sa dočítame, že ide o zvláčňujúci krém s panthenolom, ovocným extraktom a vitamínom E pre každodenné použitie. Posilňuje prirodzenú ochrannú bariéru pokožky a je vhodný pre všetky typy pleti. 


Krém po otvorení ak dobre pamätám nebol chránený žiadnym viečkom, čo ja osobne nemám rada, lebo neviem koľko ľudí ho predomnou otvorilo a či náhodou už nie je tesne pred pokazením. Samotný krém je takej jogurtovej konzistencie a bielej farby. Čo na ňom zbožňujem je jeho vôňa. Vonia ako muškátové hrozno zmiešané s niečím sladkým. Ak blog čítate už nejaký čas určite viete, že vôňu hrozna milujem a opakovane si kupujem napríklad kúsky z antistresového radu Aroma Rituals od Dermacolu. Bohužiaľ, vôňa sa na pokožke po nanesení veľmi dlho neudrží. 



Krém sa vďaka jogurtovej konzistencii dobre aplikuje a rozotiera. Nezanecháva biele šmuhy a nie je potrebné nejaké extra namáhavé rozotieranie. Vpíjanie do pokožky je pomalšie a na pokožke zanecháva trochu lepkavý pocit. Hydratačná schopnosť je skôr priemerná, nič ohurujúce. 


Krém ma okrem vône veľmi nezaujal. Hydratačná schopnosť je priemerná, zanecháva mierne lepkavý pocit a zloženie nie je práve najprírodnejšie, napriek nápisu na nálepke. 200 ml produktu som kúpila v miestnej drogérií za 2,75e. 

Skúšali ste tento krém? Poznáte túto značku? Aký krém/telové mlieko aktuálne používate? 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Body tip vídám v obchůdku se zdravou výživou, takže asi to bude něco s lehčím složením předpokládám.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neskúšala a ani som o takom ešte nepočula ale tiež sa mi páči jeho obal určite by ma tak isto zaujal, ale krémy ktoré mi nevyhovejú tak si s nimi natieram ruky alebo nohy:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám taký pocit, že tých krémov na ruky a nohy mám toľko, že proste toto musí ísť na telo... Rýchlejšie sa tak minie :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017