5.14.2017

Ovocníčková micelárka od Alverde


Ahojte! Micelárna voda patrí medzi takú moju povinnú výbavu. Makeup najčastejšie odličujem práve pomocou micelárky, hoci som už vyskúšala rôzne produkty, napríklad odličovacie mlieka či hydrofilné oleje. Väčšinou mám s nimi problém v tom, že po odličení je moja pleť mastná a mám "špinavý" pocit. Mlieka a oleje sú isto super pre majiteľky suchej či normálnej pleti, ale ja s mastnou pleťou proste nedám dopustiť práve na micelárne vody. Tentokrát som opäť zabrúsila medzi neprebádané vody a kúpila som si novinku značky Alverde - micelárnu vodu Beauty & Fruity



Z obalu: Micelárna voda obsahuje v zložení limetkový a jablkový extrakt z kontrolovaného biologického poľnohospodárstva. Zloženie s ovocno-sviežou vôňou čistí vašu pleť obzvlášť jemne, ale dôkladne. Vďaka špeciálnej micelárnej technológií odstráni make-up a nečistoty, bez dodatočného zmývania. Micelárna voda osviežuje, rozjasňuje, ošetruje bez vysúšania pleti - optimálne ako základ pre nasledujúce použitie výrobkov pre starostlivosť o pleť. 



Micelárku kúpite v plastovom obale, ktorá dizajnovo dopĺňa rad Beauty&Fruity od Alverde. Tuba je v bielo-modrej kombinácií a na nálepke je vyobrazené ovocie. Otváranie je "klikacie", alebo ako to nazvať. Na jednej strane stlačíte vrchnák dolu a na druhej strane vykukne samotný otvor. Produkt potom priamo vylievate na vatový tampón. Osobne tento typ aplikácie preferujem pred pumpičkami, takže tu má micelárka jedno plus pre mňa. 



Samotný produkt je tekutý a priehľadný. Vonia výrazne citrusovo a trochu alkoholovo. Miška píše, že je pripomína citrónovú vodku a ja sa s tým celkom stotožňujem. Čo sa týka účinnosti, tak schopnosť odlíčiť makeup a odstrániť nečistoty je taká štandardná. Dobre odmastňuje pleť, čo si ja celkom cením a nezanecháva lepkavý film. Bohužiaľ, keďže v zložení obsahuje alkohol, nie je možné ju používať na odlíčenie očného makeupu. Keďže sa to na obale nepíše a zloženie som si v prvom momente nepozerala, tak som tú chybu bohužiaľ urobila. Neodporúčam, fakt štípe. 


Túto micelárku môžem odporúčať tým z vás, ktoré používate na odlíčenie očí a pleti iné produkty a máte skôr zmiešanú až mastnú pleť. Na suchú určite nie a aj pri normálnej by som asi váhala. Ja osobne po nej asi už nesiahnem, pretože mi celkom vadí, že ju nemôžem použiť aj na oči... Vodu kúpite v 200 ml balení za necelé 3e. 

Máte skúsenosť s touto micelárnou vodou? Alebo s inou prírodnou micelárnou vodou? Čo najčastejiš používate na odličovanie? 

2 komentáre:

  1. Ďakujem veľmi pekne za spomenutie v článku :-) Som veľmi rada, že nielen ja tak vnímam tú vôňu, už som sa začínala totižto báť, či nemám pokazené čuchové bunky :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017