6.16.2017

Čerešne na perách



Krásny piatok prajem! Neviem ako je to u Vás, ale ja sa tentokrát na víkend nesmierne teším. Snáď omnoho viac ako kedykoľvek doteraz. Pomaly ale isto sa už rozbieha čerešňová sezóna a keďže čerešne patria medzi moje obľúbené ovocie už sa ich neviem dočkať. Kým však úplne dozrejú (tento rok sa im akosi nechce), pripomínam si aspoň ich nádhernú červenú farbu. A tú osobne veľmi rada nosím aj na perách, momentálne vo forme tekutého rúžu Bourjois Rouge Edition Souffle de Velvet v odtieni 06 Cherry leaders.



S tekutými rúžmi od Bourjois som mala doteraz dobrú skúsenosť, TU si môžete prečítať recenziu na peknú jemnú ružovú verziu z matného radu Velvet. Rad Souffle de Velvet je výrobcom charakterizovaný ako transparentný matný. Osobne som si nevedela predstaviť ako to asi bude vyzerať. A o to viac sa mi tento efekt pozdáva! Rúž nemá úplne vysokú pigmentáciu a nezasychá do úplne matného efektu, vďaka čomu pôsobí na perách veľmi prirodzene. Na rozdiel od jeho matného brata, je tento kúsok možné v pohode aj vrstviť a zosilniť jeho pigmentáciu. Odtieňovo ide o veľmi príjemnú červenú farbu so slabým oranžovým podtónom.



Balenie rúžu je skladné a elegantné, vo farbe odtieňa. Na rozdiel od radu velvet, ktorý má spodnú časť vyrobenú z priehľadného plastu, táto verzia ju má v matnom plaste. Na pery sa aplikuje pomocou skoseného penového aplikátora, ktorý pekne vykreslí kontúry pier. Konzistencia je skôr gélová a rúž je jemne parfumovaný.


Nosenie tohoto rúžu je spojené s celkom dobrým komfortom. Pery hydratuje a za celý čas testovania sa mi ani raz nestalo, žeby som mala pocit vysušených pier. Samozrejme, dobrá hydratácia znamená slabšiu výdrž. Rúž sa na perách udrží zopár hodín, tak 4-5 maximálne. Kávu zvládne, aj keď sa solídne otláča na šálku. Jedlo však už nezvláda a určite budete potrebovať naniesť ďalšiu vrstvu. Rúž sa z pier inak vytráca celkom prirodzene a nenápadne. Postupne mizne zo stredu pier a potom až z obrysov, ale vďaka jeho slabšej pigmentácií to vyzerá v pohode. Odličuje sa v pohode micelárkou.


Rúže z Rouge Edition od Bourjois určite vyskúšajte! Či už si vyberiete niektorý z rad velvet či souffle de velvet, určite nešliapnete vedľa. Rad SdV špeciálne odporúčam tým z Vás, ktoré nemáte veľmi odvahu na výrazné pery, prípadne s tekutými rúžmi ešte len začínate. Ja som si tento kúsok obľúbila aj na bežné dni, napríklad do práce, kde si nemôžem dovoliť extra výraznú farbičku. Balenie má objem 7,7 ml a kúpite ho aktuálne v akcii za parádnych 3,68e!!!!

Skúšali ste niektorý u Rouge Edition od Bourjois? Aký rúž je aktuálne Váš obľúbený? 

Ďakujem eshopu ElNino za zaslanie produktu!

6 komentárov:

  1. Nemám zkušenost ale líbí se mi ne tolik výrazné odstíny, přeci jenom nemám náladu si rty kontrolovat každých deset minut. Od Bourjois bych ráda vyzkoušela dekorativku, láká mě nový bronzer a produkty na rty také.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak nemáš veľmi rada výrazné farby, tak tieto rúže by mohli byť pre Teba super :) čo sa týka nového bronzeru, už som naň pozerala, ale včera ho recenzovala Rendy a nebola z neho veľmi nadšená... :/

      Odstrániť
  2. Také miluji třešně a konečně nám vyrostly na zahradě, tak si jich opravdu užívám. Jinak musím říci, že odstín vypadá opravdu skvěle a jsem si naprosto jistá, že ti moc sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) je to odtieň, ktorý podľa mňa pristane každému :)

      Odstrániť
  3. Týjo, to je opravdu za hubičku teď! Achjo, já na ně chodím koukat už hrozně dlouho a furt se ne a ne rozhoupat, jestli vyzkoušet nebo ne. V DMku je mají drahé, tak jsem si říkala, že to bez nich vydržím, recenze se taky různí. Ale když je na Elnino vidím takhle levné... Zuzanko, Zuzanko, to zas zapláče má peněženka :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že je ideálny čas urobiť si radosť ;)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017