6.19.2017

Hypnotické mihalnice alá bábika


Vitajte pri dnešnom článku! Ak ste náhodou nezaregistrovali vyhodnotenie giveaway na facebooku, výhercom balíčku kozmetiky sa stala Zejzen a balíček už je na ceste k nej. Gratulujem ešte raz! A teraz poďme k dnešnej recenzii. Pripravila som si pre Vás recenziu na riasenku Hypnose Doll Eyes od Lancome.



Ide o moju prvú riasenku od Lancome, ale medzi beauty blogerkami sú ich riasenky pomerne obľúbené a populárne. Najskôr som si nevedela vybrať, ale všeobecne preferujem riasenky, ktoré mihalnice veľmi zvýraznia, ideálne zhusťujúce a Doll Eys znelo ako niečo, čo by sa mi mohlo pozdávať. Oficiálny popis hovorí, že ide o exkluzívnu riasenku, ktorá obalí každú riasu zvlášť bez toho, aby ju zaťažila. Vďaka unikátnej kefke nedochádza ku zlepeniu rias. Riasy sú po aplikácií predĺžené a viditeľne hustejšie. Získajte nekonečne dlhé a výrazné riasy.



Prvá vec, ktorá ma na riasenke samozrejme zaujala je jej obal. Je vyrobená z lesklého čierneho plastu a má tvar presýpacích hodín. Čo sa mi ale na obale najviac páčilo je nenápadné zdobenie ružičkami. Príde mi to také príjemné, elegantné. Kefka je klasická, štetinková, štetinky sa smerom ku koncu skracujú. Samotná riasenka vonia! Pripomína mi ruže.



Riasenka bola po otvorení dosť mokrá, takže zo začiatku bolo potrebné kefku poriadne poobtierať, lebo inak sa otláčala všade okolo očí a zlepovala riasy. Keď trochu preschla, tak prestala zlepovať a tiež sa už neodtláčala. Na očiach robí fakt pekný efekt, riasy oddelí, pekne obalí, decentne predĺži a vytvorí objemový efekt. Dokonca sa mi zdá, že aj jemne vytáča. Je fajn, že sa dá aj vrstviť a pokiaľ si dávam pozor, tak to ide aj bez zlepenia. A ono, je potrebné ju vrstviť. Totiž, po nanesení len jednej vrstvy je efekt pomerne prirodzený, nič čo by Vás posadilo na zadok. Ten správny efekt dosiahnete pri nanesení druhej vrstvy. Vtedy sa už môžeme baviť o výraznejších riasach, hoci ja si doll eyes predstavujem ešte o chlp výraznejšie. Tretiu vrstvu už nanášať veľmi neodporúčam, kvôli zlepovaniu.



Dosť ma ale sklamala výdrž riasenky. Totiž, opakovane som našla opadané kúsky pod očami už po zopár hodinách od nanesenia. To by som fakt od takejto riasenky nečakala, veď to nerobia omnoho lacnejšie riasenky, drogériové kúsky. A tuto high-end kúsok a opadáva, čo ma fakt sklamalo. 


Osobne teda riasenku neodporúčam. Jej efekt ma na zadok neposadil a to opadávanie pod oči jej prepáčiť neviem. Na druhú stranu krásne vonia a má veľmi pekný obal. Ale to bohužiaľ riasenku nezachráni. Zrejme ale skúsim ešte aj iný kúsok od Lancome, zaujímajú ma. Riasenka v objeme 6,5 ml sa predáva v čiernej a hnedej farbe za cca 28e.

Poznáte túto riasenku? Skúšali ste inú od Lancome, ktorú mi môžete odporučiť? Aká je Vaša obľúbená riasenka? 

6 komentárov:

  1. Já měla od lancome jednu řasenku která byla boží. Měla jsem ji ve svůj svatební den. Pak jsem si jí chtěla opět po letech koupit a zjistila jsem že se už nevyrábí. Škoda. Na Tobě je vidět že máš krásné řasy i tak.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och, to nemám rada, keď robia :/ niečo si obľúbiš a oni to proste prestanú vyrábať!

      Odstrániť
  2. veľmi dobrá recenzia ;)
    tiež by som nečakala, že bude opadávať, škoda jej lebo riasy ti spravila naozaj pekné :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ked tak na nu kukam tak čistá catrice like a doll.tú skús,je naozaj dobrá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, mala som ju a nenapadlo ma to. Ale fakt, máš pravdu!

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017