6.04.2017

Milované citróny



Milujem citrusové ovocie. Patrí medzi moje obľúbené nielen kvôli svojej chuti, ale aj vďaka svojej sviežej vôni. Vraví sa, že citrusové ovocie pôsobí na náš organizmus ochladzujúco a preto prirodzenie rastie v teplejších oblastiach našej zemegule. Takže mi príde celkom logické, že toto ovocie vyhľadávam najmä v teplých mesiacoch, lebo na mňa pôsobí osviežujúco. A rovnako je to aj s kozmetickými produktmi, ktoré majú citrusovú vôňu. Tie si stále schovávam na leto. A presne také dva Vám dnes predstavím.





Prvým produktom je povzbudzujúci sprchový gél Rozpustilý citrón z radu Aroma Ritual od Dermacol. Je pravda, že táto parfumácia je na trhu snáď už aj dva roky, ale k jeho vyskúšaniu som sa dokopala až teraz. Výrobca na obale uvádza, že ide o sprchovací gél s citrónovým extraktom a príjemne povzbudzujúcim účinkom, ktorý osvieži pokožku a dodá pocit prílivu novej energie celému telu. Dizajn obalu je taký štandardný ako pri všetkých sprcháčoch AR. Mäkká tuba, ktorá stojí na vrchnáku v zeleno-žltých farbách. 



Poďme k samotnému obsahu. Sprcháč má mierne hustejšiu konzistenciu, ktorá dosť dobre pení. Je priehľadný, zafarbený mierne do zelena. Čo ma sklamalo je parfemácia. Myslím si, že vytvoriť vernú citrónovú vôňu nie je až taký veľký problém a predsa - tu sa to nepodarilo. Z vône ja cítim tú úplne najklasickejšiu jar na riady. Škoda... Sprcháč inak plní svoju funkciu štandardne, pokožku umyje a nejak extra ju nevysušuje. Bohužiaľ, kvôli vôni už nabudúce nie. Balenie s objemom 250 ml kúpite snáď v každej drogérií za cenu zhruba 2,5e. 




Druhým produktom je šampón proti lupinám Lemon & Tea Tree od pre mňa nie veľmi známej značky Faith in Nature. Šampón som si kúpila úplnou náhodou, keď som sa naposledy snažila zabiť čas po školení v Bratislave. Značka pôsobí celkom prírodne, má aj niekoľko certifikátov, čo môj záujem ešte trochu povzbudilo. Podľa výrobcu ide o šampón proti lupinám s Tea Tree, ktorý je vhodný pre všetky typy vlasov, má 100% prírodnú vôňu, obsahuje esenciálne oleje a neobsahuje parabény ani SLS. Obal tvorí veľmi príjemná fľaštička zo zafarbeného plastu s mojim obľúbeným typom vrchnáku a celkom peknou nálepkou. 



Šampón má tuhšiu gélovú konzistenciu a veľmi príjemnú citrónovú vôňu s úplne jemným závanom čajovníka. Tu sa tá vôňa ozaj podarila. Penivá schopnosť je na vlasoch veľmi dobrá. Na vlasy sa aplikuje pohodlne, rovnako aj zmývanie je bezproblémové. Vlasy dobre umyje a zbaví mastnoty. Až tak, že pod rukami "vŕzgajú". Keďže je určený na všetky typy vlasov a nie špeciálne na mastné, neudržiava moje vlasy v ideálnom stave celé dva dni (umývam obdeň). Preto je pre mňa potrebné ráno v deň plánovaného umývania už použiť aj suchý šampón, keďže vlasy už vyzerajú mastnejšie. Rovnako je to aj s efektom proti lupinám. Prvý deň po umytí je vlasová pokožka kľudná a bez lupín, večer už pociťujem trochu svrbenie a začínajú sa tvoriť lupiny. Druhý deň sa proste snažím prežiť bez škrabania, čo sa nie vždy úplne darí. Bohužiaľ, je to na moju vlasovú pokožku a lupiny stále slabá káva. Šampón má objem 250 ml a kupovala som ho za tuším nejakých 5e. 

Máte skúsenosti s týmito produktmi? Aká vôňa sa Vám spája s letom a teplým počasím? Máte radi citrusové vône? 

6 komentárov:

  1. z citrusových vedie u mňa grep a áno osvieženie prináša.dermacol ma neuchvátil s týmito "jedlými" vôňami,dosť rýchlo sa ich človek "preje"
    na teplé leto mi naviac pasuje vôňa levandule.nie je ťažká,nezunuje sa,nedá sa to s ňou prehnať,aj v najvačšom teple z nej nerozbolí hlava..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne z týchto AR najviac vonia kombinácia hrozno+limeta, ale tú môžem kedykoľvek, nielen v lete. Levanduľa je zaujímavý výber. Ja by som zrejme nad kvetinami v lete ani neuvažovala :)

      Odstrániť
  2. Mám moc ráda sprcháče od Dermacolu z této kolekce a nejvíc miluji rebarborový s jahodou :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017