6.10.2017

Moja ranná pleťová rutina


Nádhernú sobotu prajem! V aktuálne prebiehajúcej giveaway som Vám dala aj možnosť získať bonusový komentár, ak mi napíšete, aký článok by ste na blogu chceli vidieť. Peťa napísala, že by ju zaujímala moja denná/večerná rutina. Tento typ článku mám osobne veľmi rada u iných blogeriek, takže dnes Vám predstavím svoju rannú rutinu a v utorok sa môžete tešiť na tú večernú.




Popravde, moja ranná starostlivosť o pleť nie je veľmi obsiahla. Ja som totiž ten typ, ktorý si radšej viac pospí a potom pravidelne ráno zažíva stresujúce momenty nestíhania. Odkedy som začala chodiť do práce ráno pešo, tak mám napočudovanie o kúsok viac času, takže čo robím? Spím dlhšie! Moja ranná pleťová rutina teda pozostáva len zo 4 produktov - čistiaceho gélu, tonizačnej vody, očného a pleťového krému.


Poďme pekne poporiadku a začnime čistiacim gélom. Dlhodobo som si zvykla kupovať Sébium gél od Bioderma, väčšinou v tom veľkom 400 ml balení, ktorý mi podľa mňa vždy vydržal nenormálne dlho. Nedávno som si povedala, že sa zíde trochu zmeny a objednala si normalizujúci čistiaci gél na tvár od poľskej značky Vianek. Gél je určený pre majiteľky mastnej a problematickej pleti. Obsahuje extrakt z kôry bielej vŕby, kyselinu salycilovú a eukalyptový olej. Sľubuje vyčistenie pleti, stiahnutie pórov a regeneráciu. Predáva sa v praktickej tube s pumpičkou, ktorou sa dobre dávkuje. Gél patrí medzi tie trochu tekutejšie a je jemne nažltlej farby. Vonia tak sviežo, bylinkovo, najviac z neho ale cítim už spomínaný eukalyptus. Nanáša sa na vlhkú pleť, napení sa a následne zmyje. Zmýva sa dobre a nezanecháva na pleti film, ani lepkavý pocit. Pleť gél vyčistí od mastnoty, ktorá sa na nej vytvorila v noci a pripraví na ďalšiu starostlivosť. Ide o výrobok s celkom príjemným, povedala by som, že skoro prírodným zložením a mne dosť vyhovuje. 150 ml balenie stojí cca 5e.


Po vyčistení pleti gélom pokračuje starostlivosť použitím tonizačnej vody. Už nejaký čas používam vodu z radu Manuka Tree od Ziaja, ktorú som už dávnejšie recenzovala TU.  Akosi sa mi pomaly míňa a za cca 10 mesiacov používania som zatiaľ dala len polovicu balenia, nechápem. Voda je opäť určená na mastnú a problematickú pleť a má pomáhať bojovať s nedokonalosťami a mastením pleti. Je na môj vkus pomerne výrazne kvetinovo parfumovaná, čo mi zo začiatku vadilo, teraz som si už zvykla. Tiež som spočiatku používania pociťovala výraznejší pocit sťahovania pleti. Po použití ostáva na pleti trochu lepkavý pocit. Dobre funguje proti existujúcim nedokonalostiam, ktoré pomáha liečiť. Balenie 200 ml stojí okolo 5,50e.


No a na záver starostlivosti prichádzajú krémiky. Ako prvý používam upokojujúci očný gél Eyebright tiež od značky Ziaja. Keďže ja nemám nejakú špeciálnu požiadavku na očnú starostlivosť, väčšinou si vyberám gélové produkty, pretože niekedy keď sa nevyspím potrebujem na očné okolie čosi, čo chladí a sťahuje opuchy. V tomto mi tento gélik dosť dobre vyhovuje. Má takú hustejšiu gélovú konzistencie a je bez parfumácie. Rýchlo sa rozotiera a vpíja, nenecháva mastný pocit na viečkach, ani nepodporuje ich mastenie počas dňa. V prípade potreby pomôže upokojiť podráždenie a zmierniť opuch očného okolia. Balenie 15 ml kúpite za 2,50e.

zľava: čistiaci gél Vianek, očný gél Ziaja, pleťový krém Nuxe

No a na záver používam samozrejme pleťový krém. Tento mám ešte zo spolupráce a ide o tester pleťového krému Aroma-pefection od značky Nuxe. Recenzia je TU. Ide o opäť o produkt na mastnú a zmiešanú pleť, ktorý by mal hydratovať, regulovať tvorbu mazu a pomáhať proti nedokonalostiam. Krémik je ľahkej konzistencie a vonia typicky krémovo. Rozotiera sa výborne, pekne do pleti vpíja. Vytvára ideálny základ pre nanášanie tekutého makeupu, pretože nepodporuje tvorbu mazu, ale skôr zmatňuje. Balenie má objem 40 ml a v netesterovej forme stojí 10,50e.

Ako vyzerá Vaša ranná starostlivosť o pleť? Poznáte tieto produkty? Aké používate Vy? Na čo nedáte dopustiť? 

2 komentáre:

  1. som presne rovnaký typ človeka ako ty - radšej si viac pospím, ako by som trávila čas s kozmetikou a hĺbkovým čistením každé ráno. využívam ešte menej produktov ako ty, len čistiaci gél a toner v jednom laidbare a pleťový krém z oriflamu. aj to občas zanedbám, ak sa mám priznať. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čistiaci gél a toner v jednom? To také existuje! To by mi ešte uľahčilo a skrátilo to ráno :D vďaka za tip :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017