6.07.2017

Pastelová Betty


Vitajte! V poslednom čase som sa nejak rozšupla s novými voňavými kúskami, pretože do zbierky pribudli za posledné obdobie 4 nové. Upokojujem sa len tým, že dve mám zo spoluprác, jednu som dostala ako darček na narodky od maminy a sama som si kúpila len jednu. A práve tu jednu, ktorou som si urobila (sama sebe a ešte na deň matiek) radosť by som Vám dnes chcela ukázať. Ide o novinku z dielne značky Betty Barclay Pure Pastel Mint


Betty Barclay (ďalej už len ako BB) predstavila túto jar 2 nové vône: Pure Pastel Mint a Pure Pastel Lemon, ktorými doplnila už staršiu BB Pure. Ja som sa k tejto vôni dostala trochu ako slepé kura k zrnu. V nejakom časopise sa nachádzala jej vzorka a ja sa vzoriek snažím v poslednom čase čo najrýchlejšie zbaviť, lebo ich akosi už nemám kde skladovať. Navyše, bola ešte balená v tom "sáčku", ako sú vzorky krémov či makeupu, čo je na vôňu výsostne nepraktické. Tak som si povedala, že jeden deň takúto vôňu vydržím a vylilala som ju na seba. A tak sa mi zapáčila, že hneď na druhý deň som nabehla do drogérie a kúpila si ju. Totiž, toto je pre mňa doslova esencia jari. 


Ak mám začať štandardne obalom, ide o maličký okrúhly flakónik v mentolovej farbe. Dobre padne do ruky a celý je taký rozkošný. Rozprašovač je chránený priehľadným plastovým vŕškom. Celú vôňu inak kúpite zabalenú ešte v takej milej bielo-mentolovej krabičke. 

Zloženie:
Hlava - yuzu, čierna ríbezľa, ružové korenie
Srdce - ylang-ylang, cyklamén, čajová ruža
Základ - santalové drevo a mošus 

Prvý krátky závan je výrazne citrusový, doslova ako kyslý citrón. Ten však pomerne rýchlo ustúpi do pozadia a v popredí cítim najmä sladučkú čiernu ríbezľu spolu s jemne korenistým podtónom. Počas dňa sa postupne vôňa trošku mení a prechádza do viac kvetinovej kompozície, stále však pôsobí pomerne sviežo.


Ide o toaletnú vodu, napriek tomu je pomerne silná a úplne postačujú 2 streky. Ako, ja by som pokojne dala aj 4 aj 5, ale musíme brať aj ohľad na ostatných okolo nás :). Výdrž vône by som hodnotila ako priemernú. Počas dňa postupne slabne a a po takých 6 hodinách ju cítim už len pri po privoňaní priamo k lakťovej jamke. Zvyknem si ju teda počas dňa obnoviť. Vzhľadom na to, že ide o toaletku to nie je až taký zlý výsledok a odpustím jej to. Čo sa týka odozvy okolia, zatiaľ som sa nestretla s negatívnym názorom. 

Ja som s Pure Pastel Mint teda spokojná a určite odporúčam aj Vám, aby ste ju vyskúšali. Kúpite v drogérií v objeme 20 ml za cca 18e. A určite nezabudnite vyskúšať ani jej žltú sestru Pure Pastel Lemon, ktorá je omnoho výraznejšie citrusová a tiež si na ňu robím zálusk. 

Poznáte túto vôňu? Aké sú Vaše skúsenosti s vôňami značky Betty Barclay? Akú vôňu aktuálne používate najradšej? 

4 komentáre:

  1. Značku vůbec neznám a ani flakonek mi není povědomí. Byla bych zvědavá jak voní. Citrusy v kosmetice nevyhledávám ale v parfému nemusí být špatné.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Joj ja mam toľko voňaviek doma a neviem ich míňať sem tam keď ma napadne streknem na seba trochu:D a tato ma uplne nadhernu fľaštičku ♥♥ mne sa stalo že kamarátka mala na sebe jednu voňavku z Avonu Little Red Dress a hrozne sa mi zapáčila tak som si ju kúpila:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och, to poznám! Mám pocit, že som to s tými 4 už dosť prehnala :D Inak, aj ja som si tak raz kúpila vôňu, ktorá sa mi zapáčila na predavačke. Tuším to bola Gucci Flora eau Fraiche :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017