6.01.2017

Spotrebované 5/2017



Nechce sa mi veriť, že dnes máme prvý júnový deň! Mám pocit, že ten rok hrozne rýchlo letí a už sa veľmi teším na leto. Konečne teplé počasie, dlhšie dni, kedy sa aj po práci bude dať niekam ísť. A to nehovorím o tých blogerských výhodách - lepšie svetlo na fotenie, zaujímavejšie okolie a krajšie farby. Už nech je tu leto! Ale ešte malé obzretie za májom - za vlasť padlo 15 výrobkov a 6 vzoriek. Poďme sa na nich pozrieť bližšie. 


Yves Rocher Sébo Vegetal micelárna voda - toto bolo druhé balenie tejto micelárnej vody. Mám ju celkom rada, nevysušuje pleť a odličovacia schopnosť je primeraná (aj keď s riasenkou a linkou to ide trochu ťažšie). Balenie sa celkom rýchlo minulo. Pokojne by som ale kúpila zase. H 4/5

Alverde Beauty&Fruity micelárna voda - o tejto ste si mohli na blogu prečítať nedávno. Nevyhovovala. Obsahuje alkohol, čiže ju nemožno použiť na oči a to je pre mňa veľké mínus. Ani som ju nestihla celú minúť, lebo som ju otvorenú položila na posteľ a viac ako 1/2 obsahu vyliala. H 2/5

Balea Fresh & Fruity sprchová pena - peny do sprchy milujem. Príde mi to také luxusné, sprchovať sa penou. Táto mala osviežujúcu citrusovú parfumáciu a používala som ju rada. Až na to, že mojej mamine spadla a vylomil sa aplikátor. Takže to vždy v sprche bol trochu boj. H 4/5


Garnier Fructis Citrus Detox šampón - niekedy bol tento šampón môj svätý grál a nič si nevedelo poradiť s mojou citlivou pokožkou hlavy, lupinami a rýchlo sa mastiacimi vlasmi lepšie. Bohužiaľ, aj jeho časy už minuli a prestal mi fungovať. H 2/5

Ponio Orient Chai tuhý šampón - naopak tento tuhý šampón funguje ozaj dokonale. Odmastí, upokojí svrbenie a minimalizuje lupiny. Navyše krásne vonia, je slovenský a prírodný. H 5/5

Ponio Tea Tree & Lemongrass prírodný deodorant - zatiaľ za mňa najlepší prírodný deodorant, aký som vyskúšala čo sa týka funkčnosti. Zvláda aj aktívnejšie a náročnejšie dni, bez nejakých väčších problémov. Trochu mi vadí, že na bielom oblečení po ňom ostávajú žlté škvrny. Chystám sa skúsiť inú verziu, či to bude robiť tiež. H 4/5


Naturalis Coffee telové maslo - toto maslo bolo v konečnom dôsledku pre mňa sklamaním. Hydratuje veľmi dobre a je vhodné na chladnejšie počasie, jeho vôňa však s kávou veľa spoločného nemá a ku koncu používania mi už veľmi vadila. Navyše, tvári sa tak trochu prírodne a v zložení na druhom mieste tróni vazelína. H 2/5

Cien Med Rich krém na nohy - veľmi fajn krémik na nohy z Lidlu. Myslím, že to bola nejaká zimná limitka, ale ak sa znova objaví na pultoch, rada po ňom siahnem. H 5/5

Nuxe Reve de Miel krém na ruky - krémik je z testovacej Nuxe sady. Veľmi ma prekvapil svojou príjemnou orgovánovou parfumáciou a nadštandardnou hydratačnou schopnosťou. Kúpe by som sa určite nebránila. H 5/5

Oriflame Caring krém na ruky - tento krémik s olivovým olejom je zo sady 3 mini krémov na ruky. Popravde, až tak ma neohúrili, sú to skôr také menej hydratačné krémy na bežné denné krémovanie. Nič prevratné však od nich netreba čakať. H 2/5


Avon True Colors Quatro paletka tieňov - paletku tieňov používala mamina, toto je všeobecne jej najobľúbenejšia farebná kombinácia. Mne ju dala na dopoužívanie, keď si zadovážila paletku od Dior. U mňa je ružová v líčení dosť mimo, takže som ju používala minimálne a stojí mi tam už dosť dlho, určite je po expirácií. H 3/5

Magic Visage Holographic 3D paletka tieňov - túto paletku si tiež niekedy dávno kúpila mamina a nakoniec ju dala mne. Jednotlivé odtiene sú si navzájom podobné, sivo-strieborné a dosť trblietavé. Rovnako ako v prípade vyššie spomínanej paletky, dlho mi tam stojí tak ju vyhadzujem. H 3/5

Oriflame Visions paletka tieňov - no a paletka do tretice. Túto som si kupovala sama, pričom osobitne sa kupovala paletka a osobitne si tam človek vyskladal tiene. Ja tam mám prosím pekne limetkovú zelenú, tyrkysovú a nejakú žlto-zelenú. Tuším som sa tým líčila len doma a nikdy s tým nešla von. Inak pigmentácia a výdrž slabá. H 1/5

Gosh Catchy Eyes riasenka - pomerne ospevovaná riasenka na blogoch, ktorá mňa celkom sklamala, keďže som od nej čakala viac. Ako, ona jemne predĺži, jemne zvýrazní a oddelí, ale ten výsledný look je na môj vkus až príliš prirodzený. Ja mám radšej tie "false lash" efekty. H 3/5

Gabriella Salvete Stars Clementine lak na nechty - moje milovaný GS laky postupne opúšťajú moju zbierku. Odtieň Clementine patrí k tým najobľúbenejším (spolu s Mistero Grey a Brown Sugar). Jemná nude, až marhuľková, pekne trblietavá s výbornou výdržou. H5/5

Kiehls Super Multi-Corrective očné sérum - miniatúra očného séra, ktoré som používala namiesto očného krému. Myslím, že fajn. Hydratovalo to, nemastilo nadmerne viečka ale nejaký extra efekt som nespozorovala. H 3/5


Frais Monde Musk & Mulberry parfúmovaný olej - táto vzorka mi bude chýbať. Keď som sa ju snažila dopoužívať, tak som si túto vôňu dosť obľúbila. V recenzii som síce písala, že mi príde dosť výrazná a vhodná na večer, ale teraz som ju používala aj cez deň a nevedela som sa jej nabažiť. Uvažujem nad plným balením. H 5/5

Esteé Lauder Double Wear makeup - konečne sa mi podarilo vyskúšať tento legendárny makeup. Aby som povedala pravdu, celkom ma zaujal. Odtieň (2C3), ktorý som skúšala bol možno trochu tmavší ako by som potrebovala, ale efekt na pleti sa mi dosť pozdával. Kde zoženiem ďalšie vzorky?. H 4/5

Betty Barclay Pure Pastel Mint toaletná voda - väčšinou vzorky parfémov v tejto verzii nemám rada, lebo mi prídu nepraktické. Chcela som sa jej zbaviť a tak som ju použila. A viete, čo sa stalo? Som sa Z-A-M-I-L-O-V-A-L-A a kúpila si plné balenie. Úžasná ovocná letná vôňa. A dokonca uvažujem aj nad žltou verziou. Recenzia bude. H 5/5

Kiehls Precision Lifting & Pore-Tightening koncentrát - v tomto prípade si len na základe vzorky, ktorú som použila 4x neviem vytvoriť názor na tento produkt. Potrebovala by som skúšať dlhšie. H?

Máte skúsenosť s týmito produktmi? Čo z nich Vás zaujalo? Aká je Vaša spotreba za máj?

6 komentárov:

  1. Jéé, tímto článkem si mi připoměla, že tu sprchovou pěnu jsem také chtěla vyzkoušet. Teď jsem dostala nějaké vzorečky od Kiehls za nákup kávy v Costa Coffee, tak je také vyzkouším. S ostatními produkty zkušenost nemám.
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som túto konkrétne u nás už nevidela, myslím, že už ich nahradili iné vône. Ale videla som tam nejaké sladké, koláčové, tie by tiež mohli byť super :)

      Odstrániť
  2. Ja mam ponio tiez, no u mna je to hruza :(, neskutocne po nom smrdim. Je podla teba silnejsi ako alverde a weleda? Lebo rozmyslam, ze by som skusila nejake ine alternativy. A inak ja mam fialovy ponio a tiez robi zlte flaky :(.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vážne? No,ja mám všeobecne skúsenosť, že mi lepšie z prírodných fungujú práve tuhé a krémové deo. S Weledou skúsenosti nemám, ale Alverde má len guličkové a tie treba cez deň 2-3x obnovovať. Z tých som bola najviac spokojná s verziou perla a aloe vera (ružový vrchnák). A potom mi vyhovoval celkom tuhý od Navia, ale ten obsahuje potassium alum. Pozri recenziu TU

      Odstrániť
  3. Škoda tej micelárky, ale pred nedávnom som pri Alverde videla novú micelárku, tak asi skúsim tu. Aj peny na sprchovanie už musím skúsiť, každý ich chváli :)

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Majú aj nejakú novú? Nevedela som, pozriem po nej :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017