7.13.2017

5 pod 5: dekoratívna kozmetika


Krásny štvrtkový podvečer prajem! Vitajte pri dnešnom poste a novej rubrike 5 pod 5. Rozhodla som sa, že z času na čas sa s Vami podelím o zopár tipov na fajn kozmetické kúsky, ktoré sú dostupné nielen tým, že ich bežne kúpite v drogérií, ale aj svojou cenou. Dnes sa pozrieme na kúsky z dekoratívky, ktoré si myslím, že sa oplatí vyskúšať. 





Snažila som sa vybrať zástupcu z každej kategórie a ako prvý Vám ukážem dlhotrvajúci transparentný púder City Proof od NYC. Keď som ho kupovala, tak som bola presvedčená, že ide o ten legendárny Smooth Skin, až potom som zistila, že je to vlastne iný púder. Ale nevadí, lebo aj tak som z neho prekvapená. Má veľmi jemne namletú textúru a po nanesení na pleť robí fajn matný finiš. Matovacia schopnosť je ozaj dobrá, hoci teraz v lete je ozaj ťažké dosiahnuť dlhodobo matnú pleť, ale aj v taký štandardný horúci deň vydrží pleť matná aspoň zopár hodín. Samozrejme, potom musím použiť matovací obrúsok a prepúdrovať. Všimla som si, že sa mi míňa pomerne pomaly v porovnaní s inými kompaktnými púdrami, ktoré som mala doma. Jediné, čo ma na ňom vytáča je obal. Nevravím, že vyzerá zle. Len sa stále bojím, že zlomím ten nešťastný kúsok plastu, ktorý drží spodnú a vrchnú časť. Vyzerá tak dosť labilne. Inak, vo vrchnáku sa nachádza malé zrkadielko a púder mal pribalený aj taký špongiový aplikátor či čo to bolo, ale podarilo sa mi ho stratiť. Púder má obsah 9,4 g a kúpite ho za cca 3,5e. 




Druhým kúskom je riasenka False Lash Wonder od dm-áckej privátnej značky S-he. Doma ju už mám dlhšie, keďže som ju dostala v balíčku, keď som bola pred 2 rokmi na DM evente pre blogerky. Značka medzitým zmenila dizajn obalov, ale mala by byť stále dostupná. Riasenka sľubuje efekt falošných mihalníc a navyše je aj vodeodolná. Popravde, skoro nič som od nej nečakala a brutálne ma prekvapila. Riasenka veľmi pekne riasy zvýrazní, trošku vytočí a predĺži. Fakt som z nej padla na zadok. Dokonca ju môžete aj trošku vrstviť, 2 vrstvy zvládne bez drolenia a zlepovania úplne v pohodičke. Od prvého použitia naberá také akurátne množstvo farby, nie je ani suchá ani príliš mokrá. Pod oči opadáva minimálne. Vodeodolnosť som neskúšala, ale je pravda, že trochu ťažšie sa odličuje a samotná micelárka na ňu nestačí. Kefku má úplne takú bežnú štetinkovú v tvare špirálky. Naozaj veľké prekvapenie. Vyskúšajte. Objem riasenky je 9 ml a cena je 3,99e. 




Pri očiach ešte chvíľku zostaneme a predstavím Vám ešte môjho aktuálneho favorita pre letné líčenie. Vysúvateľnú ceruzku Automatic Eyeliner od Gabriella Salvete v nádhernom svetlomodrom odtieni 21. Ja ceruzky ako také používam ozaj minimálne, ale zamilovala som sa do tohto nádherného odtieňa, ktorý vo mne evokuje more. Na ceruzke ma veľmi baví jej mäkká konzistencia, takže sa úplne perfektne nanáša. Žiadne tlačenie, opakované prechádzanie a dopĺňanie prázdnych miest.  A tá farba je ozaj perfektná, krásna svetlá modrá, bez shimmeru a trblietok. Netreba ju ani strúhať, lebo sa vysúva. Také ceruzky sú najlepšie. Kúpila som ju síce vo výpredaji za 1e, ale značka má dostupné aj iné odtiene a cena sa pohybuje okolo 4,5e. 



Posuňme sa k perám. Tu mám takú svoju klasiku, ktorú už používam nejaký čas a samostatnú recenziu ste si mohli prečítať TU (aj so swatchom na perách). Matný rúž True Color Matte z dielne Avon, je asi jeden z najlepších matných rúžov, aké som kedy vyskúšala (myslím z tých v tyčinke). Robí naozaj najkrajší matný efekt a má výbornú pigmentáciu. Dokonca pery nevysušuje, skôr mám pocit, že je aj mierne hydratačný. Môj odtieň je Adoring Love  a patrí medzi tie úplne najpoužívanejšie z mojej rúžovej zbierky. Avon má v ponuke celú škálu odtieňov a určite treba aspoň jeden vyskúšať. Ozaj za to stojí. Akciová cena v katalógu býva okolo 4e. 




Posledným produktom je lak na nechty. V poslednom čase som si veľmi obľúbila zaujímavý sivý odtieň 807 My Grey z kolekcie lakov Rita Ora pod značkou Rimmel. Aj keď tento kúsok patril do limitky k 50 shades, nájdete ho aj samostatne v stojane. V prvom rade je super ten odtieň. Tmavá sivá krémovka, bez trblietok, shimmeru či perlete. Na nechtoch vyzerá parádne, akoby som ich mala potiahnuté kovom. Na plné krytie a peknú jednoliatu farbu stačia úplne 2 vrstvy laku. Druhá vec, pre ktorú ho mám rada je to, že fakt rýchlo schne. Za pár minút sú nechty vytvrdené, nič nelepí a môžem pokojne fungovať. Ale kvôli čomu som si ho úplne zamilovala? To je výdrž. Keď som ho prvýkrát nalakovala, tak som ho mala na nechtoch 10 dní. 10! To sa mi snáď ešte so žiadnym lakom nestalo. Obvykle zvyknem odlakovať skôr, lebo ma prestane baviť farba, no v tomto prípade som po niekoľkých dňoch nahodilatrblietavý nadlak (lebo som šla na svadbu) a s lakom fungovala ďalej. Neviem, či sú všetky kúsky z tohto radu lakov tak dobré, ale určite neide o posledný kúsok u mňa doma. Cena za 8 ml je 1,99e.

Poznáte tieto produkty? Čo Vás zaujalo? Aký je Váš tip na lacnú dekoratívku? 

2 komentáre:

  1. Ten biely púder sa môže použiť len tak na pleť aby sme sa neleskli? nevytvára takú pleť bielu? Tá riasenka vyzerá dobre ale je pravda že ty máš take pekne dlhé riasy svoje a celkom sa týchto drogeriovývh bojím lebo dávno som si kupila z tade nejaké a nepasovali mi. Rozmýšľala som nad tými matnými rúžmi od avonu ale nebola som si istá či to bude pre mňa to pravé mám jeden od gosh a stým som spokojná:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že bez problémov ho môžeš použiť aj tak. On fixuje a zmatňuje. Bielu vrstvu nerobí, ani som si nevšimla, žeby mi zosvetľoval makeup ako taký :)
      A akú špirálu používaš? Kde si kupuješ? :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017