Dekoratívka Trend it up!

7/25/2017 06:30:00 PM


Ahojte! Určite ste už zachytili, že sa už aj k nám dostala dekoratívka značky Trend it up!. Ja som bola sortiment v obchode obzrieť (aj nakúpiť, samozrejme) ešte len včera, ale doma mám už od mája zopár kúskov, ktoré som dostala na narodeniny od kamosky, ktorá žije v ČR. Pôvodne som si myslela, že ich asi nebudem recenzovať, lebo vtedy sme u nás ešte TIU! nemali. Ale to sa zmenilo, takže hor sa na to!



Prvý kúsok je rúž Velvet Sense Lipstick Pen. Na obale sa píše, že ide o intenzívne farebný balzam na pery obsahujúci hydratujúcu kyselinu hyalurónovú pre zamatový povrch pier. Hoci na prvý pohľad pôsobí balenie ako ceruzkové, vnútri sa nachádza klasická vysúvacia tyčinka. Na vysúvanie slúži farebná časť v spodnej časti obalu. Samotný tvar tyčinky je okrúhly. Ja preferujem tie so špičkou, lebo sa mi nimi lepšie vykresľujú kontúry pier. V tomto prípade som potrebovala trochu grifu a naučila som sa to. Rúž mám v odtieni 020 (toto číslo si všímajte dnes), čo by som popísala ako prirodzená stredne ružová farba so skôr studeným podtónom. Má dobrú pigmentáciu a kryje dobre už v prvej vrstve. Na perách vytvára prirodzený matný efekt. Trochu zalieza do rýh na perách a zvýrazňuje suchšie miesta.


Rúž je príjemný krémový a pery ani pri dlhšom nosení veľmi nevysušuje. Nemá tendenciu sa rozmazávať ani roztekať. Výdrž nie je samozrejme nič extrémne. Dáva tak 3 hoďky, ak nič nejem a pijem iba sporadicky, počas ktorých sa postupne z pier vytráca, spočiatku zo stredu pier, zanechávajúc iba obrysy. Hojne sa odtláča na poháre, príbory, rožky a všetko možné. Nepovedala by som, že ide o must-have produkt a osobne by som asi radšej siahla po inom. Ja ho mám v práci a používam ho na také bežné mazanie. Info o hmotnosti na obale chýba, rúž je dostupný v 5 odtieňoch za 3,49e. 




Okrem rúžu som od kamošky dostala aj 3 laky na nechty z dielne značky TIU!. Dva (velvet sensation, soft matte) sú z bežnej ponuky a 1 (injeanious) bol zrejme nejaká limitka. Všetky laky majú identický hranatý tvar fľašťičky s pomerne veľkým držiakom na samotný štetec. Držiak sa v ruke drží dobre a lakuje sa s ním pohodlne. Musím pochváliť samotný štetec. Je tak akurátne široký a dlhý, vďaka čomu sa s ním nechty lakujú neskutočne pohodlne. Schnú cca 2-3 minútky. Všetky majú objem 11 ml a stoja 2,59e. Toľko majú laky spoločné, teraz poďme osobitne k jednotlivým radom. 


Rad Velvet Sensation je u mňa zastúpený v krásnej sviežej modrej farbe 020 (!!). Lak je čistá krémovka, bez trblietok a shimmeru. Na plné krytie vyžadoval 2 vrstvy a zaschol do lesku, nie však takého výrazného "gélového", ale takého štandardného. Lesk som dodávala topcoatom. Končeky nechtov sa oťukali po cca 4 dňoch a po týždni už polozlúpaný šiel dole. Odlakovanie bezproblémové. 


Rad Soft Matte mám doma v mojom obľúbenom hnedočervenom odtieni 020 (!!!). Opäť ide o krémový lak bez obsahu trblietok a shimmeru. Rovnako na plné krytie bolo potrebné naniesť 2 vrstvy. Zaschol do veľmi pekného jemného matného efektu. Nechala som ho teda bez topcoatu. Čo ma nepotešilo, hneď na druhý deň po nalakovaní som mala oťukané končeky na palcoch a prostredníkoch (fotené deň po nalakovaní). Dole šiel nakoniec po 5 dňoch, kedy mi to už vadilo. Pri odlakovaní trochu farbil do červena kožu okolo nechtov. 


Posledný kúsok je z radu Injeanious v červenooranžovom odtieni 040. Trochu som si nevedela predstaviť, čo znamená denimový lak na nechty, no v konečnom dôsledku ide o klasický pieskový lak, akurát bez väčšieho zastúpenia trblietok. Lak obsahuje len drobný shimmer. Na plné krytie stačila jedna hrubšia vrstva, ja som nakoniec naniesla 2 tenšie. Zo všetkých 3 mal najlepšiu výdrž, po cca 5 dňoch bol stále v bezchybnom stave. Odlakovala som po týždni, s mierne oťukanými končekmi, keď som už chcela zmenu. Nebolo potrebné použiť alobalovú metódu, ale dalo to trochu zabrať. 

Akú máte skúsenosť s produktmi Trend it up!? Skúšali ste rúž, alebo laky? Máte favorita z ich sortimentu?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Laky vyzerajú skvele, musím isť aj ja niečo pozrieť od tejto značky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Laky sú všeobecne na blogoch celkom obľúbené :)mne sa páčia napríklad z radu Porcelain :)

      Odstrániť
  2. ja mám veľmi rada ich laky :) podľa mňa sú veľmi kvalitné a nemala som s nimi zatiaľ žiaden problém :) ostatné produkty som ešte neskúšala
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som spokojná veľmi s tým modrým aj červeným. Pri tmavom mi vadila tá výdrž, no na druhú stranu Nika z Day with Nika na instagrame ospevovala z toho radu svetlo modrý. Možno je to fakt kus od kusu, alebo to záleží od podkladu. Určite by mi lepšie vydržal s topcoatom, ale to by už potom nebol matný :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017