Metalický rúž? Pre mňa?

7/28/2017 06:30:00 PM


Prajem krásny piatkový podvečer! Ak by ste mi pred pol rokom povedali, že budem nosiť metalický rúž, tak by som Vás vysmiala. Ja a metalický rúž? Veď sa mi to vôbec nepáči, to by som si nekúpila. Nuž a stalo sa nemožné. Metalický rúž už mám doma. A nie jeden, ale dokonca dva! Dnes Vám ale niečo napíšem o tom prvom a ten druhý si predstavíme inokedy. Predstavujem Vám Milani Amore Metallics lip créme v odtieni 03 Matte about you.


So značkou Milani mám taký ambivalentný vzťah. Nevyskúšala som ešte veľa produktov, ale zatiaľ sa mi nič zo sortimentu nezdá až také top, žeby som si to úprimne obľúbila. Doma mám napríklad kvetinkovú lícenku, tá je fajn. No napríklad Bella tiene sa mi zdajú úplne priemerné. Tak uvidíme, ako sa prejavia ďalšie kúsky ktoré mám ešte pripravené doma na skúšanie (makeup, korektor). Produkty Milani majú jednotné balenie produktov v zlatej farbe, našťastie sa to snažia držať v rozumných medziach a produkty nevyzerajú gýčovo. 



Tekutý rúž na pery Amore Metallics má klasické leskové balenie. Na pery sa aplikuje pomocou pomerne veľkého a zahnutého mäkkého aplikátora. Tým, že má špičku sa nim celkom v pohode vykresľujú obrysy pier a ja s aplikáciou nemám najmenší problém. Má krémovú konzistenciu a sladkú parfumáciu. Pigmentáciu má celkom slušnú, ale nekryje v úplne prvej vrstve. Treba sa s tým trochu pohrať, len to treba robiť šikovne, lebo fakt rýchlo zasychá. Ak by ste chceli vrstviť už na zaschnutý produkt, tak si zničíte pôvodnú vrstvu a nebude to vôbec vyzerať dobre. Efekt na perách robí matný a metalický. Odtieň 03 Matte about you je žiarivá koralová farba, ktorá v sebe obsahuje hojné množstvo shimmeru a metalicky sa leskne. Zároveň je však stále na perách matný.


Výdrž na perách ma sklamala, ako si môžete pozrieť na fotkách. Riadne zaschnutý rúž som mala po rýchlych raňajkách skoro okamžite dole zo stredu pier. Ostali len nepekné obrysy, hoci je to zrejme spôsobené aj pomerne výrazným odtieňom. Rovnako sa rúž správa aj pri pití vody. Ak by ste ho chceli na perách zachovať neporušený, asi by bolo potrebné nič nejesť a piť len pomocou slamky. Ak si to chcem napraviť, skončím s nepeknými hrudkami, ktoré sa tvoria akonáhle nanášam produkt na už zaschnutú vrstvu. Druhý problém vidím v tendencii vysušovať pery. Balzam pod neho musím dať vždy. Z pier sa dosť ľahko odličuje micelárkou, ale stačí napríklad aj pošúchať servítkou a v takých drobných kúskoch sa z pier zlúpe. 


hore - čerstvo nanesený, dole - o 15 minút neskôr, po raňajkách

Mňa teda Amore Metallics bohužiaľ svojim výkonom veľmi nepresvedčil a naozaj nerozumiem celému tomu hype okolo neho. Keby sa mi tá farbička tak veľmi nepáčila, asi by som ho už vyhodila. V balení je 5 g produktu, je dostupný v 14 odtieňoch za necelých 9e.

Aké sú Vaše skúsenosti s kozmetikou Milani? Máte v sortimente Milani svojich obľúbencov? 

You Might Also Like

8 komentářů

  1. fiiha,tá výdrž je teda fakt zlá :( škoda, čakala by som viac
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám od Milani pouze tvářenku a ta je u mě hodně oblíbená. Na lesky a vše co na rtech nezaschne nemám moc ráda, takže tohle není zrovna produkt pro mě.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám tiež jednú kvietkovú a je fajn, ale nie top :)

      Odstrániť
  3. V mojom prípade ešte Milani nenašlo svoje miesto, snáď raz nájde, trebars aj tento rúž, hoci, neviem či je to práve moja šálka kávy ale človek nikdy nevie, presne ako to asi bolo aj u teba :D
    www.recenzie-kozmetiky.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš vyhliadnuté niečo, čo by si chcela skúsiť? :)

      Odstrániť
  4. no, farbu má nádhernú!
    ale na perách veľmi výrazná nie je, čo je škoda, vyzeral byť na prvý pohľad celkom k svetu :).

    KEJMY ♥.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017