7.10.2017

O tom, ako sa značka Catrice v mojich očiach vyšvihla


Vitajte pri dnešnej recenzii. Píšem ju s veľkou radosťou, pretože som si tento kúsok úplne zamilovala. A nie som jediná. Pred nedávnom si vyslúžil u blogeriek veľkú pozornosť a konečne aj ja môžem povedať, že to bolo zaslúžene. Predstavujem Vám tekutý makeup HD Liquid Coverage od Catrice, ktorý si získal moje srdce. 




Podľa výrobcu ide o ľahkú textúru bez olejov, ktorá vytvára pocit druhej kože. Ponúka dlhotrvajúce plné krytie bez efektu masky a na pleti vytvára hladký povrch. S "HD" finišom pre pleť pripravenú na fotografie. Makeup má veľmi príjemné sklenené balenie s vrchnákom a aplikátorom vo forme kvapkátka. Takýto typ aplikátora mám prvýkrát, hoci na trhu je aktuálne už viacero takýchto produktov. Osobne môžem povedať, že mi tento spôsob aplikácie dosť vyhovuje, lebo produktom neplytvám, ale naberiem si vždy len toľko, koľko potrebujem. Je veľmi príjemne parfumovaný a jeho vôňa sa na pleti celkom udrží. 



Samotná konzistencia makeupu je fakt tekutá a najlepšie sa na pleť nanáša pomocou flat top štetca. Skúšala som aj oválny a tvarovaný, ale len s flat top sa mi podarí produkt rozotrieť rovnomerne bez šmúh. Efekt, ktorý na pleti vytvorí je naozaj parádny, hladký a zamatový. Pleť je po nanesení matná, ale takým skôr prirodzeným spôsobom. Ponúka stredne vysoké krytie. Skúšala som ho aj na pleť v pomerne zlom stave a v pohode zakryje väčšinu nedokonalostí. Samozrejme, na tie väčšie a výraznejšie už korektor budete potrebovať. Môj odtieň je 020 Rose Beige a aktuálne, keď som už trochu chodila po slniečku mi celkom vyhovuje, v zime by som zrejme siahla po svetlejšom odtieni. 



Makeup je fajn aj pre mastnú pleť, lebo pekne zmatňuje takým prirodzeným spôsobom. Matný však celý deň nevydrží a zhruba po 5 hodinách sa už začína lesknúť a je potrebné pleť prepúdrovať. Na druhú stranu, v lete sa pleť mastí a leskne trochu viac ako je tomu v chladnejšom počasí. Ale vďaka tomu, že je makeup taký ľahký je pre mňa ideálnou voľbou práve na leto a teplé počasie a trochu mastenia mu rada odpustím. Počas dňa nemá tendenciu z pleti zliezať dole ani sa rozmazávať. 

pleť bez makeupu

pleť po nanesení Catrice HD Liquid Coverage

Musím povedať, že som z tohto kúsku fakt nadšená a ide asi o najlepší makeup, ktorý som v poslednom čase vyskúšala. Balenie s objemom 30 ml kúpite za 8,40e. Rozhodne odporúčam vyskúšať.

Skúšali ste tento makeup? Máte skúsenosti s makeupmi od Catrice? Používate v lete makeup?

4 komentáre:

  1. Hm, no u mna tymto make-upom znacka uplne skoncila. Nenadchol ma uz ich tuhy korektor, ktory mi ocne okolie vysusoval. Po mnozstve pochvalnych recenzii som vsak dala sancu tomuto make-upu. Neskutocne vsak upchava pory. A to nielen v T zone, ale i na miestach, kde mam normalnu plet. Po prvom tyzdni pouzivania sa pory poupchavali. Nasadila som teda cistiace masky a make-up uz nepouzivala kazdy den, ale na striedacku s inym make-upom. Uz vsak bolo neskoro. Z upchatych porov sa mi vytvorilo fakt skarede akne, ktore este aj teraz po 3 tyzdnoch doliecujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fúha, tak to ma mrzí. Mne sa našťastie pleť nezhoršila pri jeho používaní (používam ho už mesiac).

      Odstrániť
  2. Mám ho taky a jsem spokojená. Ale na tváři mi hodně oxidoval, takže využití najde až teď v létě, což mě mrzí, protože tenhle makeup bych uvítala i na zimu :)

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ano, spolu s korektorom je tento makeup ospevovaný všade. Aj ja som si ho oblubila. Je fakt super. Ja som ho však teraz v lete vymenila za Loreal True Match. Ten mi pride v lete taký ľahši a jemnejši.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017